מכבי נתניה

גירסה מלאה: הפועל ת"א - מכבי נתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ליגת העל, מחזור 3,
שבת, 17:00, בלומפילד


יוצאים לבלומפילד לשחק מול המנחוסית הראשית של העונה שעברה. 0 מ 9 זה היה המאזן שלנו מול אחת הקבוצות החלשות שהעמידה הפועל ת"א בשנים האחרונות. גם בגביע הטוטו זה נגמר בהפסד.
אפילו נגד מכבי ת"א וב"ש השגנו יותר.
איך לא, כמה צפוי שהפועל ת"א התעוררה דווקא לפני המשחק נגדנו והבינה שזה שהיא החתימה מאמן ספרדי לא אומר שהוא לא ליצן.
מוזר אבל פתאום ברור לכולם שהתפקיד של אבו עביד הוא בלם(האם גם באדיר רואה את מה שאני רואה? שיש לו את הפוטנציאל לרשת אותו?), של שמואל שיימן הוא מגן שמאלי ובחוד החלוץ הרציני ביותר שיש להם להציע הוא דודו ביטון. אני צופה שנראה הפועל ת"א שונה לגמרי מזו שלא ניצחה עדיין אף משחק רשמי. זה עדיין לא אומר שיש הוקוס פוקוס בכדורגל ופתאום נראה מהם כדורגל שוטף.
בצד שלנו לא עמדו במשימה העיקרית בפגרת הנבחרת. החתמת חלוץ שישדרג לנו את החלק הקדמי שאני באופן אישי חושב שיש לו פוטנציאל ושמרגוליס יעשה צרות צרורות לכל הגנה בארץ כחלוץ חוד. זה ממש לא שאנחנו רואים קבוצה שלא מתקרבת לשער. נגד בית"ר היינו שווים לפחות שני שערים. במחצית השניה, בעיקר עם תוספת הכוח של זגורי, ויחד עם בארי, איילה, ופירס שכל הזמן דוחף מאחור- אפילו תקפנו גלים גלים. זגורי יפתח הפעם ואני מקווה שדורה יודע מה הוא עושה וזגורי, שיבוא עם עודף מוטיבציה, לא ישפוך מנוע באזור המחצית.
בארי, למרות הנטייה להיעלם, הרשים אותי מאוד במשחקים ששיחק. מן תחושה שכשהכדור אצלו ברגל הולך לקרות משהו. כזו תחושה היתה לי עם שחקנים מסוגם של ערן, דיא, עזרא ושכטר. מקווה שזה גם יקרה עם זגורי ועם שניים מהסוג הזה + איילה שהוכיח שיש לו את היכולת בפס אחד להעמיד שחקן מול שוער- אני חושב שמשחק ההתקפה שלנו לאט לאט יתחיל לתת תוצרת אפילו אם בחוד אלה יהיו מרגוליס, נבו, בוארון או נור(שאת דעתי כבר אמרתי- השניים האחרונים יראו מגרש לעיתים נדירות). עם חלוץ מוכח שיודע את המקצוע לדעתי כלום לא יעצור אותנו מלעשות דברים יפים העונה.
העמדה שאני הכי רגוע לגביה העונה היא מרכז השדה. ביום שרומאריו ומילאן יבואו לעבודה- לדעתי הם ינעלו את האמצע מול כל יריב. אני חושב שדי קל להמר שדורה הולך לבנות את קו הביצורים שלו גם בבלומפילד כשיצרף אליהם את לוגסי, מה שנועל את האמצע עוד יותר חזק אבל גורם לכך שנדירים המקרים בהם אנחנו מסכנים את שער היריב. התחושה שלי היא שזה מה שנראה לפחות בתחילת המשחק וזגורי, בארי(או איילה) ומרגוליס יתקשו מאוד לאיים על צליל חתוכה שיחליף את הרוש הפצוע(חבל שגם אצלנו הרוש לא נפצע לפני המחזור השני בו החליט באדיבות רבה לחלק נקודה וכמעט 3 למכבי פ"ת במשחק שהיינו צריכים לנצח משהו כמו 2-7...).
לא אוהב ששחקנים עולים לא לגמרי כשירים וזה בעיני מצביע עד כמה המצב עגום בגזרת המגן השמאלי. אני מקווה שלא נאכל אותה בגדול עם שחקן שגם ככה מועד לפורענות.
גם לא ברור לי איך זה שמישצ'נקו עדיין לא לגמרי כשיר. לפעמים מקבל את התחושה שיש לדורה השגות לגביו.
אפשר לעשות תוצאה טובה היום. יש סיכוי גם לראות משחק חד צדדי. זה מאוד תלוי מה נראה היום מהקבוצה שלנו ומה הגישה למשחק.
שיהיה בהצלחה!
יאללה נתניה !!!
ביטון לא כשיר, מקווה שדורה לא ישתפן ויעלה עם איילה, חמזה, מרגוליס וזגורי
עוד שנתיים לא נכבוש איזה משחק מגעיל


Sent from my iPhone using Tapatalk
מה הסיכוי לכבוש ככה ... ?? נראה כאילו הפסדנו כבר. אף שחקן לא בא לידי ביטוי חמזה הלך לאיבוד מרגוליס לא יכול להיות חלוץ וזגורי מסתבך עם הכדור בלי סוף. קבוצה בלי מחץ מינימלי. לא מבין מה דורה רוצה .


Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן משחק קשה לצפייה. היתה הזדמנות נהדרת לפירס אבל במקום פס פשוט ניסה להתחכם עם כדור בעקב
(12-Sep-2015 19:08)משה.ד כתב: [ -> ]אכן משחק קשה לצפייה. היתה הזדמנות נהדרת לפירס אבל במקום פס פשוט ניסה להתחכם עם כדור בעקב

תסתכלו על חסן ותבקשו עוד שחקני בית...בושה
מה אתה רוצה מחסן ..? לא מובן . עומר ורד שחקן סופר חלש למה אותו אתה לא מציין ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
משחק חלש מאוד של כול הקבוצה היחידי שהיה טוב זה הבלם


Sent from my iPhone using Tapatalk
למעט מיצנקו אין את מי לציין.
חובה להפטר משמעון הרוש.
ושלומי דורה איכזב אותי , מול קבוצה עלובה כמו הפועל עולים עם 3 דפנסיבים?
(12-Sep-2015 20:18)Shaul כתב: [ -> ]למעט מיצנקו אין את מי לציין.
חובה להפטר משמעון הרוש.
ושלומי דורה איכזב אותי , מול קבוצה עלובה כמו הפועל עולים עם 3 דפנסיבים?

אתה טועה..חובה להפטר מדורה...כלום ושום דבר....ושוב לפני הכל כושר גופני...רק בגלל זה והחימום במחצית צריך צוות כושר מחו"ל....טל אני בניגוד אליך הייתי במשחק וחסן כל כדור מאבד...הוא לא משתחרר מזה ...כל פעם מחדש....כולי תקוה שחיפה יפסידו ורוני יפוטר....
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reference URL's