מכבי נתניה

גירסה מלאה: האנגלים השתגעו.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מה זה הסכומים המטורפים האלה על שחקנים כאלה נכון הקבוצות האנגליות התעשרו עוד יותר בקיץ האחרון אבל זה לא נורמלי
קודם זה
אנגליה
מנצ'סטר סיטי השלימה את רכישתו של קווין דה ברוינה. לפי דיווחים באנגליה, החלוץ של וולפסבורג ונבחרת בלגיה עבר לסגנית אלופת אנגליה תמורת סכום מוערך של 50.4 מיליון פאונד (כ־70 מיליון יורו), וישחק בשורותיה בשש העונות הקרובות. "דרוש כדורגלן מיוחד כדי לשפר את הקבוצה שלנו, אין לי ספק כי קווין הוא אחד כזה", בירך המאמן מנואל פלגריני על הרכש היקר בתולדות הכדורגל הבריטי.
ואחכ זה בכלל חוד החנית של העסקות ההזיות
מנצ'סטר יונייטד הפכה את אנתוני מרסיאל בן ה-19 לשחקן הצעיר היקר ביותר בתולדות הכדורגל. הסכום הראשוני שישלמו השדים האדומים למונאקו יעמוד על 50 מיליון יורו, ולפי הדיווחים הוא צפוי להגיע אפילו ל-80 מיליון. אם לוקחים בחשבון שארסנל קיבלה את אלכסיס סאנצ'ס מברצלונה תמורת 42 מיליון יורו בלבד, זוהי בהחלט הפתעה. בכל ההיסטוריה של העסקאות המשונות שבוצעו ביום האחרון של חלון ההעברו, זו עשויה להיות ההזויה והמטורפת ביותר.
מנצ'סטר בונים על אנתוני מרסיאל שיהיה בעתיד החלוץ של נבחרת צרפת .. אבל בכלל לא שווה את הסכום הזה.. לעומת זאת מעניין כמה יהיה שווה אמבולו של באזל , שעל פניו נראה מרשים הרבה יותר

מרסיאל גדל במחלקת הנוער של ליון ונחשב לעילוי, בעיקר בזכות כמויות נדירות של שערים. לפני שנתיים מונאקו רכשה אותו, כשהוא בן 17 בלבד, עבור סכום של כ-6 מיליון יורו. הסכום אז נראה מופקע אך השחקן כבר היה עם ניסיון בקבוצה הבוגרת (כולל משחק נגד עירוני קריית שמונה במסגרת אירופאית) ועם פוטנציאל ערך מכירה עתידית גבוה יותר. עם זאת, אחרי יותר מ-50 הופעות במדי מונאקו וניצוצות שהובילו ל-11 שערים, שוויו, לפי מחירון השחקנים האירופי, transfermarkt, עמד על 8 מיליון יורו.


לפי הסרטונים והסטטיסטיקה , בטוח דורה לא היה מחתים אותו ללא מבחנים Tongue



ןבנושא אחר
מי שראה היום מה שיש לילד הזה ברגליים אז אני מתנצל ואן חאל אתה גאון
השחקן הראשון בהיסטורית הפרמיירליג (מתחת לגיל 20) שמבקיע 3 שערים ב-2 המשחקים הראשונים שלו בליגה
Reference URL's