מכבי נתניה

גירסה מלאה: בדש? סליחי?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
לי זה הכי נראה כמו בדש מתוך מחשבה להרוויח גם את גרבוביץ' כזר חמישי כשיחלים, אם יחלים. ראינו בשבת ששחקן נוסף לעמדה הזו - קיצוני - זה ממש לא מותרות...

למרות שסליחי היה המועמד המועדף וגם מתאים יותר לדעתי לסגנון של שלומי דורה, אבל אז העלות תהיה כרוכה גם בהתרת חוזה נוסף, מעבר לווקוביץ.
מי זה גרבוביץ׳ ? מה ההתלהבות משחקנים של קלטות..
מי זה או לא מי זה, יש לו חוזה לעונה עם אופציה לארבע עונות...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אם לא נסגר כלום עד עכשיו אפשר להניח שנמשיך עם ״התקפת המשולש״ גם ביום א נגד בית״ר ?
אם רוצים פליאוף עליון אני קורא להחתים את שניהם
רק אם תתרום את הכספים שאתה מקדיש לגראס אולי זה יצליח


Sent from my iPhone using Tapatalk
חמדי סליחי הודיע הבוקר (חמישי)לראשי מכבי נתניה כי לא יגיע לקבוצה

המשמעות היא שנתניה מתמקדת כעת במירוץ על ברק בדש, כאשר הפועל רעננה ועירוני קריית שמונה לוחצות אף הן על החלוץ לחתום. בדש, שגדל במחלקת הנוער של נתניה ואף נשאר להתגורר בעיר, מתפתה לשוב למועדון הבית שלו, אך לאור העובדה שאינו ילד, הוא אינו מוכן להתפשר בשלב הנוכחי על התנאים הכספיים בהם הוא מחזיק במכבי תל אביב.

ב

בנתניה סיפרו כי במכבי ת"א הבהירו להם שלא יהיו מוכנים להשתתף בשכרו של החלוץ, ובמידה ונתניה תרצה להשאילו היא תיאלץ לשאת בשכרו באופן מלא - סכום גבוה שבמועדון מתלבטים האם להוציא על חלוץ ישראלי או לחלופין להשקיע בחלוץ זר. היו"ר דורון אוסידון, ביחד עם המאמן שלומי דורה, בוחנים במקביל מועמדים זרים נוספים לעמדת החלוץ, כשעל הפרק מספר שחקנים דרום אמריקאים שהרשימו את השניים.

בקבוצה יודעים שהפסד נוסף מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 20:00) עלול להכניס את הקבוצה למומנטום שלילי. ביומיים האחרונים הבהיר דורה לשחקניו את חשיבות המשחק מול אצטדיון מלא במשחק הבית הראשון העונה
בואו נדבר ביזנס.
מכבי נתניה לא תחתים את ברק בדש בשכר שלו במכבי ת"א וגם לו ב50% משכרו.
מכבי נתניה העבירה את כל הסגל הקיים ללא 2 המונטנגריים בבקרה,מצד שני יש לשניים חוזה והבקרה מודעת לכך ולא תוכל להתעלם בלי מכתב וויתור מהשניים או שחרורם.
להזכירכם מדובר במכבי נתניה שסוחבת גיבנת של 10 מיליון פלוס מעונה שעברה וקיבלה 7.5 מיליון בטחונות לקבלת הלוואה,כך שחלק מהתקציב מכסה את הגרעון.
.לתחושתי,הקבוצה נמצאת בקצה היכולת הכספית מול הבקרה ובמקרה הטוב תוכל להכיל מחויבות נוספת של עד כחצי מיליון ש"ח,שתכלול בתוכה את עלות סיום ההסכם מול החלוץ המונטנגרי.
במספרים פשוטים,חלוץ זר עד 100 אלף דולר נטו בעונה,חלוץ ישראלי עד 70 אלף דולר נטו בעונה,שכרו של ברק בדש כ180 אלף דולר בעונה.
ווקוביץ ממתין לאישור חריג מאופ"א שהוא יכול לעבור לקבוצה נוספת ביבשת עוד העונה (מסתבר שיש מגבלה למעברים ששחקן יכול לעשות בעונה אחת בתוך היבשת).
מבלי האישור הזה הוא לא זז מפה ולא מוותר על החוזה.
חייב רק חלוץ ישראלי מוכר, אסור ליפול בעמדה הזאת!!
עמודים: 1 2 3
Reference URL's