מכבי נתניה

גירסה מלאה: רץ בווטסאפ
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
לא קשור למכבי נתניה אבל קשור לרוני לוי
משהו שקבלתי ואיני אחראי לתוכנו! לי זה נשמע מאד הגיוני!
למקרה שלא ידעתם או לא הבנתם מה קורה ב24 שעות האחרונות במכבי חיפה:
יוסי בניון ודודו אוואט הקימו סוכנות שחקנים , כרגע מי שרשום עליה זה אוואט וקרוב משפחה של יוסי. בין החתומים שלהם ... חן עזרא . יוסי אחראי על הרכש של חיפה (שימו לב כמה שמות ספרדיים או של שחקנים שהגיעו מהליגה הספרדית עלו). רוני הגיע עם דרישה לשחקנים ולא קיבל שום דבר וזאת הסיבה לפיצוץ שבוע שעבר שיוסי יצא לשיחה עם שחר (מעורב לגמרי בסיפור).
רוני הבין שכל המערכת רקובה ושאם הוא יוצא למלחמה ישירות מול יוסי, הוא ימצא את הדרך החוצה ולכן הוא הלך על שכיר החרב של יוסי ... אלירן עטר. עטר ויוסי רבו בשישי באימון עם ריאן , עטר הודיע לריאן שהם הולכים לגמור לו את הקריירה ולכן רוני פתח עם ההרכב כמו שפתח ומערך שפתח ואחרי שהם עשו לו שביתה איטלקית הוציא אותם והכניס 2 ילדים.
יוסי בונה על תפקיד מקצועי בחיפה , אבל זה ממש לא מנג'ר אלא סקאוטינג
מסתבר שהיחיד שלא מעורב בזה הוא צ'יזיק וזאת הסיבה שבמסיבת עיתונאים הוא לא דיבר
רוני הבין שהוא הגיע למחזור הראשון ולא קיבל שום דבר מהרכש שהבטיחו לו ויכול מאוד להיות שהוא סוג של מכר את המשחק בשביל שיקרה כל מה שקרה היום עם עטר ושימו לב שהוא בכוונה לא החליף את עזרא
יש שם עוד מלא לכלוך אני לא זוכר כל ה שהוא אמר בשיחה , אבל זאת גם הסיבה שרוני לא הסכים לבוא בינואר שנה שעברה
וזאת גם הסיבה שעשו תרגיל ליניב קטן שנה שעברה
מי שאחראי על הפיטורים של סטנוייביץ זה יוסי
המריד את החדר הלבשה כי סטנוייביץ דרש עבודה
תבינו שזה רק קצה הקרחון ושהרקבון הרבה יותר עמוק מזה
עטר גמור בחיפה ביוסי ישירות הוא לא יכול לגעת אז הוא מפרק לא את המחנה
נכון או לא , מהכרות עם רוני, הוא לא פרייר ואם הדברים לא יסתדרו כמו שהוא ירצה הוא יגיד להם להתראות , הוא לא הטיפוס שנאחז.
ומצד שני, תגובה של אוהד חיפה בפייסבוק:
מדהים כמה קל למכור חארטות לקהל שלנו. רוני לוי העיף כמעט כל שחקן שהיה טיפ טיפה מרגש אבל איכשהו עדיין מתעקשים לחפש כל מיני חארטות מתחת לפני השטח. גם לרוסו ופראליה הייתה סוכנות סודית שבגללה העיפו אותם מהקבוצה? גם לבאדיר? גם לזנדברג ועידן טל ובנאדו וקייסי? גם לקולאוטי שבשעתו נמכר יום לפני שהעונה התחילה? גם לבן בסט וערן לוי ודקל וחמד שלא קיבלו ממנו שום צ'אנס? גם לרפאלוב שזכה לקבל את אותו תרגיל שלמה שרפי שהקומיסר לוי כ"כ אוהב לעשות (לתקוע שחקן בעמדה שלא קשורה אליו ואז לטעון שהוא לא מתאמץ)? גם לכיאל שהיה צריך לראות ליצן כמו פאוליניו משחק במקומו (ע"ע דרינצ'יץ' וערן ביטון)? חן עזרא משחק אך ורק בגלל ה"סוכנות" הזאת, לזה שהוא היה הכובש והמבשל המצטיין של הקבוצה (ואחד המצטיינים בליגה) אין שום קשר לזה?

ואם כבר יוסי בניון, אם יש מישהו שיודע איך לעמוד מול מאמן ארכאי וחסר מושג זה בדיוק הוא, רק תנסו לחשוב איך הייתה נראית הקריירה שלו (רמז, גולסה) אם לא היה מתעמת עם אלי כהן, ואיך הייתה נראית ההיסטוריה שלנו (רמז, משהו בין בית"ר למכבי ת"א של פעם) אם המועדון היה מצדד במאמן לא בשחקן

_______________________________________________________
אפשר להניח שהאמת לא ידועה לאיש מלבד המעורבים והכל בגדר שמועות.
**אני מוכן לקחת כל דבר שהם זורקים - מאמן או שחקנים**
אוקי אל דבר אחד אין ויכוח ליוסי בניון ודודו אואט יש סוכנות שחקנים הגיס של יוסי מנהל אותה אף אחד בתקשורת עד שבת לא העיז לומר על זה מילה ובטח לא להתעמת עם יוסי, חן עזרא חתום שם, יוסי בניון שחקן פעיל וכל השאר שישברו את הראש.
לא מכיר את הסיפור,אך רמזים נשמעו אתמול בערוצי הרדיו והאינטרנט.
בקדנציה הקודמת של רוני לוי הוא הסתכסך עם איתמר,מה שגרם לו לעוף ממכבי חיפה,הפעם המצב שונה למרות שליוסי יש המון כח אצל האוהדים.

(25-Aug-2015 17:49)amir כתב: [ -> ]אוקי אל דבר אחד אין ויכוח ליוסי בניון ודודו אואט יש סוכנות שחקנים הגיס של יוסי מנהל אותה אף אחד בתקשורת עד שבת לא העיז לומר על זה מילה ובטח לא להתעמת עם יוסי, חן עזרא חתום שם, יוסי בניון שחקן פעיל וכל השאר שישברו את הראש.

מעניין,הם שוברים את המונופול של אבי נימני(חן עזרא היה שחקן של נימני).
מעניין יהיה לשמוע את אבי נימני הפרשמן מחווה דעה על חן עזרא השחקן שעבר סוכנות.
יוסי בניון הוא גם בעל אינטרס מובהק בסוכנות שחקנים שבבעלות גיסו, זיו שטרנברג. הסוכנות, איי.בי סוקר בע"מ, פועלת מרחוב הערמונים בקריית ביאליק ודמות חשובה בה הוא דודו אוואט, חברו הטוב של בניון וכיום סוכן שחקנים מתחיל. הסוכנות מייצגת, בין השאר, שחקנים כגון בניון, אייל גולסה (פאוק סלוניקי, יוון), גל הראל (חימנסטיק, ספרד), אלירן דנין (הפועל עפולה) וגם את חן עזרא, שחקן מכבי חיפה. בין השאר, אוואט גם סייע להביא את מיצ'ל, הקשר ההגנתי של מכבי חיפה בעונה שעברה והעונה את מארק ואליינטה.
ואני אומר -

אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר ???
ומצד שני ההחתמה שלהם מהרגע קצת עומדת בסתירה לשחקנים מספרד. קשה לי להאמין שאפשר להטביע את שחר בכחש עד כדי כך.
(25-Aug-2015 17:59)אופיר34 כתב: [ -> ]ואני אומר -

אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר ???

יוסי בניון מבחנתי אף פעם לא היה ארז.
אם הכוונה לחיפה אז אתה צודק בהחלט.
צודק 2 שאנחנו אזובים[KISSING FACE WITH CLOSED EYES]

Sent from my A0001 using Tapatalk
עזבו שטויות אנשי החצר של רוני לוי עובדים שעות נוספות בכול האתרים שוב רוני לוי יצא קטן ופחדן


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reference URL's