מכבי נתניה

גירסה מלאה: שאלה לאייל בקשר לשערים הצדדיים הסגורים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
ראיתי בפייסבוק שהשערים הצדדיים ביציע המערבי היו סגורים והכניסות היו רק מהאמצע כשלמעשה כל הקהל מרוכז במקום אחד ואכן היה די צפוף. זו יוזמה של המועדון ? של המשטרה ? ממקום מושבי קיבלתי תחושה של יציע מלא שכנראה פשוט נבעה מזה שדחסו את כל האוהדים לאותו מקום, ואחרי שראיתי בפייסבוק את התלונות הבנתי למה..


Sent from my iPhone using Tapatalk
(17-Aug-2015 22:59)טל.מ כתב: [ -> ]ראיתי בפייסבוק שהשערים הצדדיים ביציע המערבי היו סגורים והכניסות היו רק מהאמצע כשלמעשה כל הקהל מרוכז במקום אחד ואכן היה די צפוף. זו יוזמה של המועדון ? של המשטרה ? ממקום מושבי קיבלתי תחושה של יציע מלא שכנראה פשוט נבעה מזה שדחסו את כל האוהדים לאותו מקום, ואחרי שראיתי בפייסבוק את התלונות הבנתי למה..


Sent from my iPhone using Tapatalk

לא הבנתי איך אייל קשור ליציע המערבי?
אני רק בנושא המזרחיTongue
חסכו בעלויות נו...
כדאי שהאוהדים יתחילו להתרגל לשינויים שיקרו השנה עקב הידוק החגורות וצמצום העלויות.
אחד השינויים שכבר אנחנו רואים, זה לא לפתוח יציע שלם כאשר מגיעים פחות מ- 3000 איש.
מבין היטב את הרצון לחסוך בעלויות ועדיין צריך לתת שרות טוב ונכון ללקוחות המרכזיים,מצידי שבמזרחי יעמדו בתור כפול ומכופל(גם כך הם משלמים 50 במקום 80 או 90) ובמערבי התנועה תזרום והאוהדים יהנו מחווית הצפיה.
(18-Aug-2015 6:43)אייל ס כתב: [ -> ]מבין היטב את הרצון לחסוך בעלויות ועדיין צריך לתת שרות טוב ונכון ללקוחות המרכזיים,מצידי שבמזרחי יעמדו בתור כפול ומכופל(גם כך הם משלמים 50 במקום 80 או 90) ובמערבי התנועה תזרום והאוהדים יהנו מחווית הצפיה.

אין ספק, אבל לדעתי מה שהיה בשנה שעברה שבכל משחק ולא משנה מה היתה הכמות, פתחו את כל היציע לרווחה, לא תהיה השנה.
Reference URL's