מכבי נתניה

גירסה מלאה: מכה אנושה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
(04-Jul-2015 13:33)יגאל יהב כתב: [ -> ]
(04-Jul-2015 10:07)nitzan כתב: [ -> ]בשנתיים האחרונות הוא היה פקטור משמעותי ( לטוב ולרע מקצועית), בעיקר לטוב כקפטן בתקופה אולי
הקשה בתולדות המועדון.

קשה אפילו מארבע שנות הגלות במחצית השנייה של שנות התשעים?
לא הייתי נסחף.

זה מה שמטריד אותך יהב.? אתה נתפש לזוטות...ומפספס את הנקודה המרכזית לעניין תרומתו של לוי. מעבר לכך,לא יודע עד כמה היית מעורב בפעולות ובמהלכים שעברה הקבוצה הזו השנה... אימת הפירוק עדיין לא סרה... פירוק במצבים מסוימים מהלך העונה משמעותו ירידת ליגה אוטומטית + הפחתת נקודות..
אני אישית לא זוכר מצב כזה מעולם. אני זוכר מצוין מה היה בשנת 1996..
להבנתי זה לא מתקרב אפילו....

(04-Jul-2015 15:14)פיליפצוק כתב: [ -> ]ברק לוי, עומר פרץ, בלם זר (חייבים לפגוע), עידו לוי, שמעון הרוש, פירס, דיוידוב, סבע, שחקן זר כנף שמאל (חייבים לפגוע), רול, הירש.
זה המינימום שעוד יש לו סיכוי להישאר בליגה איכשהוא.
אופציה נוספת היא לתת צ'אנס נוסף לעמית בן שושן לחזור לעצמו ולהביא חלוץ זר כי הירש בטוח יפצע מתישהוא במהלך השנה.

עמית בן שושן היה אחת האכזבות הגדולות ביותר.
לא נתן כלום. היה פצוע 90% מהזמן, היה עסוק בהחמצות ביתר ה- 10%.
שילך להשתקם במקום אחר...
אנשים כאן אוכלים כובעים על ימים ועל שמאל בנושא ערן לוי. היו לי כאן לא מעט ויכוחים בנושא ואני שמח שצדקתי. מאוד אוהב את ערן. מבחינתי הוא גאון כדורגל. הוא הוכיח כושר מנהיגות מעורר התפעלות. קפטן למופת. הגורם הראשי שעלינו ליגה. הגורם הראשי ואולי אפילו הבלעדי שנישארו ליגה בזכות התנהלותו ויכולותיו על המגרש ובעיקר מחוצה לו.
למרות כל זאת אני מסכים עם הדעה ש״צריך לחשב מסלול מחדש״. מה שיוסי מזרחי כשל בו בקיץ שעבר שלומי דורה חייב כעת לעשות ובתקציב נמוך משמעותית מזה שהיה למזרחי. כולם בקיץ שעבר ראו וידעו- אי אפשר שוב להיות תלויים בערן לוי. גם יוסי מזרחי ידע את זה וכשל בצורה טוטאלית בבניית הקבוצה- שוב סביב ערן לוי בין אם התכוון ובין אם לא.
כעת לשלומי דורה אין ברירה ואני, כמו אייל, מעדיף קבוצות מאוזנות שלא תלויות בשחקן או שניים למרות שבליגה כמו שלנו, עם רמת כדורגל כה נמוכה קבוצות צריכות לידרים. שחקני הכרעה אחרת הן בצרות וזה מתנגש עם הרצון הבסיסי לראות קבוצה מאוזנת. אגב, זה נכון בכדורגל שלנו גם לקבוצות הצמרת. תחושה שאם תיקח מנתניה את ערן לוי, מב״ש את בוזגלו וממכבי ת״א את זהבי- ״הרגת״ את הקבוצה. מנגד יש גם דוגמאות אחרות כמו מכבי פ״ת ובית״ר של העונה האחרונה. נתניה חייבת את שחקני ההכרעה- כולל גם להביא מושאלים מוכחים מה שאני באופן עקרוני נגד ובעיקר בעיני- לבנות קו אחורי חזק פי כמה ממה שהיה כאן בעונה שעברה- כי קצב הספיגה היה קצב של ירידת ליגה ובלי ערן לוי וקאיודה זה ברור לחלוטין שההתקפה תכבוש פחות. כשאין מספיק הכנסות צריך לצמצם בהוצאות- כשאין מי שישים גול חייבים לספוג פחות. אתגר גדול לשלומי דורה לבנות קבוצה מלמטה ואני מאוד מקווה שברק לוי הוא האיש לסמוך עליו כאחד מאלה שיהפכו את החלק האחורי למשהו שאפשר לסמוך עליו כי העונה כשנקבל 2 אני בספק אם נחזיר 3 או 4.
רק מניח את זה פה.
הפציעה של ערן לוי אמנם מהווה בעיה מקצועית עבור נתניה, אולם בכל הקשור לפאן הכלכלי, מדובר באנחת רווחה גדולה שכן חוזהו של לוי העונה בנתניה הוא הון עתק במושגי היכולת הכלכלית של הקבוצה וכעת צפוי הביטוח הלאומי לשאת ברוב עלות שכרו בשל הפציעה הקשה. "ערן אמנם דמות בנתניה ושחקן ישוב במערך, אבל אולי הגיע הזמן לחפש גישות משחק אחרות ולא תלותיות ביכולת של שחקן אחד", אמרו במועדון.
(05-Jul-2015 10:42)amir כתב: [ -> ]רק מניח את זה פה.
הפציעה של ערן לוי אמנם מהווה בעיה מקצועית עבור נתניה, אולם בכל הקשור לפאן הכלכלי, מדובר באנחת רווחה גדולה שכן חוזהו של לוי העונה בנתניה הוא הון עתק במושגי היכולת הכלכלית של הקבוצה וכעת צפוי הביטוח הלאומי לשאת ברוב עלות שכרו בשל הפציעה הקשה. "ערן אמנם דמות בנתניה ושחקן ישוב במערך, אבל אולי הגיע הזמן לחפש גישות משחק אחרות ולא תלותיות ביכולת של שחקן אחד", אמרו במועדון.
זו אמורה להיות תביעה על הון עתק נגד כתב שפיברק....לא מאמין שמישהו בנתניה אמר דבר כזה לכתב(או למקור של כתב).
הנייר סובל הכל, הטיפשים הם אלו שבולעים את הנאמר.
גם אם מישהו בסתרי ליבו חושב כך, אין סרט שיגיד גברים כאלה ועוד לעיתונאי.
עזוב אמר לא אמר בתכלס זה נכון כמובן במידה והביטוח ישלם.
(05-Jul-2015 10:58)amir כתב: [ -> ]עזוב אמר לא אמר בתכלס זה נכון כמובן במידה והביטוח ישלם.

הסתקרנתי לראות מאיפה הבאת את הציטוט הנ"ל, ואחרי שמצאתי את המקור לא הופתעתי. הגועל נפש הזה פשוט לא נח לרגע.
היית מבקש הייתי חוסך לך את החיפוש, אבל האם אותם דברים בדיוק לא נאמרו ע"י כמה מחברי הפורום המכובד הזה ולא פעם אחת?
דיברו כאן על "חישוב מסלול מחדש" שזה לגיטימי כי האיש לא יהיה כאן במקרה הטוב עד ינואר.
לא ראיתי שמישהו כתב כאן שקיימת אצלו "אנחת רווחה גדולה" זה כמעט כמו להגיד "יצא טוב שהוא נפצע".
במקרה של הכתב הנ"ל שהביע לא פעם את חוסר שביעות רצונו מהשחקן, זה לא מפתיע שהרפש הזה יוצא מהיד שלו, מעניין אם הוא היה כותב אם זה היה קורה חלילה לאחד מהחברים הבלופים שלו שעליהם הוא מגן.
סתם שאלה....
מי מנסה לקדם את גזל בקבוצה מלבד העאלק כתב של ערוץ 5 ?
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
Reference URL's