מכבי נתניה

גירסה מלאה: 46 שנה אני אוהד מכבי נתניה והעונה אני קורא לכל האוהדים לא לתמוך בקבוצה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מי שרוצה להחזיר את האימפריה אין ברירה אלא ללכת בעצתי

מתי קראתי פעם בחיים לא לבוא למשחקים ? אפילו בימי אשר אלון שמלא החרימו קראתי לתמוך בקבוצה ולבוא למשחקים ליגה שניה או ראשונה תמיד קראתי לבוא ולתמוך בקבוצה , מעולם לא נכנסתי עם הזמנה תמיד שילמתי או במנוי או בקניית כרטיסים אצל בוצ'ן ז"ל (גל) .

והעונה אני קורא לאוהדים לא להיכנס להחרים את הקבוצה לא לקנות מנוי ומי שקונה בכל זאת חובה עליו להצטרף למחאה שתהיה על מנת לבזבז לקבוצה ולבעלי העסקים את שאריות אדי הדלק ( הכסף) שנשאר להם להשקיע .

אי מינויו של בני לם בזבז את הבאאז הגדול שיכל לקרום עור וגידים שהיה מביא להתנפלות עצומה בקבוצה תוך שנתיים העונה הזאת ושלאחריה היינו אלופים לא בהזיות אלא ברצינות כמו שעשתה זאת קריית שמונה ... הקבוצה יכלה לקבל עד 10 אלף מנויים לו היו ממנים את בני לם ראינו את הפוטנציאל הגדול של הקבוצה וזה יכל להיות קבוע בכל שבת או מוצאי שבת ( אריאל) .
זו תגובתי האחרונה כלפיך כל עוד אתה ממשיך בקו שבחרת. לא כועס, לא נעלב, לא מאיים. אם אתה אוהד מכבי נתניה רק תדע שאתה עושה נזק. אמנם נזק קטן כי הפורום הזה מורכב בעיקר מאנשים רציניים ומבוגרים- לפחות כך אני מתרשם מרוב האנשים הפעילים כאן. אבל מספיק שילד צעיר רואה ולוקח אותך ברצינות את הנזק אתה עושה. אתה לא עוזר למכבי נתניה וגרוע מכך- אתה עושה נזק לבני לם.
אם תמשיך כך אני באמת מקווה שמנהלי הפורום יעצרו את זה. עדיף פורום ״מת״ מאשר גל מתגבר והולך של נאצות והודעות שמבזבזות את זמנו של הקורא.
קרו העונה במכבי נתניה דברים גרועים בהרבה מאשר מינוי מאמן שהוא לא בני לם(אגב אני די בטוח שגם מי שהיה בעדו היה עם ספקות גדולים וכי ״לא נעים מבני״) וישבת בשקט ואפילו הגנת על אלה שהובילו ואם לא הובילו לבדם- היו שותפים בכירים לשבר הכלכלי הכי גדול בהסטוריה של המועדון. כשמינו כאן מאמן נתנייתי לפני מספר חודשים לא רק שלא סתמת את הפה- הצהרת בפה מלא שרוני לוי לא מתאים ויכשל. אם היית בטוח שרוני לוי יכשל מעניין אותי מה גורם לך לחשוב שבני לם לא.
אני לא אומר שאתה לא רצוי בפורום. אתה רצוי- אבל לא בדרך שאתה מתנהל בימים האחרונים. אני גם נגד שיחשפו אותך. זכותך להיות אנונימי אבל תנהג בכבוד בשאר החברים היקרים כאן על שלל דעותיהם(יש כאן דעות שגם אני לא תמיד אוהב ויצא לי להתנגח פה כמעט עם כולם) ואם לא בנו לפחות תכבד את מועדון הכדורגל שאתה אוהד 46 שנה- מכבי נתניה שהוא יותר גדול מכולנו- גם מבני לם. תודה!
עידן זה לא קשור לבני לם בכלל גם זה היה משה גריאני הייתי נוהג אותו הדבר כנ"ל לגבי כל שחקן עבר של מכבי האימפריה נתניה
הטענה שאני לא מכבד דעות אחרות הרי היא מגוחכת אני מגיב יותר מדי לטענת רוב הגולשים כאן חחח
זה שאני אנונימי זאת זכותי המלאה ואני מודה לך שאתה מבין את זה ובעדי בענין זה
לא אמרתי בחיים שרוני לוי לא יצליח בנתניה רק אמרתי שזה לא יפה לגרום לכך שיוסי מזרחי יילך בשביל להביא את רוני לוי היו מביאים מתחילת העונה למה לא עשו זאת ? ולמה לא המשיכו עם רוני לוי היה לו חוזה חתום למה לשחרר אותו כי הגביר ביקש ?
האם מכבי נתניה בעיניך גדולה מבעלי העסקים שמממנים אותה עכשיו ? אם כן אתה צריך להבין את המניעים שלי , כמו שהייתם בעד יוסי מאור ורועי דניאל ונגד ויצאתם בגלוי בהכפשות גם אם זה אמת נגד הבעלים שגב , ולא שמעתי מכם בתחילת העונה שעברה כל גינוי כנגד ההפגנות באימונים למה אתם נעמדים על קוצו של יוד כשזה מדובר באנשי עסקים אחרים ?
רווח - לך תפגין באימונים. אני בעד. ככה נבין כמה דברים.
א. מי אתה
ב. כמה גדול קהל מאמיניך

בנוסף לא ברור לי למי אתה מפנה את דבריך בפורום כי אף אחד לא לוקח אותך ברצינות .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reference URL's