מכבי נתניה

גירסה מלאה: הפועל רמת גן - מכבי הרצליה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
בכל אופן ביום שישי האחרון שיחקו הפועל רמת גן מול מכבי הרצליה

שהם היריבות שלנו במחזור 7 ו8


אני יודע שנגדנו הם ישחקו אחרת כנראה סגור
והיה מוזר לשמוע אייך אוהדי קבוצות אחרות , אומרים שזו ליגה של נתניה ועוד 15
ואנחנו לא חושבים כך , אבל לשמוע מאוהדי הפועל רמת גן וגם קצת מהרצליה לפני המשחק שבנתניה בנו קבוצה קבוצה עם תקציב ענק , קבוצת כדורגל אמיתית , ואף אחד חוץ מנתניה ואולי הפועל פתח תקווה לא רוצים לעלות ליגה , זה מוזר היה לשמוע.

אני בכלל הפנתי את האש לכיוון הפועל אשקלון עם סגל שחקנים מעולה , והם הם אמרו לי לא הם לא מספיק טובים למרות שניצחו פה שבוע שעבר, והם לא באמת רוצים לעלות ליגהDodgy


בכל מקרה הנה כמה רשמים

ראשית עמדת השוער , אלדר פשחצקי המקומי הוא שוער לא גבוה לא גדול ,
בכלל הבעיה הגדולה של רמת זה עמדות ימין בהגנה ב30 דקות הראשונות הרצליה ניצלה זו היטב, הפועל רמת גן פתחה חזק ומשחקת באופן פתוח , בעיקר דרך עומרי בוקסנבוים משחק יחסית מסודר , אבל החלוצים שלה לא משהוא , ודי היו מבולבלים , מספר 10 שלהם לדעתי דיאמנט היה פעמיים אחרי שהוא עבר את המגן , הוא שחקן נמוך אבל חזק פיזית ומהיר, היה צריך למסור רוחב בתוך הרחבה ובמקום זה הוא נכנס עם הראש בקיר.
הרצליה שחקו זהיר , יש להם את עומר רפס שכדורי והגנה הולכים לכיוונו.
ואת ידין זריס שהוא גם שחקן גבוהה ברגע שהם קולטים את הכדור הקישור ההרצליני היה מאוד מהיר בהצטרפות וכך החל הגול הראשון בהתקפה מהירה, דאבל פס שהצד הימיני של הגנת הפועל רמת גן לא יכלה לעצור ובעיטה מימין לשמאל גול 0-1 הרצליה
אחרי לא מספר דקות רב קרן לקורה הקרובה , אסף קריספיס גם פיזי ולא גבוהה במיוחד היה ראשון לנגוח בכדור שוב מצד ימין ושוב כדור קשתי לצד שמאל 0-2
אחרי 5 דקות בערך הפועל רמת גן החלה לנסות ליזום יותר , צד שמאל של הגנת רמת גן עם טל מעבי ושחק ניגרי הוא החזק יותר ואני לא זוכר איזשהוא בעיה משם.

הרצליה היא קבוצה ללא זרים , אבל מאוד טיפוסית לליגה הזאת שחקני הגנה פיזים וחלקם גבוה הים , יש שם אחד ממש מפחיד לפגוש אותו בערב עם פרצוף של ערן לוי אבל גדול פי שתיים. ושחקנים צעירים אחרים שנותנים גוף ומלחמה.
שכדורי גבוהה הם לא רעיון הכי טוב בקרנות נגדם
הבעיה הגדולה שאם היה מבקיעה ראשונה , אז קשה מאוד להבקיע נגדה , במחצית השניה הם ירדו למגננה , והפועל רמת גן פשוט לא הצליחו לעשות כלום .
עד הדקה ה84 שדווקא בהרמה מצד שמאל הגיע שחקן רמת גני ראשון בראש להוריד כדור ליניב לוזון שהבקיע.
כל המשחק נראה חוסר תחכום או בלבול בהתקפת רמת גן , מול המשחק ההגנתי החזק של הרצליה.
הרבה כדורים לבוקסנבויום שפשוט לא היה לו לאן למסור.
דיאמנט שכבר קיבל כדור הלך בראש בקיר.

התאכזבתי משחקנים כמו דן רומן יניב לוזון אלמוג בוזגלו , אבל הם שחקנים לא רעיים שיכולים לתפוס יום , הם אולי לא יודעים עדיין לאן הם נפלו , איין להם שחקנים רעים שנותנים מלחמה.

הפועל רמת גן תבוא אלינו עם מאמן חדש , ומאוד לחוצה, לדעתי היא לא תשחק פתוח כמו מול הרצליה.

מכבי הרצליה היא בעיתית , היא קבוצה בול לליגה הזו חלוצים גבוההים קישור מהיר וזריז והגנה פיזית ושוער שהשתפר משנה שעברה. ( איתי ארקין)

אבל לא קבוצה גדולה ,אסור לקבל ממנה גול ראשון. כי אז יהיה מאוד קשה להחזיר.

זו דעתי הלא מלומדת אבל זה מה שראיתי בתור אוהד
אני מקווה שמכבי נתניה שלחו סקאוט מקצועי אמיתי למשחק.
הנכס הכי גדול של הרצליה יושב דווקא על הספסל וקוראים לו תומר קשטן הוא שוחה טוב בליגה הזאת וידע להכין את הקבוצה שלו מצויין למשחק נגדנו.
Reference URL's