מכבי נתניה

גירסה מלאה: רגע האמת!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מי תומך בהרמת מהלך לקראת המשחק מול עכו?
הדבר שהכי מטריד אותי בכל הסיפור הוא שהסוף קרב ואפילו ה- 2,000-3,000 שחיים את הקבוצה נמצאים באדישות בלתי נתפסת! שלא נדבר על מעגלים יותר רחבים.
עד לא מזמן האמנתי שיש מספיק אנשים שלא רוצה שהמועדון הזה יפול והם לא יתנו לו ליפול. אני מתחיל להבין שהסכנה מוחשית.

סיכוי מאוד גבוה שמכבי נתניה תצא בתום העונה הזו למסע שיקום ארוך מאוד, ומי יודע היכן סופו.
יש אפשרות, ואני מבקש גם מאנשים כמו פיליפצ'וק ואחרים כאן שתמיד אומרים שהכל בסדר ואנחנו סתם היסטריים לא לזלזל, שהמשחק ביום שבת הוא משחק הבית האחרון של מכבי נתניה כמועדון צמרת בכדורגל הישראלי.
יכול מאוד להיות שהולך לקרות בשבת משהו שלא תהיה ממנו דרך חזרה- הופעה של קבוצת מכבי נתניה, לראשונה בתולדותיה, עם שחקני נוער מה שעלול להוביל את הקבוצה להתרסקות סופית.

אני יודע שלהוציא אנשים לרחובות ולהפגנות עבור קבוצת ספורט הוא לא דבר פשוט בכלל, ובנתניה בפרט- וההיטוריה והעבר מראים זאת בברור.

אני באמת חושב ששבת, זו ההזדמנות למפגן עוצמה ותמיכה. אני לא מעורב ברשתות החברתיות ואין לי אנשים בתקשורת.
אני מבקש מכל מי שיכול, להרים את הכפפה, כל מי שיש לו קשרים, כל מי שמעורב בפורמים השונים וברשתות החברתיות- בואו נצא בקריאה נרגשת לאוהדי הקבוצה, מהעיר ומכל רחבי הארץ,
תגיעו בשבת למשחק מול הפועל עכו- לא משנה באיזה הרכב הקבוצה תעלה! זהו רגע האמת שלנו!!!

בתקשורת, ברשתות, בכל מדיה אפשרית!

זו ההזדמנות האחרונה למפגן עוצמה!
יתכן שלא תהיה דרך חזרה, יתכן שזה גם לא יתן כלום- אבל זה יראה שאיכפת לנו! וגם אם נוענש בחומרה- עונש שיביא לירידת ליגה- נרד בגאון!

בבקשה, תחסכו תגובות ציניות, תחסכו תגובות מיואשות ומייאשות- מי חושב שאפשר להרים מהלך לקראת שבת?
כל הכבוד עידן. חבל שלבעלי האמצעיים אין את האהבה והתשוקה שיש לנו האוהדים האמיתיים.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
למתג את זה
כמשחק פרידה
גאוני ...״משחק פרידה ממכבי נתניה ״ אולי זה יעיר מישהו אולי יקרה משהו בסופו של דבר מכבי נתניה חשובה לכולנו אני בטוח שאם נמלא תאצטדיון לגמרי מישהו לא ישאר אדיש השם יהיה רוכש
חברה מכבי נתניה היא לא סתם מקום שערסים אוהבים לקלל זה מקום מפלט לבני נוער שבמקום זה יכולים להדרדר לרחובות והולכחם להתאמן או למשחקים של הקבוצה .
אני אישית לומד במגמת פיזיקה ויש לחץ לימודי מטורף ופעם בשבוע אני מרשה לעצמי ללכת למשחק של הקבוצה שלי לשכוח מהכל ולעודד ולהתפרק .
כל מי שייתן יד בעזרה לקבוצה זה עזרה לקהילה לכל דבר.
אסור שמועדון כזה עם עיר כזאת וקהל כזה יפרק אסור!
יצחק תשובה אתה כנראה הסיכוי האחרון תאזור אומץ ותרכוש את הקבוצה לא עשרים אחוז תרכוש תראה לכולם מה אתה שווה אני בטוח במילון אחוז שהקללות לא חחזרו אתה תיהיה הגיבור של העיר לא מבקשים אליפות מבקשים קבוצה שרוני לוי מאמן בה ושלא מוכרת כל שחקן שיש בו משנו קצת טוב אפילו שיהיה תקציב מינימום בלי להביא שחקנים יקרים תראה כמה שחקנים צמחו פה והגיעו לכאן בזול יכולנו להרכיב קבוצה לאליפות רק בלי למכור שחקנים !
ליפישיץ ,שכטר,עזרא,מוגרבי,סבע,אלמוג כהן,עמרי בן הרוש ,ערן לוי,קאיודה ,איאד אבו עביד ,טופי, ועוד ועוד ..יכולנו למלות אצטדיון כל משחק עם קבוצה כזו .
בתכלס זו קצת חוצפה אתה לא חייב לנו כלום זה ברור אבל אני מנזה להכנס לראש שלך אתה כהר לא ילד תהנה מהחיים האלה קצת יותר תעשה משהו אמיץ כמה אםשר לעשות עוד ועוד כסף אתה תחזור לראש שלך בצעירותך בטח החלום שלך היה לקנות את נתניה אם אני יהיה עשיר כמו כל אחד פה בפורום שהיה עושה את זה...
אתה הסיכוי האחרון אחרת לא תיהיה יותר מכבי נתניה ומציב אנדרטת נר גדולה מכבי נתניה זל .
ראוי להזכיר את מר אוסקר שינדלר ז״ל להבדיל אלפי הבדלות ממכבי נתניה שתיהם היו תחילה ללא כסף שתיהם עשירים את שינדלר זוככרים לא בגלל הכסף אלה הגלל מה שהוא עשה איתו .
תשובה אם יושיע אותנו יזכרו אותו לעד ויציל עתיד של מאות ילדים ומי יודע איך חיים של כל אחד ואחד יתגלגלו לאחר פירוק
שיש סיכוי טוב שזה יקרה.
Reference URL's