מכבי נתניה

גירסה מלאה: אפשר גם אחרת ולא צריך לוותר.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
Doron Berger
שעה אחת · נערך ·
מספר חודשים לאחר מותו של רובי שפירא עמדה הפועל חיפה בפני קריסה כלכלית. במסגרת תפקידי כעיתונאי ב"הארץ" נפגשתי עם יו"ר הבקרה התקציבית דאז יאיר רבינוביץ' במשרדו. התברר שהבקרה התקציבית לא לקחה בחשבון אפשרות של התאבדות בעלים והשארת עשרות עובדים ושחקנים במועדון ללא שכר.
ההתאחדות והבקרה ניסו בכל דרך להציל את הקבוצה (אותה אימן אגב, גיא לוי, בנו של גברי לוי, אבל זה לא נראה לי קשור). ההתאחדות אירגנה משחק ידידות למען המועדון ועשתה כל שביכולתה כדי להציל את המועדון.
רבינוביץ' נע באי נוחות בכסאו בפגישה איתי. גם במבחר ראיונות הוא נשמע מתוסכל. הוא ידע שהוא טעה. טעה בגדול. הוא הבין שהבקרה שגתה ויש תסריטים שהיא לא לקחה בחשבון. בסופו של דבר ההתאחדות שינתה את התקנון שאמור למנוע מקבוצה לקרוס שוב ולהשאיר שחקנים ללא שכר. כמו בצבא - שינוי התקנון הזה נכתב בדם.
אני לא מכיר אישית את עופר אורליצקי. מעולם לא נפגשתי עם האיש. אני כן יודע כמה דברים- מה שקרה עם מכבי נתניה לא אמור לקרות. אלי שגב ורוועי דניאל באים והולכים. קבוצה אמורה להישאר לנצח. מה שקרה בנתניה הוא באשמתה היחידה של הבקרה התקציבית וטוב עושה אורליצקי שעוזב בסוף העונה.
אבל להבדיל מרבינוביץ', אצלו אני שומע זחיחות ואי הודאה בטעות. עופר עיני גם כך לא מבין לאן הוא נכנס ולכן המסקנה ברורה- ההתאחדות צריכה להשיג בכל דרך את הכסף עבור מכבי נתניה. שחקני נתניה צודקים 100 אחוזים. הם היו צריכים לשבות כבר לפני חודשיים ושלושה. שיפרקו את הקבוצה בעונה הבאה, אבל על העונה הנוכחית, האחריות היא של ההתאחדות (מנהלת הליגה עוד זוכה כאן לשנת חסד גדולה. לא ראשיה מינו את אורליצקי). כל שחקן נתניה צריך לקבל את הכסף עד השקל האחרון ואם ההתאחדות והבקרה לא מסוגלים לדאוג לכך, נתניה צריכה להתיייצב למשחק הקרוב עם המחליפים של שחקני קבוצת הנוער ולהיות זו שתכריע בצורה לא ספורטיבית מי תרד ליגה. אולי ככה עיני יבין מה הוא אמור לנהל.
מילים מילים ... אף אחד לא ישים שקל , חבל על האנרגיה במקום הלא נכון.
מכיון שאם נתניה לא תשלם משכורת אחת לפחות תוך 12 יום לפי וואן לפחות, כל השחקנים יהיו משוחררים ללא כל תמורה כולל ביצת הזהב קאיודה, הייתי מציע שמאור יתן הלוואה למועדון על סך מיליון שקל. ואם יחליט לא לקנות ממילא ירשם כנושה (הוא יכול להעביר את הסכום דרך גוף שלישי) כשנפורק.


Sent from my iPhone using Tapatalk
מענין אותי לדעת מה מר עיני יור ההסתדרות לשעבר חושב על שביתה מסודרת
Reference URL's