מכבי נתניה

גירסה מלאה: טוכמן מהבוקר. אין חדש.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
"אם לא יהיה פה בעל בית, ברור שמכבי נתניה תלך לפירוק"

הגרעון יעמוד בתום העונה על 10 מיליון שקל, ובקבוצה עושים מאמצים להקמת קבוצת רכישה שתיקח על עצמה את המועדון. יוסי מאור, המחזיק ב-25 אחוז מהמניות, נתן אור ירוק למהלך.

יניב טוכמן
יום ראשון, 19 באפריל 2015, 09:12

מאמץ גדול במכבי נתניה להקמת קבוצת רכישה שתיקח על עצמה את המועדון בסיום העונה מידיו של אלי שגב. איש העסקים, יוסי מאור, המחזיק ב-25 אחוז ממניות הקבוצה, נתן אור ירוק למהלך והביע הסכמה להיות חלק מקבוצה כזו שתמנה שלושה עד ארבעה שותפים, אבל עדיין לא נמצאו הפרטנרים שייכנסו איתו למתווה הזה. בנתניה מאמינים שאיש העסקים, דב לנד, שתורם המון כסף גם כך, יסכים בסופו של דבר להיכנס כשותף לקבוצה כזו שכל אחד מחבריה ייתן כמיליון וחצי שקל לתקציב העונה הבאה.

בינתיים, זה מה שמחזיק מעל המים את השחקנים שכזכור החליטו לא לשבות עוד ולא לאיים בהפסקת הפעילות. מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, עידכן כי המאמצים להשיג לשחקנים את משכורת פברואר נמשכים, אבל לכולם ברור שהיא תהיה האחרונה העונה ואת יתר הכספים יצטרכו השחקנים לקבל בחודשים יולי ואוגוסט. גרעון מכבי נתניה יעמוד בתום העונה על עשרה מיליון שקל. אם לארי קאיודה יימכר תמורת מיליון יורו, יוותר חוסר של שישה מיליון שקל אותו יגלגלו לעונה הבאה והשאלה היא האם יהיו לקבוצה בעלי בית. "כולם מתכננים תכניות ובטוחים שיהיה בסדר, אבל אם לא יהיה בעל בית או קבוצת רכישה, ברור שמכבי נתניה תלך לפירוק ואז מי ישלם לנו את הכסף שחייבים לנו?", שאל שחקן במועדון.

במכבי נתניה לא הצליחו אמנם לנצח את מ.ס אשדוד (0:0), אבל ידעו בכל זאת לקחת כמה נקודות אור הלאה. בלם הקבוצה, עידו לוי, אמר: "לא השכלנו לכבוש, אבל אחרי הרבה זמן לא ספגנו וזה דבר מצוין. שמנו לעצמנו מטרה לסיים את העונה במקום השביעי ולא לבוא למשחקים הבאים כדי להעביר את הזמן. אני יכול לומר שעד סוף העונה אנחנו נשחק כדי לנצח וכל ארבע קבוצות התחתית שנלחמות על חייהן, לא יוכלו לבנות עלינו שנחלק להן מתנות ונקודות. הצבנו לעצמנו מטרה לסיים במקום השביעי בטבלה ואנחנו נעשה את זה".

עידו לוי מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אבל גם הוא יודע שאם מכבי נתניה לא תעמוד על הרגליים בקיץ, הוא עשוי להשתחרר מאחר שיש לו ביקוש. "אני מקווה להישאר במכבי נתניה על פי החוזה שלי בעונה הבאה. אם תבוא הצעה, אני אשקול אותה אבל אני שחקן בית ומקווה להישאר כאן". כשחקן שגדל במועדון, לוי לא שמח לשמוע על העימות הפיזי שהיה בין שחקני הנוער של מכבי נתניה לבין אלה של בית"ר טוברוק לפני המשחק שלהם. "היינו בחדר ההלבשה כשזה קרה על כר הדשא", אמר לוי. "אנחנו מגנים כל תופעה של אלימות ומקווים שהיא לא תחזור במשחקים של הנוער שלנו ולא במשחקים אחרים".


http://sports.walla.co.il/item/2847156
לא להאמין איך כולם כולל כולם ממחזרים את אותם ידיעות ובלי בושה לוקחים אחד מהשני כאילו מדובר במאור הגולה.
והחצוף מכולם זה פרימו....הוא גם מטיף מוסר,"איך אתה לא מוכן לתת/להשקיע/להיות מעורב כשהקבוצה עומדת להתפרק".
שאלתי אותו אתמול,כשהפריע באמצע משחק הנוער(ורצה ידיעות חמות לתוכנית הספורט),"תגיד פרימו כאחד שכל כך חשובה לו הקבוצה,אתה מוכן למכור את האוטו שלך לטובת הצלתה לפני שאתה מטיף מוסר?" זה סיים את שיחתנו(מקווה לעד).
משה פרימו? נו באמת אחד האנשים היותר מגעילים שיש בתקשורת.
מייצג מבחינתי ביחד עם אופירע אסייג, את הביוב שאליה הדירדרה תקשורת הספורט בישראל.
(19-Apr-2015 11:14)אייל ס כתב: [ -> ]לא להאמין איך כולם כולל כולם ממחזרים את אותם ידיעות ובלי בושה לוקחים אחד מהשני כאילו מדובר במאור הגולה.
והחצוף מכולם זה פרימו....הוא גם מטיף מוסר,"איך אתה לא מוכן לתת/להשקיע/להיות מעורב כשהקבוצה עומדת להתפרק".
שאלתי אותו אתמול,כשהפריע באמצע משחק הנוער(ורצה ידיעות חמות לתוכנית הספורט),"תגיד פרימו כאחד שכל כך חשובה לו הקבוצה,אתה מוכן למכור את האוטו שלך לטובת הצלתה לפני שאתה מטיף מוסר?" זה סיים את שיחתנו(מקווה לעד).

את האוטו כן. את האוטובוס בחיים לא...
משה פרימו הוא במקרה הגרוע ראי מול פני האוהדים במדינה ...
Reference URL's