מכבי נתניה

גירסה מלאה: משה פרימו.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
(19-Apr-2015 0:43)טל.מ כתב: [ -> ]למה אתה חושב שיש בכלל ציפיות אוהדים ? לדעתי האוהדים גג מצפים לקבוצה לוחמת נחמדה שתשרוד בליגה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה חי בסרט מדע בידיוני!!!!
ברגע שיוסי מאור או כל בעלים/קבוצת רכישה אחרת ייכנסו למועדון, אז בהתחלה הכל יהיה ורוד וכולם יחבקו ויעריכו.
אבל בשלב השני ברגע שיראו שהקבוצה לא מתרוממת מעבר לבינוניות שלה וזאת למרות שהיא נמצאת בבעלות פרטית, יתחילו הביקורות ואז גם שריקות הבוז הקללות וכו' (ראו מה קורה באשדוד).
אני לגמרי מבין את החששות של יוסי מאור, אני לא מכיר אישית את האיש, אבל מהסתכלות מהצד עושה רושם שהוא לא האיש לניהול קבוצת כדורגל בישראל ולא חלילה בגלל כישורי הניהול שאני בטוח שיש לו, אלא בגלל שאני בספק גדול אם הוא יעמוד במחיר היקר (לא כספית) של ניהול קבוצת כדורגל בישראל שכולם יודעים מהו.
אז מה אתה מציע ? שנתפרק ? בואו נמשיך עם הפוסטים המעודדים שקוראים ליוסי מאור וחבורתו לא להעיז להתקרב לנתניה. אני בטוח שזה יקדם אותנו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אייל, למה הבור לא ידוע?
לא יודעים התחייבויות לספקים? משכורות? מה לא ידוע כדי לכמת את גובה הבור?
(19-Apr-2015 1:11)אסףג כתב: [ -> ]אייל, למה הבור לא ידוע?
לא יודעים התחייבויות לספקים? משכורות? מה לא ידוע כדי לכמת את גובה הבור?

עולם הכדורגל שנחשפתי אליו שייך לעולם עסקים אחר ולכן גובה הבור לא ברור,נקווה שהבדיקה שנעשת עכשיו תיהיה מדוייקת ובימים הקרובים המספר יהיה ברור.
אייל אני מקווה שאת מה שאתה כותב בפורום אתה לא אומר ליוסי מאור בארבע עיניים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
בוא לא נגזים. לא מאמין שקיים אוהד אחד שכל מה שיצפה זה להשאר בליגה במקרה שאותם אנשי עסקים ייקחו את הקבוצה. אוהדים פרגמטים (ויש כמה כאלה) מבינים שעם 19-20 מליון כנראה לא לוקחים אליפות ,אבל באותה מידה גם לא אמורים להלחם על ההשארות. בתקציב כזה אין כמעט מקום לטעויות ולכן המרחק בין הצלחה לכישלון מאד קטן.
והיות וכרגע לא ידוע לנו על משועמם מליין שמוכן לקחת את הקבוצה ,האופציה היחידה והריאלית שקיימת על השולחן היא אותם אנשים שדבר אחד בטוח אפשר להגיד לזכותם - הם אוהדים, הם אוהבים והם בעיקר אחראים וזה לא פחות חשוב מעוד כמה מליונים בתקציב בקבוצה.
לאוהדים תמיד יהיו ציפיות. יש את האוהדים היותר מבוגרים/בוגרים שיודעים לקשר בין גובה תקציב למטרות, אותם אוהדים הם לא אלה שיעשו מהומות אם לא הכל ילך כמו שהם רצו אך מנגד יש גם את אותם ״אוהדים״ בעייתים שגם אם נרוץ לאליפות יהיה להם טענות ומענות. לכן, מי שייקח את הקבוצה (ואני מקווה שיימצא/ו ) צריך לקחת בחשבון הכל ולא להיות מופתע מהתנהגות כזו או אחרת של הקהל.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(19-Apr-2015 1:02)טל.מ כתב: [ -> ]אז מה אתה מציע ? שנתפרק ? בואו נמשיך עם הפוסטים המעודדים שקוראים ליוסי מאור וחבורתו לא להעיז להתקרב לנתניה. אני בטוח שזה יקדם אותנו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

זאת האמת לצערי וצריך להגיד אותה בקול רם ולא להיות צבועים.
אדם שלא סגור ב- 100% על הכניסה לבוץ הזה (וזה בוץ גדול) אולי לא צריך שייכנס ואין לי טענה וחצי טענה לאיש, גם אני לא בטוח שהייתי נכנס אם הייתי בעל ממון ועם כל האהבה שלי.
אני חושב שכל מי שמוזכר מודע לקשיים ולא עיוור. רק יש הבדל בין לרפות את ידי מישהו ( בשביל מה אתה צריך את זה ) לבין להיות מודע ועדיין להכנס ( בוא נעשה פה משהו יפה ) . אתם מנסים לצייר את הכל שחור וזה לא בדיוק ככה. אדם עם דרך וכיוון לא צריך להעלב כל חמש דק משלושה אוהדים באוהל כמו גם לא להגיב לרחשי הקהל. אפשר להיות בעלים שמחפש את המקרופון כמו שגב ואפשר להיות נחבא אל הכלים ולשים את המנכל בפרונט. אפשר הרבה דברים, אבל אם מישהו כבר רוצה ושוקל אז אמירות בשביל מה אתה צריך את זה שבאות מאיתנו בטח לא ישרתו את המטרה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
תאום ציפיות זה שם המשחק
לתאם ציפיות משקיעים פוטנציאליים
לתאם ציפיות של הקהל לפני ותוך כדי בלי ליצור אשליה מיוחדת.
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's