מכבי נתניה

גירסה מלאה: הפועל רעננה - מכבי נתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
אלון - גם אם כל מה שאתה אומר נכון - בוא תסביר לי איך זה מתיישב עם המציאות ? אתה יודע מה - בזמנים נורמליים שכל אחד יקשקש כאוות נפשו . בזמנים כמו היום - אין יריקה בפרצוף גדולה מזו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(12-Apr-2015 15:11)טל.מ כתב: [ -> ]אלון - גם אם כל מה שאתה אומר נכון - בוא תסביר לי איך זה מתיישב עם המציאות ? אתה יודע מה - בזמנים נורמליים שכל אחד יקשקש כאוות נפשו . בזמנים כמו היום - אין יריקה בפרצוף גדולה מזו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

טל, אני מסכים אתך וזו הייתה תגובתי האחרונה לפוסט שפתח קובי עמר (בקבוצה הקטנה) "שורה תחתונה, קובי בלדב מגייס כספים עבור מכבי נתניה ועושה זאת מצוין. מכבי נתניה "נשענת" על קובי בלדב מכיון שאין לה בעל בית נורמלי, במידה ויהיה אחד כזה יחליט אם בלדב טוב לו או לא. בינתיים אף "בעל בית" לא ויתר על יכולת גיוס הכספים שלו וכנראה שהייתה לו סיבה טובה לכך..."
זה בדיוק הבעיה שאותם אוהדים ותיקים שיש להם כל מיני חיכוכים עם קובי בלדב מהעבר (הרוב לדעתי בקטע האישי), משתמשים בפלטפורמה החברתית הגדולה הזו כדי להסית חבר'ה צעירים כמו קובי עמר לדוגמא.
החבר'ה האלה לא מציגים אלטרנטיבה ומבחינתם "רק לא קובי" ורק אז הם יבואו על סיפוקם, חבל.
קובי בלדב לא רק מגייס כספים,קובי בלדב הוא ה"זכרון האירגוני" שכל כך חשוב בכל אירגון והוא הרוח החיה בימים קשים וזה ש"נותן בראש" כשצריך והאיש שעומד מאחורי לא מעט משאים ומתנים וגיוס שחקנים.
לא מכיר איש ללא תחליף,לא מכיר כרגע תחליף לחלק או לכל הדברים מלא מעט סיבות,אך העיקריות שבהם,שהתפקיד בעיקרו כפוי טובה,למרות ההכנסה בצידו.
ביום שיהיה כאן בעלים (במהרה בימנו ונאמר אמן) - ירצה יזיז את קובי ירצה יהפוך אותו למנכ"ל על. עד אז כל מה שצריך לעשות זה להודות יום יום לקובי לרועי ולעוד כמה שמעדיפים להשאר בעילום שם, שבלעדיהם לא היתה מכבי נתניה. ואני יודע שאני נשמע כמו אייל - אבל מי שקונה מנוי ב600 שקל ומקטר שיקר לו, לא יכול להעביר ביקורת על מי שמתמודד מול חובות של מיליונים 80 עובדים וספקים שלא מקבלים כסף ולכתוב שהגיע הזמן שהוא ילך הביתה ובאותו משפט להוסיף שהמועדון יקר לו..
כ אחד שמכיר את קובי עוד ההתקופה שעבדנו יחד באיקאה וכאחד שיושב לידו בדונקיס

הכוונה של קובי בפוסט שלו היה לומר תודה לקובי בלדב וממש לא להתנגח בבלדב

רועי כהן וצביקה בן נעים כל אחד מסיבותיו החליטו לנצל את הפוסט של קובי ועשו לו אווטינג בדף הגדול (הפוסט המקורי נרשם בדף הקטן של חברה שכל מה שמעניין אותם זה לדבר על כדורגל וספורט נטו בלי קללות ואיומים על החיים ) אולי קובי לא הובן נכון בפוסט ולכן טל אתה יצאת עליו אבל שוב זאת לא הייתה הכוונה של קובי עמר
קודם כל אין לי בעיה להודות בטעות אם היא נעשתה הבעיה היא שאני לא בטוח שטעיתי. אומנם הגבתי לפוסט אבל אמרתי משפט כמו לכל הקשקשנים שחושבים שקובי צריך ללכת, והכוונה היתה לכל מי שמטנף שם על בלדב ולא חסרים. עובדתית היחידי שהגיב וחושב שיש לו זכות להעביר ביקורת ולקרא לאנשים לעזוב היה קובי עמר. לשיטתו מי שנכנס לדבר העדין הזה שנקרא מכבי נתניה צריך להבין שלאוהדים יש say. אז זהו שלשיטתי מי שלא מביא כסף שיסתפק בעידוד. והיה עוד איזה משפט שרשמתי ולא הצלחתי לפרסם כי הפוסט נמחק - אם חלק מהאוהדים יחרימו את נתניה המועדון ירטב. אם קובי יפרוש בעקבות הביקורת הזו המועדון יטבע. לא ברור לי איך אנשים לא מבינים דברים פשוטים. במקום לחבק גורמים לאנטי ובאותה נשימה רושמים שמכבי נתניה היא חייהם וכו וכו ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא רואה בעיה שהמועדון שומע את עמדת האוהדים.
שומע את האוהדים באיזה נושא? מחירי כרטיסים ? הסעות ? אביזרי עידוד ? עזרה לנזקקים ? ימי הולדת ? תפאדל. אבל עד כאן . אין לי בעיה שבזמנים נורמליים יכתבו שהבעלים קמצן , שהמנכל לא מבין מהחיים שלו וכו. בעיתות של מלחמת קיום - שישתקו. אם קובי (בלדב) ילך אני בטוח ששום קובי (עמר) אחר לא ירוץ למלא את מקומו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
צביקה נעים בטור צודק ונכון על נושא הקהל. על שבעלים רוצים קהל אבל רק את הקהל הנוח, השתקן, הנעים... שרק ילקק כל הזמן ויעמוד דום למרותו של הגביר...
על כך שהם יגידו 100 פעם בעונה כמה נפלאים האוהדים אבל ברגעי משבר יגידו שאותו קהל הרסני וחוצפן בגלל שהוא מוחה(מחאה לגיטימית ונטולת אלימות).
הגביר קנה קבוצת כדורגל. הוא לא קנה את הלקוח שהיה שם הרבה לפניו ויהיה הרבה אחריו. את הלקוח משרתים, וכן, לפעמים הלקוח טורדני וטובעני... ואם הוא לא יקבל תמורה לכספו, הוא לא יבוא- כי כזה הוא הקהל הישראלי.
טור נכון ובמקום שגם מבקר את התקשורת שכבר במשך כמה ימים מצליפה באוהדי אשדוד(או מה שנשאר מהם) על מחאתם הלגיטימית! וגם כמובן מזכיר את החצים הלא הגונים כלפינו בנושא אלי שגב.
שאפו!
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's