מכבי נתניה

גירסה מלאה: למה אסור לאוהדים לשתוק וצריך לפעול
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
רון קופמן חושף:
כך נגנב אצטדיון בישראל. כך הפך מאיר שמיר המפוקפק את המגרש העלוב באורווה למאות מיליוני שקלים - וכך הוא דאג שהם יכנסו לכיסו ולא לקופת הפועל פתח-תקווה. קריאה מהנה:
היום פורסמה במעריב ספורט הכתבה הבאה. דו״ח המפרקים של הפועל פתח-תקוה קבע, לכאורה חד-משמעית, שמאיר שמיר, איש העסקים והנדבן הגדול, נכנס לכדורגל, גזר רווח של עשרות מיליוני שקלים על חשבון המועדון אותו אהד, ועזב כשהוא משאיר אותו ריק מנכסים, עני ומפורק ממחלקת נוער.
עד הגעתו של שמיר להפועל פתח-תקוה הייתה מחלקת הנוער הטובה בארץ. היו בבעלותה מתקנים בשווי מאות מיליונים והיא שיחקה בצמרת שנה אחר שנה.
היום, או לפחות בקרוב, נגמר מסעם של קומץ אוהדי הקבוצה לחשיפת האמת בנוגע לברון מצהלה. קראו להם מטפסי גדרות, חוליגנים ועבריינים. תבעו אותם דיבה, גינו אותם בכל כלי תקשורת אפשרי וגם הקבוצה שלהם, יחד עם רוב הקהל, דחה אותם מקרבו. לא עוד. עשרות חבריו של מאיר שמיר בתקשורת צריכים להתנצל, אלפי אוהדי הפועל פ״ת צריכים להוריד את הכובע בפני אלה שעמדו על המשמר.
הסיפור הזה הוא לקח לאוהדי הכדורגל בארץ. אין כמעט מקרים בהם אדם מגיע ומשקיע באהבה טהורה. לרוב יש כוונות נסתרות. מודל הנדבן מת. היחידים עליהם אפשר לסמוך שיירצו את טובת הקבוצה תמיד הם האוהדים.
http://sport1.maariv.co.il/content/127818
מדהים. בדרך כלל האוהדים לא טועים.
עוד תשובה לגבי יצחק תשובה והכיף...( פוסט מקביל).
אנחנו לא כל כך מעניינים אותו היום...
Reference URL's