מכבי נתניה

גירסה מלאה: הרכב הקבוצה למשחק:ירין פותח
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אריאל הרוש, איאד אבו עביד, עידו לוי, ירין חסאן, אורי שטרית, רומאריו פירס, גבי גיורגיו, רן רול, עמית בן שושן, ערן לוי ולארי קאיודה
רק קלא יחרב לנו את המשחק ירין...
כרגיל ירין חסן טעות שלו מחזיר את היריבה למשחק מי מרחיק ככה כדורים....
הוא רץ לאחור בקושי מצליח להגיע לכדור , ברור שתצא הרחקה לא טובה. לבוא ולהאשים אותו זה קצת מיותר. הקבוצה פשוט לא הגיעה למחצית השניה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(02-Mar-2015 23:57)טל.מ כתב: [ -> ]הוא רץ לאחור בקושי מצליח להגיע לכדור , ברור שתצא הרחקה לא טובה. לבוא ולהאשים אותו זה קצת מיותר. הקבוצה פשוט לא הגיעה למחצית השניה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

נכון אבל בכל משחק הוא עושה טעות.
לא יודע אם זו טעות. השחקן הזה פשוט נאחס...
מסכים עם טל, לא הגענו למחצית השניה...
אם יש משהו שאני באמת לא מבין לגבי רוני לוי מאז שהוא כאן, הרוב הוא באמת עושה טוב, אבל שואל את עצמי למה הוא מתעקש לעשות מעומר פרץ קשר באגף? מה הוא מצפה שהוא יעשה שם חוץ מלהיות עוד מגן ימני שלא מסוגל לייצר כלום בהתקפה?
עידן בוא נגיד את האמת ? זה חרא של סגל. יש לך מישהו אחר ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
קבוצות שלא משופעות בשחקני אגף איכותיים לא מחליפות את שני אלה שיש לה כל משחק... הם באמת משקיעים הרבה, אבל רצוי גם לדעת לחלק את הכוחות, כי כדורגל משחקים 90 דקות...
אני רוצה להאמין שעומר פרץ לא היה נכנס בפיגור. לטעמי בשום מצב הוא לא אמור לשחק על הקו. מבחינתי זה כמו לשים שם את צלישר או רומאריו.
אני מבין שזה פופולרי עכשיו לרדת על ירין אבל הוא אשם פחות מאיאד אבו עביד שאשם בשני הגולים לא פחות ממנו בשני הכיסוי שלו כמו כל העונה להגבהות זה שערורייה, אם מכבי חיפה מנצחת אותנו ברצון ובלחימה אין לנו ממש מה למכור.
טוב עכשיו אפשר כבר להתרכז במשימת ההישרדות בשבת עכו, ואנחנו פלוס 7 מהירידה זה מה שחשוב.
Reference URL's