מכבי נתניה

גירסה מלאה: בנק הולנדי
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
אמנם פרסום בצהובון, אבל אם יש בכך אמת יכול להיות שהכסף בלונדון לא לגמרי אבוד. יש בנק הולנדי שמגבה אותו. איזה מוזר, אבל כפי שאמרתי מספר פעמים- לא נדבות ולא מכירת שחקנים- במקום מתוקן הערבויות הן ורק הן אמורות לכסות על ההתחייבויות של שגב.
העלילה מסתעפת... ואני אוהב את זה...
תודה לצהובון. לפחות שם יש עוד מישהו שזוכר שיש מיליון וחצי דולר שאמורים להיות כסף בטוח שיכולים לפתור את כל הבעיות, שמשום מה אף אחד לא מדבר עליהן וכולם מתייחסים אליהם ככסף אבוד, ואף אחד לא משלם על המחדל!
פורסם גם בוואלה.
תסריט אופטימי לכולם- שגב עומד בהתחייבויות ומצליח להזרים את הכסף. יוסי מאור עוזר לו להשלים את החסר ומסיימים את העונה מאוזנים ויוצאים לדרך חדשה יחד עם קאיודה. קאיודה מביא את נתניה לפליאוף העליון תוך הצגת יכולת גבוה, נמכר לאירופה תמורת מיליון וחצי אירו שעוזרים לבעלים החדש להעמיד תקציב של 25 מיליון ש״ח ובניית קבוצה אטרקטיבית. אלי שגב משקם את עצמו וממשיך לתרום למכבי נתניה.

תסריט אופטימי למכבי נתניה- פחות לשגב- מכבי נתניה מחלטת את הערבויות של שגב ומסיימים את העונה מאוזנים עם קאיודה. שגב בצרות כלכליות אבל אדם חופשי, בלי בעיות משפטיות, שמר על כבודו ויכול לשוב בארץ בגאון! קאיודה מוביל את נתניה לפליאוף העליון, נמכר בקיץ תמורת כסף גדול שמהווה את הבסיס לתקציב צנוע ושפוי של 18 מיליון ש״ח ללא השקעת בעלים. דף נרי לחלוטין!

תסריט פחות אופטימי- מוכרים את קאיודה במחיר שעוזר לסיים את העונה כמעט מאוזנים במתווה המדובר עם שירצקי, קאיודה בקיץ עובר לאירופה, איזי גוזר קופון, נתניה מכסה את הבור אחרי שקיבלה ארכה לסגירת החובות. אין ערבויות שניתנות למימוש. שגב בצרות. לא חוזר לארץ.

תסריט פסימי והנורא מכל- קאיודה נמכר במחיר מגוחך, נכנס למרה שחורה, חוזר לתקופה הרעה של סוף עידן מזרחי, נתניה מסתבכת בתחתית, אין ערבויות, מכירת קאיודה מביאה אותנו לחוף מבטחים רק עד אפריל, ואז נקלעים למבוי סתום, אין ערבויות, המועדון מתרסק כלכלית, אין דרך להמנע מפירוק. שגב חתום על אחת השערוריות הכי גדולות בכדורגל הישראלי. לא חוזר לארץ וסובל מאוד מההשמצות שהוא סופג על הריסת מכבי נתניה. קאיודה עובר לק״ש, לא מתאקלם, לא מתרומם, ק״ש מסיימת את העונה במרכז הטבלה, איזי מוכר לקבוצה קטנה בבלגיה ומחזיר את ההשקעה עם רווח קטן.

בואו נקווה שיהיה סיום טוב לעונה הקשה ביותר שידע המועדון.
אם נצא מעונה כזו על הרגליים ואולי אף מעבר, השמיים הם הגבול.
לפני שכותבים תסריטים עדיף לחכות ליום שני.
(27-Feb-2015 11:39)amir כתב: [ -> ]לפני שכותבים תסריטים עדיף לחכות ליום שני.

רק כסף בקופה.
אי אפשר לכתוב שום תסריט אפילו דקה לפני כן.
נראה לי תסריט 2 או 3 הכי הגיוניים...
אמת, במיוחד בקופה של אלי שגב.
אם מסיימים את העונה מאוזנת כלכלית אז איזה סיבה יש למכור את קיודה?
יש לו חוזה משודרג ל 3 שנים והוא צריך להשאר
מהסיבה הפשוטה. מניח שבקיץ דודו דהן יוציא אותו לחו״ל. כמובן שנתניה תיתן לו את ברכת הדרך. אבל הלואי שנגיע לשם...
אף קבוצה בחו"ל לא הציעה מחיר גבוה תמורתו
ואף קבוצה איכותית שנחשבת לשדרוג מקצועי עבורו
קיודה עדיין לא מלך השערים בליגה ועדיין לא שחקן נבחרת ניגריה הבוגרת
אף קבוצה אירופית נחשבת לא תיקח סיכון עם ילד בן 21 שעדיין לא הוכיח את עצמו
יש לו חוזה וצריך להשאיר אותו פה ואפשר למכור אותו בעתיד פי 3-4 כשייתן הצגות בנבחרת
רוב הקבוצות הבכירות לא מסת כלות בכלל על שחקן שלא משחק בנבחרת שלו
עמודים: 1 2
Reference URL's