מכבי נתניה

גירסה מלאה: לארי קיודה יכול להיות שחקן חופשי כבר מהקיץ אם לא יזהרו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
אם ימשיכו להלין את שכרו והוא יתלונן בפיפ"א הם עוד מסוגלים להכריז כי הוא שחקן חופשי !!!
26 לחודש זה עוד יומיים נקווה שישלמו לכל השחקנים את שכרם ויקחו הלוואה הפעם מהעירייה על מנת לשלם שכר העובדים עד לסיום העונה !!!
לא רק הוא כל הזרים באותו מצב.
חוץ מקיודה אמיר יש זר שהיית נלחם עליו ?
תהיו רגועים ,שכרו של קיודה ישולם בזמן.
צרה החדשה של מכבי נתניה ממש מעבר לפינה. על פי בדיקה מול תקנות פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית, המועדון של אלי שגב נמצא בבעיה גדולה במיוחד בשל אי תשלום המשכורות לשחקני הקבוצה בחודשיים האחרונים, כאשר החודש השלישי בפתח.

בנתניה קיים חוב של שתי משכורות - דצמבר וינואר, כאשר ב-15 במארס יצטרכו במועדון לשלם את משכורת פברואר. במקרה שלא יצליחו לשלם את אחת המשכורות הללו וכלפי השחקנים יהיה קיים חוב של שלוש משכורות, יוכלו כל שחקני מכבי נתניה לפנות לפיפ"א ולדרוש את כרטיס השחקן שלהם בחינם כמו גם את שחרורם המיידי מהקבוצה וביטול החוזה שבידם.

החוקים של התאחדות הכדורגל העולמית נוקשים מאוד ויתרה מכך, מאפשרים לשחקנים לנקוט בפעולות כבר לאחר חודשיים, וכל זאת בהתאם לפנייה רשמית כדי שההתאחדות העולמית תוכל לבחון את מצבה הכלכלי של הקבוצה ולהשיג את כל האישורים לכך שאכן המשכורות לא שולמו.

בשורה התחתונה, ב-16 במארס יכול להיווצר מצב תיאורטי הזוי במיוחד בו שחקנים בנתניה, אחד, שניים או כל שחקני הסגל, יוכלו לפנות לפיפ"א ולדרוש את שחרורם המיידי ובנוסף גם את כרטיס השחקן שלהם במקרה ואכן הקבוצה תהיה חייבת להם את משכורות דצמבר, ינואר ופברואר.
שוב פעם הצהובון ,וואן, לא מחדש כלום...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
איזה מעתיקנים one אני אתבע את אופירה חחחחח

איך הם מרשים לגנוב ממני ? יכולתי כמו כלום להיות עיתונאי עם החאפרים של היום שלפחות כל כינויי הגנאי שלכם כלפיי היו עם איזה בסיס
לדעתי כל הזרים בשנה שניה יהיו טובים בהרבה מאשר עונה ראשונה.
לא פוסל אף אחד מהם מלבד גבי שבמשחקים האחרונים מראה ניידות וסוגר נהדר אבל הוא כבר לא ילד.
הבעיה היא לדעתי שגם הם, שהם זרים בינוניים מינוס, יהיו יקרים מידי עבור הנוער המחוזק שעלול להישאר כאן עפ"י תחזיות האימים...
עידן אני מאמין שהכל יסתדר ועונה הבאה פיננסית תהיה טובה יותר וגם קבוצה טובה יותר ואתה תתפלא כמה שחקנים ירצו להישאר בנתניה
אחרי עונה כזו ובמידה ולא יהיו בעלים כל מי שיהיה לו לאן ירצה לברוח...
חודשים ללא שכר זו טראומה עבור כמעט כל אחד במדינה הזו... גם כדורגלנים...
עמודים: 1 2
Reference URL's