מכבי נתניה

גירסה מלאה: רגע האמת של המועדון הזה הגיע!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
לראות את הקומבינה שאריק איזיקוביץ'(שאנשי הלובי שלו גם עושים עבודת שטח כדי לגרום לו להראות מושיע שעוזר להציל את מכבי נתניה) רוקח יחד עם איזי שירצקי על הגב של אלי שגב ומכבי נתניה ולהקיא!
מכבי נתניה צריכה ללכת על הערבויות של שגב כדי לכסות את הבור שלו. מכירת קאיודה בקיץ לקבוצה בחו"ל בכסף גדול תסגור עניין ונצא לדרך חדשה.
כל קומבינה אחרת תחזיר את המועדון הזה לימיו החשוכים ביותר- אבוד אמון מוחלט של הקהל, פגיעה משמעותית בחוסן ובגאווה של המועדון, ועלבון עצום!
לראות את לארי קאיודה בעונה הבאה משחק בק"ש או בב"ש זה יהיה פשוט פשיטת רגל עבור המועדון הזה! ולא, גם לא למכבי חיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצ׳יקים של שגב שניתן לממש הם לאיזור יולי (אני מצטט את גניש ב103). מה תעשה עם משכורות ינואר פבר מרץ אפריל מאי ..? כל עוד אף אחד לא מזרים כסף - מה האופציות?


Sent from my iPhone using Tapatalk
(23-Feb-2015 22:40)טל.מ כתב: [ -> ]הצ׳יקים של שגב שניתן לממש הם לאיזור יולי (אני מצטט את גניש ב103). מה תעשה עם משכורות ינואר פבר מרץ אפריל מאי ..? כל עוד אף אחד לא מזרים כסף - מה האופציות?


Sent from my iPhone using Tapatalk
הערבויות בלונדון! ואם לא לשבות, ושתהיינה ההשלכות אשר תהיינה!!! רצוי לגרור לעניין הזה כמה שיותר קבוצות. היום זה נתניה, אתמול זה הפועל פ"ת ומחר קבוצה אחרת.
ברגע שיהיה כאן צעד דרסטי אנשים יתחילו לפרפר. ימצאו מאיפה להביא כסף! הווינר עושה מיליארדים! מניח שחלק גדול מזה מליגת העל שמכבי נתניה חלק ממנה!

איפה נשמע שקבוצה צריכה למכור שחקן כתנאי לתשלום משכורות?????????
מה זה הדבר הזה??????
תחשוב מה זה עושה בתוך הקבוצה ששחקנים בטח כבר לא יכולים לראות את קאיודה מול העיניים שלהם כי זה או הוא או להביא כסף הביתה!!!!!!
נשבר הזין!!!

מי זה איזי שירצקי שיבוא ועלאק יושיע את מכבי נתניה יחד עם הכלב שהרס כל חלקה טובה בכדורגל בעיר הזו אדון איזיקוביץ' ויעשו כמה מיליונים על הנכס היחיד שלנו??????

מי הם בכלל????
מי זו ק"ש???? קבוצה שרצה לאליפות והביאה בשבת 600 אוהדים!!!!!!!!
מי הם בכלל מול מועדון מפואר, עם 5 אליפויות, גביע, מסורת, קהל, מחלקת נוער מהטובות בארץ שמייצג עיר הגדולה מק"ש- עיירת פיתוח מפותחת פי 10!!!!!!!

העיוות הזה פשוט בלתי נסבל!!!!!!!
שיורידו לנו 9 נקודות!!! שיורידו אותנו ליגה!!! לפחות שנרד עם טיפת כבוד לפני שרומסים את הקצת שנשאר!!!!!!
אם אין כסף מלונדון- שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תפסיק לדבר מהבטן כי תקבל אולקוס ..
אני שונא את זה אבל זה ביזנס. וכל מי שאמרת מי זה זה ומי זה ההוא - להם יש כסף יש בעלים לך אין. לך יש רק חבורת שרלטנים . איינשטיין אמר היום בראיון עם גניש - בכל הבקרה אשמה, ומליניאק תיקן אותו נכון - הבקרה התרשלה זה נכון אבל העבריין הוא שגב. ואת זה נא לא לשכוח. ונתניה היום סחיטה וכל אחד מעמיד אותך עם הגב לקיר ומוריד לך את התחתונים. ותאשים בזה קודם כל את העבריינים - שגב וכל החברה שניהלו איתו ורק אחכ את הבקרה שהתרשלה ושגם לא ניתן לתבוע אותה (דרך אגב, לא אותם ולא את התאחדות). זה כישלון ניהולי מטורף של איש חולה נפש שכמעט וקובר את נתניה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שמעתי את ניר אלון אומר יש חוב של 4 מיליון עד סוף השנה עם פעילות של ההנהלה ישאר חוב של מיליון שקל לא יודע בדיוק למה הוא מתכוון ומאיפה הסכומים האלה כנראה למכירת קאיודה.
חבל שלא יוצאת הודעה מסודרת מההנהלה שמשתפת את הקהל איפה אנחנו עומדים בדיוק. בנתיים ניזונים רק משמועות.
אתה יכול להכנס ל103 תשמע את גניש. הוא דובר המועדון , תוכל להבין יופי .


Sent from my iPhone using Tapatalk
(23-Feb-2015 23:04)טל.מ כתב: [ -> ]אתה יכול להכנס ל103 תשמע את גניש. הוא דובר המועדון , תוכל להבין יופי .


Sent from my iPhone using Tapatalk
שמעתי שום דבר ממש חדש שיוציא הודעה מסודרת.
איזו הודעה אתה מצפה לשמוע ? קאיודה נמכר לקש ? כנס לספורט5 ותבין שיש עאלק פערים ..
בסוף זה יקרה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אותי זה מעצבן , עם היה נרכש על ידי מועדון גדול, זה נורמלי , שיתקדם,אבל איזי קונה בשביל הביזנס, איפה כל יושבי יציע הכבוד של נתניה, שיקנו הם את קיודה עבור ביזנס, ולהמשיך לראות את איזיקוביץ יושב לו ביציע הכבוד ומחייך, איך המזימה מתחילה להתגשם.
(23-Feb-2015 23:19)טל.מ כתב: [ -> ]איזו הודעה אתה מצפה לשמוע ? קאיודה נמכר לקש ? כנס לספורט5 ותבין שיש עאלק פערים ..
בסוף זה יקרה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אז שיקרה מה זה משנה כבר משנה רק המחיר.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Reference URL's