מכבי נתניה

גירסה מלאה: אנחנו נראים טוב כאשר אנחנו מתגוננים + מתפרצות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
למזלנו שלושת המשחקים הקרובים יהיו מול קבוצות שיהיו חייבות לנצח ולשחק פתוח מולנו. להערכתי, התיקו של רעננה כנראה קבר את הסיכויים שלנו למקום שישי (בגלל הפרש השערים המחורבן שלנו), אבל כדי לשמור על סיכוי קלוש אז אסור להפסיד מול מכבי חיפה.

בכל מקרה, תודה לרוני לוי על שהחזיר את הכבוד לקבוצה.

ועוד נקודה, זה הזמן למכור את קאיודה למכבי ת"א לעונה הבאה. הוא חלוץ נהדר לקבצה שמשחקת על מתפרצות, אבל נגיחות, ועוצמה בבעיטה אין לו. ואלו דברים שקשה ללמוד.
אני בטוח שכשהוא ימכר ימכרו הרבה פחות מנויים וכרטיסים בעונה הבאה אז תריך לחשוב כמה זה משתלם כי אני בטוח שהוא שווה בעוד שנתיים של עבודה קשה ועבודה על נגיחות בעיטות ופיזיות 5 מיליון יורו לפחות
אם רוני לוי היה המאמן מתחילת העונה וקאיודה לא היה מורחק מכמה משחקים אז היה לו היום בסביבות 16 שערים תנו לי שחקן אחד שמסוגל בגיל 21 להשים כזאת כמות של שערים וגם בישולים בליגה ראשונה . פשוט מטומטם למכור אותו .
אם אין ברירה שחעשו עסקה אפילו עם איזקוביץ שיעביר היום מיליו יורו וישאיר את קאיודה בקבוצה ואחרי שנתיים יהיה יכול למכור אותו.
חוץ מזה חייב לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה הסדירה בשביל להגיע לפליאוף העליון ומש ם הכל צפוף אפשר אפילו להגיע לאירופה ואז זה ישנה את כל התמונה הכלכלית .
אחרי עונה כזאת ,תן לי להישאר בליגה לא רוצה יותר מזה!!!
Reference URL's