מכבי נתניה

גירסה מלאה: אמנם הידיעות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
שרצות באתרים בינלאומיים שפארמה פורקה סופית לא מדוייקות ומקורן בתרגום לא מדוייק מהמסמך של מנהלת הליגה האיטלקית, אבל זה יקרה ביום-יומיים הקרובים. פשיטת רגל סופית, הורדת ליגה אוטומטית (לא ברור עדיין לאיזו ליגה) ונצחונות 0-3 טכניים לכל הקבוצות שעוד היו צריכות לשחק נגדה. תמונה על ההרכב הזה מאמצע שנות התשעים מזכיר איזו קבוצה גדולה זו היתה ‫#‏חבל‬ ומזכיר עוד מישהיא ?
קבוצת הכדורגל האיטלקית פארמה נאלצה לדחות את משחקה ביום ראשון נגד אודינזה בגלל מצבה הכלכלי הקשה. על פי הדיווחים באיטליה, השחקנים של הקבוצה לא קיבלו שכר מאז חודש יולי 2014.

הצוות המקצועי לא מוכנים לשחק ללא תשלום לאחר שדחו את השביתה שלהם בשבוע שעבר כאשר הנשיא החדש של המועדון, ג'יאמפייטרו מאנטי, הודיע שהוא ישלם להם. עם זאת, הכסף טרם הגיע.



פארמה, אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל האיטלקי בשנות התשעים, בחובות גבוהים ועשויה לפשוט רגל. לקבוצה יש רק 40 אלף יורו בבנק והיא לא שילמה לספקים כבר יותר מחצי שנה. הקבוצה חייבת כסף לחברת החשמל, חברת האבטחה ועוד.

פארמה נמצאת במקום האחרון בליגה האיטלקית עם 10 נקודות בלבד לאחר 23 משחקים. ייתכן שהמשחק נגד אודינזה כלל לא ישוחק ופארמה תזכה להפסד טכני.
אין פירוק והורדה של 9 נק?
מה זה קיים רק בישראל?
שפארמה ומילאן ויובנטוס יתפרקו מה אכפת לי מהם ?
(22-Feb-2015 9:20)אני gad כתב: [ -> ]אין פירוק והורדה של 9 נק?
מה זה קיים רק בישראל?

שם ישר מורידים ליגות כמו בסקוטלנד ( רינג׳רס לדוגמא שהורידו אותה עד הליגה ה 3 )


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reference URL's