מכבי נתניה

גירסה מלאה: שגב הוא הבעלים היחיד של מכבי נתניה!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
ולמרות שכף רגלו לא דרכה חודשים בארץ הקודש ולמרות שלא שולמו משכורות דצמבר וינואר ולמרות שחייבים כספים לספקים,נכון להיום למכבי נתניה יש בעלים יחיד שעל פיו יישק דבר.

להערכתי אלי שגב מושך זמן ומנצל היטב את המילכוד שאורליצקי נמצא בו(אישור בטוחות שרחוקות מהמילה בטוחה) ואת היכולת של קובי ורועי לגרד נהייקב ומהגורן כספים כדי לסתום ת'פה לשחקנים וספקים על מנת שצקים לא יחזרו ואיש לא יבקש כינוס נכסים.
וכמו אותו עדר חמורים שהיה שותף פעיל לניסוי(ואף אחד מהם לא שרד),סביר להניח שהזמן השאול שלנו אוזל והולך.

שמביט ימינה ושמאלה,רואה 2 אלטרנטיבות ולשתיהן מספר תרחישים:
אופציה א-אלי שגב ממשיך לא להזרים כספים ולא לעמוד בהתחיבויות(כפי שעושה זאת בצורה יסודית מתחילת העונה) וממונה למועדון כונס מפעיל,בסיטואציה שכזו יורדות למועדון 9 נקודות(בתקווה עוד העונה) ובסיטואציה שכזו,הסיכוי לשרוד העונה בליגת העל לא גבוה(יש יסוד להאמין שהיכולות אחרי טראומה כזו לא יאפשרו להדביק את הפער).
אופציה ב-שגב מגיע להסדר עם הבקרה ועם קבוצת אנשי עסקים שיסכימו לקחת על עצמם פתרון תזרימי חלקי עד סוף העונה ותכנון צנוע לעונות הקרובות(קבוצה ב17/18 מיליון ש"ח),שתשלב שחקני חיזוק במידותיה+שחקנים מושאלים ומוכשרים ממועדונים אחרים,עד שמחלקת הנוער תדע לייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת,אני אישית מאמין שתקציב שכזה יכול לקיים מועדון במרכז הטבלה שלעיתים ינצח ולעיתים יפסיד,אך יוכל לשחק כדורגל פתוח ומהנה שימשוך את אוהדי הקבוצה.

והחשוב מכל,שאחת מ2 האופציות תצא לפועל במיידי,על מנת למנוע גסיסה איטית של המועדון.
אם יש את אופציה ב אז מה השאלה?
(20-Feb-2015 14:25)amir כתב: [ -> ]אם יש את אופציה ב אז מה השאלה?

היא לא קיימת בשלב זה,כי שגב נאחז בקרנות המזבח(מצפה שיגאלו אותו מהתקציב ההזוי ומהערבות הסהרורית ובעיקר מהצ'קים שקשורים לבן משפחה קרוב שלו).
הוא שאמרתי בנתיים האופציות זה או לגסוס לאט ובסבל או למות מהר ובסבל.
בושה שצריך להוריד למועדון 9 נקודות בגלל חאפריות של שגב ואורליצקי. במקום שאחד ייכנס לכלא והשני יאבד את משרתו (ובתקוה שלא יקבל אף משרה אחרת), הקבוצה צריכה להיפגע.
לפי דעתי צריכה להיות אופציה ג, בה ההתאחדות/מנהלת/בקרה תקציבית/טוטו, דואגים לממן את הקבוצה עד לסוף העונה ע״ח הערבויות ובמקביל לתבוע את הערבויות משגב (בעיה שלהם איך יעשו זאת). הקבוצה לא צריכה להיפגע בכל מקרה.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(20-Feb-2015 14:34)amir כתב: [ -> ]הוא שאמרתי בנתיים האופציות זה או לגסוס לאט ובסבל או למות מהר ובסבל.

במידה וימונה כונס נכסים,מעבר לסבל שנסבול יהיו סובלים נוספים
הצ'קים של שגב יפרעו במלואם וקרוב משפחתו ישלם עד השקל האחרון
שגב לא יכנס בשערי מדינת ישראל
ההתאחדות כמפעילת הבקרה תתבע ע"י הנושים
האחריות המקצועית של הבקרה תשתתף בנזק
שמו הטוב של אורליצקי יוחתם לעד.
מהסיבות האלו אני מאמין שכולם יעשו את המקסימום להמנע מהסיטואציה.
הליכה לפירוק של קבוצה שתקציבה אושר וכך גם הערבויות, זו שערורייה ופשיטת רגל של כל הענף הזה, ואני קצת שמח שמדובר במועדון גדול עם לובי תקשורתי לא קטן(אף שזה לא תמיד בא לידי ביטוי), ולא באיזה מועדון קיקיוני בכדורגל הישראלי כמו רעננה\ רמה"ש או בית"ר ת"א-רמלה(רק חבל שזה אנחנו...) שהיו מטאטאים את זה כלא היה וממשיכים הלאה... אני באמת מאמין שבמכבי נתניה זה לא יהיו כל כך פשוט...
אני זוכר היטב בתחילת העונה את אורליצקי אף משבח את התנהלותה של מכבי נתניה בהעברת התקציב(האמת שכבר אז זה היה נשמע לי מוזר... ממתי אורליצקי משבח קבוצה על העברת התקציב????).
במילה אחת,
בושה!
מי בדיוק יבקש מאורליצקי דין וחשבון ? ההתאחדות נעלמה ונאלמה דום. הכל הפך להיות בעייתה הבלעדית של מכבי נתניה. מישהו צריך לתבוע את אורליצקי ומי יעשה את זה ? מכבי נתניה היא שגב. הוא הבעלים .כל השאר שכירים שלו ושגב כמו שאייל אמר - נהנה מהמצב..

אייל לגבי אופציה ב - בוא נניח שישנה קבוצה כזו של אנשי עסקים - מישהו באמת הציע לאדון שגב נוסחה של למשל - בוא נקנה חצי מהחובות שלך ואתה תשלם את השאר ותעביר בעלות ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אייל, לפי אחד הפרסומים יש עוד ערבויות על סך 3 מילון של שגב שנמצאות בבקרה לפרעון באוגוסט. הערבויות האלו מבנק ישראלי ולכן ניתנות למימוש.
אם זה נכון, זה מסביר למה שגב מגייס כל פעם קצת כסף כדי למנוע פשיטת רגל. הוא פשוט מנסה למשוך זמן כדי למנוע בכח את מימוש הערבויות שמן הוא לא יכול להתחמק.
(21-Feb-2015 0:05)arika כתב: [ -> ]אייל, לפי אחד הפרסומים יש עוד ערבויות על סך 3 מילון של שגב שנמצאות בבקרה לפרעון באוגוסט. הערבויות האלו מבנק ישראלי ולכן ניתנות למימוש.
אם זה נכון, זה מסביר למה שגב מגייס כל פעם קצת כסף כדי למנוע פשיטת רגל. הוא פשוט מנסה למשוך זמן כדי למנוע בכח את מימוש הערבויות שמן הוא לא יכול להתחמק.

יש ערבות של סניף הדואר באנגליה
וצ'קים על 3 מיליון לאוגוסט,הצ'קים שייכים לחשבון משותף לשגב וקרוב משפחתו ולכן שגב לא שובר כלים ונעלם.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's