מכבי נתניה

גירסה מלאה: מכבי נתניה - הפועל ב״ש
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
עצוב לי מאוד ששוב באים לאותם שני משחקים שחטפנו בהם 8-0 בסיבוב הקודם עם שני נוקאאוטים כבר בפתיחה באותו מצב ואף גרוע מכך הפעם. לפני המשחק בב״ש החלה ההתמרמרות הגדולה על הנושא הכספי אך לפחות הגענו עם סגל יחסית מלא ובתקופה טובה(10/15). סף השבירה הנמוך והעצבנות שגם גרמה לשבירה של קאיודה(שנמשכה עד להגעת רוני לוי) באותו משחק מול ב״ש נגרמו כתוצאה ישירה של המצב הכלכלי(עובדה שלפני כן לא התפרקנו כך באף משחק), וכמובן שכאשר לפני המשחק מול חיפה פורסם על כך שאפילו הערבויות מפוקפקות בכלל הדבר האחרון שהתעסקו בו הוא המשחק. אילולי הנצחון בעכו כנראה שהיינו מסיימים את הסיבוב במצב קשה הרבה יותר, בטח כאשר גם גנבו לקאיודה שער ניצחון מול אשדוד.
אני מקווה שרוני לוי למרות הבעיות הגדולות יעשה את ההבדל.
אם לא התערבות השופט מול רעננה רוני לוי היה עדיין בלתי מנוצח.
החזרה להתעסקות בכסף מטרידה אותי מאוד ואני בספק כמה רוני לוי יצליח להחזיק את הח׳ברה מפוקסים. אני גם מאמין בכך שהפסדים מהסוג של ההפסד לרעננה פוגעים מורלית בצורה קשה ומביאים לתגובת שרשרת וזה הזמן הכי גרוע שדבר כזה יקרה.
בתוספת להגנת הטלאים, שום תכונה מיוחדת של הקהל לפני המשחק, ומזג האוויר שכנראה יביא שיא שלילי של צופים בדומה לאותו משחק ארור מול הפועל חיפה, אני מאוד חושש!
וכל זאת דווקא מול קבוצה שאני אישית לא שונא אבל בהחלט במוטיבציית יתר לנצח אותה, בטח לאור הזלזול של חלק גדול מאוהדיה, שאיך לומר, לא ממש ״סופרים אותנו״... אולי הם יודעים למה... ואולי לא...
נקווה איכשהו להביא אנרגיות חיוביות ולעשות תוצאה מפתיעה.
בשל התוצאה מהשבוע שעבר, חשיבות רבה למשחק הזה!
יאללה נתניה!!!

אני אפילו לא נכנס לניתוח מקצועי של המשחק. רוצה לראות 11 לוחמים על הדשא שיגרמו לב״ש להראות כמו הצל של עצמה- מה שקרה לה בלא מעט משחקים העונה...
וזהו...
קוה לטוב וכך יהיה

שבת שלום
קשה לי להאמין שנקח מחר אפילו נקודה מסכים עם עידן שרק במלחמה זה יכול לקרות אבל האם החברה שלנו מוכנים לצאת לקרב? לא בטוח ואולי אני מבין אותם.
לפחות בווינר הסיכוי שלנו קטן, ומי שכן מאמין אפשר להרוויח כמעט פי 4 על ניצחון נתניתי לעומת באר שבע שמקבלת רק פי 1.6 די מבזה הייתי אומר.
(20-Feb-2015 13:33)amir כתב: [ -> ]קשה לי להאמין שנקח מחר אפילו נקודה מסכים עם עידן שרק במלחמה זה יכול לקרות אבל האם החברה שלנו מוכנים לצאת לקרב? לא בטוח ואולי אני מבין אותם.
לפחות בווינר הסיכוי שלנו קטן, ומי שכן מאמין אפשר להרוויח כמעט פי 4 על ניצחון נתניתי לעומת באר שבע שמקבלת רק פי 1.6 די מבזה הייתי אומר.

ב״ש בנתניה 1.6... לאן הגענו???
לא יאומן כי יסופר!
נראה לי שאם היינו מקבלים אותם עונה שעברה בגביע היינו מקבלים יותר מזה!
חבל שהמשחק מחר לא משוחק בקופסא, עם התנאים שהיו שם מחר או שהמשחק היה מבוטל או שלא היינו מפסידים כי לשחק שם זה היה בלתי אפשרי...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אסור שעומר ישחק בלם אם הרוש לדעתי הייתי שם את פיראס בלם אם הרוש ושלו מנשה כקשר אחורי אין מה להפסיד עומר לא מתאים מצטער


Sent from my iPhone using Tapatalk
איזו חולית הגנה ... זה עוד יהיה ארבע אפס במחצית.. לא ברור לי משהו - אין שום!? בלם מהנוער שאפשר להעלות ? צלישר והרוש זה הפיתרון האופטימלי ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
אין שום דבר בנוער וגבאי יודע את זה יותר טוב מכולם.
איפה הנוער של חטב, איפה???????
לא חושב שיש הבדל גדול בין חסן לוי סירגי פירס צלישר אבו עביד או כל שם אחר בחולייה האחורית שלנו.
כולם בולטים מאוד בהיותם בינויים מאוד מאוד.. ממילא כל כדור לרחבה שלנו מסוכן ( בין היתר בשל יכולת מרשימה של השוער שלנו ביציאה לכדורי גובה..), מול קבוצה שיש לה את ברדה ארבייטמן וקשרים אחוריים גבוהים...
הכל מתחיל ונגמר במאמן, בעמידה נכונה ובאמונה .
הלוואי שנוציא נקודה( מוכן לסגור היום על נקודה גם סה"כ מהמשחק היום או זה בשבוע הבא...)
ולהתכונן למשחק מול עכו שלדעתי עליו תיפול ותקום כל העונה.
חוזר על עמדתי בעבר- אם נגיע לפלייאוף( התחתון לצערי) עם 30 נק', נישאר בליגה.
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's