מכבי נתניה

גירסה מלאה: אתמול
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
בדרך למשחק שמעתי שלא כהרגלי את אפי ישראל ברדיו, ונכנסתי לדיכאון קל לא שהוא חידש משהו אמר למי שלא שמע שהנה אנחנו עוד מעט במרץ והמצב הכלכלי על הפנים ולא משנה מה תהייה התוצאה היום אסור לאוהדי נתניה לשמוח כי אין כסף בקופה והדרך לפרוק קרובה והיחידי ששם כסף עד עכשיו זה רק אלי שגב ולא אף אחד אחר.
במחצית ראיתי את הגברת פירברג בסבר פנים רציני מנשנשת ומסתודדת עם יוסי מאור היה נראה כמו שיחת עדכון לא יודע אבל מקווה שזה מתקדם לאנשהו ואנשים ינווטו אותנו לחוף מבטחים לא רק בטבלה.
אפי מעולם לא היה עיתונאי,מקסימום משרתם של אדונים ומכיוון שאדונו שותף עם שגב בפעילויות כאלו ואחרות שכניראה לא צלחו,אפי משרת את שגב ותפיסתו.
גם אם נתעלם מדבריו על שגב עדיין מהמצב הכלכלי אי אפשר, לא יודע מה התכניות הסודיות של מאור את דניאל, אני יודע שהשעון מתקתק
(09-Feb-2015 10:31)אייל ס כתב: [ -> ]אפי מעולם לא היה עיתונאי,מקסימום משרתם של אדונים ומכיוון שאדונו שותף עם שגב בפעילויות כאלו ואחרות שכניראה לא צלחו,אפי משרת את שגב ותפיסתו.

מדוייק להפליא!!!

למי שלא הבין אדונו= איזיקוביץ
(09-Feb-2015 10:39)amir כתב: [ -> ]גם אם נתעלם מדבריו על שגב עדיין מהמצב הכלכלי אי אפשר, לא יודע מה התכניות הסודיות של מאור את דניאל, אני יודע שהשעון מתקתק

אני לא חושב שמתעלמים מהמצב, אבל גם אין הוקוס פוקוס כנראה..
איך לדעתכם היו נוהגים אוהדי הפועל באורליצקי אילו זה היה המצב של הפועל ?
זורקים אותו מהיציע עם החולצה של וורמוט בדקה ה14.
ממתי אפי ישראל זה אסמכתא למשהו?
כלומניק שמתפרנס מצהוב.
(09-Feb-2015 10:53)דוד חטב כתב: [ -> ]איך לדעתכם היו נוהגים אוהדי הפועל באורליצקי אילו זה היה המצב של הפועל ?

אורליצקי פישל בגדול והוא יודע זאת טוב מכולם.
כרגע צריך להמתין ולראות מה הוא מצליח לחלץ משגב... כולנו מבינים שאין דרך קצרה יותר כרגע.. לדעתי גם שגב מבין את המצב ועושה ( כך נראה) מאמצים לעמוד במתווה שהציב לו אורליצקי.
אני לא חושב שהתנהלות בריונית כלפי אורליצקי תסייע כרגע, למרות שייתכן שאתה צודק והקהל של הפועל או ביתר היה כבר אוכל לו את הראש..
(09-Feb-2015 10:56)פיליפצוק כתב: [ -> ]ממתי אפי ישראל זה אסמכתא למשהו?
כלומניק שמתפרנס מצהוב.
נתעלם מאפי לא מהמצב הכלכלי.
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's