מכבי נתניה

גירסה מלאה: השיטה לנצח לא להכניס גול עצמי - יופי רוני לוי
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
לא צריך לדבר כבר על יוסי מזרחי היה טוב שהיה עכשיו עידן המאמנים הנתנייתים

היה משחק לא רע לא רמה גבוהה אבל השחקנים עשו פחות טעויות , מי שהיה במשחק לא יכול לומר שהוא ראה קבוצה אחרת אבל השינוי שהיה אולי היחידי הוא במוטיבציה וזה דבר חשוב מאין כמוהו בכדורגל .

אני מקווה שהאוהד שנכנס לאוטובוס שאני מכיר כל כך טוב יקבל ז גדול מההנהלה או שאני אתחיל לחשוב שההנהלה שלחה את האוהד על מנת להבריח את הרוש בשביל להביא את דני עמוס על מנת לחסוך , אם רוצים לחסוך שיגידו ישר להרוש מצטערים אין כסף לבזבז .

אני מקווה שרוני לוי מבין ויודע עד כמה חשובים לו השחקנים הטובים שלא יוותר בגלל כסף למינוס על שחקנים כמו קיודה כמו ערן לוי או הרוש , כל שאר השחקנים לא קריטיים , רוני לוי אני מאמין שיש ביכולותיך לעמוד על שלך בענין השחקנים , שמצידנו האוהדים יוסי מאור ואלי שגב יתאמצו יותר להשיג כסף , שיצמצמו בכל עובדי המועדון , שבלדב יביא יותר ספונסרים ... שיקחו הלוואות כמו הפועל תל אביב ....

במשחק הזה אני לוקח איתי כמה דברים טובים , עידו לוי אולי טעיתי לגביו ... עומר פרץ היה חסר איזה מלחמה איזה תענוג של שחקן הוא יכול להדביק בלחימה שלו את כל הקבוצה , וגם רול הפעם היה בסדר ומדוייק יותר נלחם חילץ כדורים הטריד !!

רוני לוי טוב שחזרת הביתה
Reference URL's