מכבי נתניה

גירסה מלאה: אלי שגב
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
שמעתי את הראיון איתו ב103 הספיק לי. איינשטיין מראיין אותו בעדינות כזו .. לא שואל שאלות קשות הכל סבבה . הוא לא מוכן להתראיין לקוף או מליניאק . הכל סבבה הכל בסדר.. לונדון פה לונדון שם. האיש הזה על פטריית הזיה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
מוקדם יותר היום (רביעי), התפטר יוסי מזרחי מאימון הקבוצה ומי שיחליפו הוא לא אחר מאשר רוני לוי. שוחחנו בתוכנית הרדיו על הנושא עם הבעלים אלי שגב ועם המאמן הטרי של הצהובים.

אלי, האם אתה מעודכן שיוסי מזרחי התפטר ורוני לוי סיכם את תנאיו?
"אתם חושבים שאני חי בכדור אחר. פגשתי את המאמנים בלונדון, אני יודע מה אני עושה ויודע גם על כל מה שקורה. כנראה אתם לא מעודכנים בהכל. אני נותן את כל ההנחיות במכבי נתניה, שום דבר בנתניה לא נעשה בלי רשותי".

אמרת בראשון בינואר שתעזוב את מכבי נתניה, תגובתך?
"אם תוכיחו לי שזה מה שאמרתי, אתן לכם מה שאתם רוצים. אני אמרתי בינואר, לא בראשון בינואר, ואמרתי שיש לי כוונה לעזוב את מכבי נתניה. אני לא יכול ולא רוצה להישאר בקבוצה. מי שהזרים כסף למועדון זה אני, לא אתם ולא אף אחד אחר. אל תיכנסו לשיקולים שלי, אני לא חושב שהקבוצה שלי מתרסקת".

אתה עדיין מנהל את הקבוצה משלט רחוק?
"בואו נדייק, לא הייתי אמור להיות בישראל, אין לי שום כוונה לנהל את נתניה מהארץ. אני קיבלתי קבוצה שעמדה על סף פירוק, קיבלתי קבוצה עם גרעון של 10 מיליון שקלים. העלתי אותה ליגה וצימצמתי את הגרעון ל-3 מיליון שקלים". וכאן התחיל ריב בין אלי לזוהר שסוף סוף עיתונאי ראשון שאלה את השאלות הנכנות ולא נתן לנוכל לסלף את העובדות .
אפי ישראל רק ליקק.
לא מצאתי לינק לראיון למרות שאפי ישראל אמר שאפשר יהיה למצוא את זה באתר של רדיו אמצע הדרך. אולי לא חיפשתי מספיק.
אני לא מבין למה אף אחד לא שואל אותו שאלה מאוד פשוטה-
על סמך מה הוא בנה במכבי נתניה תקציב שכזה?
ברור לי שהתשובה שלו תהיה: "אל תשכחו שלא הייתי לבד. נינטשתי ע"י השותפים שלי. יוסי מאור לא נתן שקל!"
ואז עיתונאי עם קצת מושג אומר לו:
"אלי, אתה ידעת שאתה לבד במערכה בעת שבנית את התקציב המנופח הזו!!! ידעת שהשותפים שלך לא רוצים בזה! ידעת שהם בעד תקציב צנוע של 16-18 מיליון ש"ח ולא 24+ עם 200 בעלי תפקידים!"
"מה הבעיה שאני לא בארץ?" שאל אלי שגב. הבעלים של מכבי ת"א בארץ? יואב כץ בארץ? הייתי מצפה שברגע זה מישהו יגיד לו- "שם עובדי המועדון מקבלים משכורת אלי!!! בנתניה לא!!!". הכי קרוב לזה היה אריק חיימוביץ' השופט שהתארח באולפן שפיץ מהיציע שאמר לו בעדינות "אלי, אבל הקבוצה נמצאת במשבר. אתה לא חושב שאתה צריך להיות כאן בזמן משבר?".
בקיצור, הראיון של אפי ישראל עם אלי שגב היה פשוט מגוחך!
שחררו ממנו , הוא לא מעניין זה כבר לא משנה מה יגיד ומה יעשה.
הדבר החשוב זה לתמוך בקבוצה , כדי שנוכל לשרוד את העונה ההזויה הזאת.[/php]
מה זה שחררו ממנו?
הוא הבעלים של הקבוצה. זה מאוד משנה מה יגיד ומה יעשה!

ואם יש אמת ואפילו חלקית במה שהוא אמר בראיון הזה האיש עדיין מעורב חזק מאוד בנעשה!
אלי שגב הוא הבעלים של מכבי נתניה לפחות עד סוף העונה או שמישהו יקח מימנו את הבעלות(החובות והזכויות) או שימונה כונס נכסים לקבוצה(סביר להניח שבמקרה כזה,גם לנכסיו),המוקדם מבין כל האפשרויות.
ועד שישונה הסטטוס סביר להניח שאנחנו נהנה מרעיונות וראיונות שונים ומשונים,ב90 נקבל את שופרו של איזיקוביץ ב103 וב102(תלוי במראיין) נקבל בחלק מהזמן שאלות נכונות ותשובות הזויות(להערכתי תוך חודשיים השקעתו גדולה משל יאמר) ולכן,אנחנו זקוקים ללא מעט כדורי הרגעה ומשככים שונים ומשונים כדי לשמור על צלם אנוש.
(16-Jan-2015 14:41)אייל ס כתב: [ -> ]אלי שגב הוא הבעלים של מכבי נתניה לפחות עד סוף העונה או שמישהו יקח מימנו את הבעלות(החובות והזכויות) או שימונה כונס נכסים לקבוצה(סביר להניח שבמקרה כזה,גם לנכסיו),המוקדם מבין כל האפשרויות.
ועד שישונה הסטטוס סביר להניח שאנחנו נהנה מרעיונות וראיונות שונים ומשונים,ב90 נקבל את שופרו של איזיקוביץ ב103 וב102(תלוי במראיין) נקבל בחלק מהזמן שאלות נכונות ותשובות הזויות(להערכתי תוך חודשיים השקעתו גדולה משל יאמר) ולכן,אנחנו זקוקים ללא מעט כדורי הרגעה ומשככים שונים ומשונים כדי לשמור על צלם אנוש.

לפי הפרסום אלי שגב העביר היום עוד 400 אלף ש"ח ובזכות זה רוני לוי יוכל לעמוד על הקווים ביום שני.
אם זה נכון (ולא שמעתי בשום מקום שלא) אז הוא עדיין פקטור והמועדון עדיין תלוי בו.
אז לא הבנתי ללמה לשחקנים הוא לא מעביר כסף??
הוא העביר מליון השבוע כולל ה400 האלה וזה אומר שהם קיבלו משכורת


Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's