מכבי נתניה

גירסה מלאה: אלי שגב עובד עלינו בעיניים.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
"שגב עובד עלינו בעיניים, כל המועדון פה בטירוף", כך אמר היום (שני) גורם בכיר בהנהלת מכבי נתניה לאור העובדה שהכסף שהבעלים טען שהעביר בסוף השבוע, כ-600 אלף ש"ח, לא הגיעו עד היום לחשבון הבנק של הקבוצה.


"הדברים מתחילים לקבל כאן גוון שחור כהה, אין מאיפה להביא כרגע משכורות וזה הולך לכיוון של שחרור המוני בינואר וביקורים תכופים של ההוצאה לפועל במשרדים", סיפר אותו גורם.


מי שעוקבת באופן טבעי אחר הנעשה היא הרשות לבקרת התקציבים והעומד בראשה, רו"ח עופר אורליצקי, שגם עומד בעין הסערה בחודשיים האחרונים מאז התפוצצה פרשת הערבויות של הקבוצה. אורליצקי מודע לביקורת הציבורית עליו בעניין ופועל בימים אלו נמרצות לנסות ולממש בכל זאת ערבויות מוקדם ככל האפשר.


עיקר עיסוקם של חברי הנהלת נתניה בימים האחרונים הוא 'כיבוי שריפות' בכל הקשור לשיקים רבים שהוצאו מטעם המועדון ומסתובבים בחוץ, שיקים שאין להם כרגע כיסוי ואשר חזרו לאלו שקיבלו אותם. מדובר לרוב בחברות תיווך נדל"ן מקומיות, ספקי שירות לציוד משרדי וכמו כן לגופים ממשלתיים שהסכימו להמתין עוד קצת לפני שידרשו לקבל את הכסף במטרה לאפשר להנהלת נתניה למצוא מימון מיידי ולא להיגרר לבתי משפט והוצאות לפועל.


במקביל, המנכ"ל רועי דניאל עדין ממתין לאישור סופי משגב להחלת תכנית הקיצוצים הרחבה שהכין על מנת לקצץ בהוצאות המועדון לסיים את העונה בגרעון נמוך ככל שניתן.


בפן המקצועי, מתאוששים שחקני הקבוצה והצוות המקצועי מן ההפסד בקרית שמונה בשבת, הפסד שהחזיר את השחקנים של יוסי מזרחי מתוסכלים ביותר כל הדרך חזרה למרכז בעקבות הפנדל השערורייתי והשגוי שפסק שופט המשחק, זיו אדלר, פנדל שביטל את היתרון המפתיע שהשיגה נתניה משער מוקדם של ירין חסן והוביל להתפרקות ולהפסד 3 הנקודות.


יחד עם זאת, בנתניה שמחו לראות את הקשר עומר פרץ חוזר מפציעה ארוכה ומפגין ניידות ולחימה במרכז השדה. "שחקן כמו עומר זה בדיוק מה שהיה חסר לנו", אמרו בנתניה.
פשוט לא לאמין!
(05-Jan-2015 19:05)עידן444 כתב: [ -> ]פשוט לא לאמין!

למה לא?
(05-Jan-2015 19:11)אייל ס כתב: [ -> ]
(05-Jan-2015 19:05)עידן444 כתב: [ -> ]פשוט לא לאמין!

למה לא?

לא יודע... כשהבן אדם אומר אני "אעביר עד סוף השבוע" בלשון עתיד וזה לא קורה זה לא בסדר.
כשהוא אומר "העברתי" בלשון עבר ומשקר זה כבר יורד לרמות חדשות של שפל.
(05-Jan-2015 19:16)עידן444 כתב: [ -> ]
(05-Jan-2015 19:11)אייל ס כתב: [ -> ]
(05-Jan-2015 19:05)עידן444 כתב: [ -> ]פשוט לא לאמין!

למה לא?

לא יודע... כשהבן אדם אומר אני "אעביר עד סוף השבוע" בלשון עתיד וזה לא קורה זה לא בסדר.
כשהוא אומר "העברתי" בלשון עבר ומשקר זה כבר יורד לרמות חדשות של שפל.

גיל/קובי היו בסרט הזה לא מעט פעמיים(איתו),לא אמורים להיות מופתעים.
הבעיה היא אצל אדון אורליצקי. אולי הגיע הזמן שמישהו מנתניה יקום ויתבע את הבקרה ואת ההתאחדות. משגב לא תבוא הישועה, הבחור פשוט שקרן.
ראיתי עכשיו בערוץ הספורט כתבה על הפועל קטמון ועל הקבוצה החדשה של הפועל חיפה רובי שפירא ולסיום כתבה על האולם החדש של הפועל ת"א כדורסל. שלוש קבוצות שבונות את עצמן מחדש, איזה שמחת חיים לאוהדים איזה מסע נהדר בדרך למעלה אני מקנא, אז לא נורא אלי שגב לא תשבור אותנו לא נשכח לא נסלח אבל נצמח מחדש.
בכדורסל לא צריך יותר מידי כסף. בכדורגל כל הפרויקטים המאוד יפים האלה זה באמת אחלה אבל זה טוב ונחמד עד ליגה א׳, גג ליגה לאומית. עם כל הכבוד, מכבי נתניה לא יכולה להסתפק בזה.
(05-Jan-2015 20:50)עידן444 כתב: [ -> ]בכדורסל לא צריך יותר מידי כסף. בכדורגל כל הפרויקטים המאוד יפים האלה זה באמת אחלה אבל זה טוב ונחמד עד ליגה א׳, גג ליגה לאומית. עם כל הכבוד, מכבי נתניה לא יכולה להסתפק בזה.

נכון לעכשיו מכבי נתניה לא בעמדה שהיא יכולה שלא להסתפק בזה. הקבוצה כרגע בסכנה אמיתית.
אני חייב להגיד שאני מתחיל להסכים עם "זאב רווח". אם ליוסי מאור יש כוונות אמיתיות, זה הזמן לשלוף את ה- 350 אלף דולר האלה שהם באמת נזיד עדשים וסכום פשוט לא ריאלי עבור קאיודה, לעשות מבחינתו עסקה טובה בלי שום התחייבות למכבי נתניה מעבר ל 25% שיש לו, ולהשאיר את קאיודה בנתניה.
עדיין יש לו כאן 25%. זה פשוט עוול שמכבי נתניה תוותר על הנכס היחיד שלה בסגל עבור סכום מגוחך במושגים שיש היום בכדורל באירופה, ואפילו בארץ!
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Reference URL's