מכבי נתניה

גירסה מלאה: ערן לוי
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
לכל בן אדם שקצת מבין משהו מהחיים שלו, ואפילו לכל ילדה בת 10 שרואה כדורגל מאתמול ברור שבלי ערן לוי אין לקבוצה הזו מה למכור. נכון, הוא מאבד כדורים, נכון הוא עושה שטויות, נכון הוא עצבני, אבל הוא היחיד שמייצר משהו. גם אתמול כל ההבדל היה ששחקנים של קש פעמיים על מגינים שלנו נוגחים לרשת וכדור קל בהרבה שערן לוי(מי אם לא הוא תגידו לי??? מי אם לא הוא???) שם על הראש של עומר פרץ פנוי לגמרי הולך החוצה...
אף אחד לא אוהב את התלות הזו בשחקן אחד. ובטח לא כשברור שאנחנו לא מכבי ת״א שלמרות שנראה שיש תלות בערן זהבי יש שם עוד עשרה שמסוגלים בעל רגע להכריע משחק.
אז ניצחנו שבוע שעבר בלי ערן לוי. כל מי שהיה במשחק יודע שזה לא משהו שיכול לחזור על עצמו הרבה פעמים...
עם מי אתם חושבים להישאר ליגה???? עם מי? עם דיא סבע??? כשדיא סבע יעשה רבע מהמספרים של ערן לוי דברו איתי. לדיא סבע אפילו לא היה פרומיל בהישארות של מכבי פ״ת עונה שעברה. על מי אתם בונים בדיוק???
חלאס!!! רדו כבר מהשטות הזו! עזבו את ערן לוי בשקט! הוא 2 דרגות כאן מעל כולם! בלעדיו הקבוצה הזו לא עולה ליגה אם היא משחקת בלאומית היום. עם קאיודה שלא דומה לכלום כבר כמה משחקים ולא רואה מי משלם עליו יותר מ 2 שקל, אז בטח בלעדיו.
כמה עיוורים אנשים כאן יכולים להיות? וכל מהלך שלא הולך לערן לקפוץ בראש כמו אהבלים! לשמוח לאידו של שחקן שמראה את הנאמנות שלו למועדון הזה מעל כולם! מה לשלב הבא?? לתפוס את הראש אחרי כל גול או בישול שלו? תתביישו לכם! וכמובן שכל הפוסט הזה מיועד רק לכמה מעטים חסרי מושג שמזל שלא הם מקבלי ההחלטות!
היה למאמן את כל הזמן שבעולם מינואר שנה שעברה למצוא לערן עזרה ולתת לקבוצה עוד אופציות התקפיות, ממה שיצא בסוף אנחנו סובלים כל שבוע.
ערן לוי זה עשר מול אחד עשרה בכל משחק.
בלי ערן לוי גם תשחק 13 נגד 11 אתה תשים גול פעם ב 4 שעות...
(04-Jan-2015 11:28)חזום חזום כתב: [ -> ]ערן לוי זה עשר מול אחד עשרה בכל משחק.

עזוב שלומי אנחנו לא מבינים כלום...חבל על המאמץ...
דויד אין פה מה להבין. מספרים נטו. ביום שישימו כאן מישהו שמסוגל להניע את המשחק שמסוגל להרים קרן ולמסור מצד לצד שמסוגל לבשל - אז תוכל לצעוק על לספסל את ערן לוי. כל עוד הוא היחידי שאיכשהו מזיז את העגלה החלודה והחורקת הזו אין מה לבוא אליו בטענות. אשם זה רק מיסטר מזרחי שכנראה מקומבן טוב טוב בכל שחקן שהוא הביא השנה. ואני לא מקבל את זה שהוא טעה. ועכשיו תשאל למה אני רוצה אותו פה ? כי אני לא מאמין בזעזועים ובמאמנים שיבואו לעבוד בחינם. אם יוסי מאור למשל היה מחליט לעשות מעשה ולהגיד הקבוצה עלי, הייתי שמח אם מזרחי היה עף ביחד עם הנכס של מוטלה שהוא מחזיק לצידו. אבל זה לא המצב.
(04-Jan-2015 13:13)טל.מ כתב: [ -> ]דויד אין פה מה להבין. מספרים נטו. ביום שישימו כאן מישהו שמסוגל להניע את המשחק שמסוגל להרים קרן ולמסור מצד לצד שמסוגל לבשל - אז תוכל לצעוק על לספסל את ערן לוי. כל עוד הוא היחידי שאיכשהו מזיז את העגלה החלודה והחורקת הזו אין מה לבוא אליו בטענות. אשם זה רק מיסטר מזרחי שכנראה מקומבן טוב טוב בכל שחקן שהוא הביא השנה. ואני לא מקבל את זה שהוא טעה. ועכשיו תשאל למה אני רוצה אותו פה ? כי אני לא מאמין בזעזועים ובמאמנים שיבואו לעבוד בחינם. אם יוסי מאור למשל היה מחליט לעשות מעשה ולהגיד הקבוצה עלי, הייתי שמח אם מזרחי היה עף ביחד עם הנכס של מוטלה שהוא מחזיק לצידו. אבל זה לא המצב.

הוויכוח הזה "חסר סיכוי",יכול להעיד על עצמי..מבחינתי אתמול זו הדוגמא הקלאסית מדוע אני לא יכול לראות אותו על המגרש למרות הבישול בקרן ולמרות המספרים ולמרות כל שנאמר על הכשרון.
אייל סגל אל תראה אותו ואל תבוא בכלל למשחקים מי אתה בכלל ? מה בגלל שנתת כמה שקלים לקבוצה אתה חושב שאתה מבין כדורגל ?
כל עוד אתה לא מביא שחקן שיחליף את ערן לוי מכספך שתוק !!!

עידן וגם טל.מ שניכם צודקים כרגע אין תחליף לערן לוי אבל אפשר להתחיל לבנות יותר על דיע סבע יש לו פוטנציאל גדול
(04-Jan-2015 13:39)זאב רווח כתב: [ -> ]אייל סגל אל תראה אותו ואל תבוא בכלל למשחקים מי אתה בכלל ? מה בגלל שנתת כמה שקלים לקבוצה אתה חושב שאתה מבין כדורגל ?
כל עוד אתה לא מביא שחקן שיחליף את ערן לוי מכספך שתוק !!!

עידן וגם טל.מ שניכם צודקים כרגע אין תחליף לערן לוי אבל אפשר להתחיל לבנות יותר על דיע סבע יש לו פוטנציאל גדול

לא כל כך מבין את התגובה שלך, זכות כל אחד לומר את דעתו.
גם אני חושב, בניגוד לסגל ואחרים שתרומתו של לוי במצב הקיים עולה על הנזקים
ושאסור לוותר עליו, אבל הנימוקים בעד ו/או נגד אמורים להיות ענייניים.
כל השאר, לא שייך לכאן.
עניינית, מטריד אותי לא פחות מצבו של קאיודה שלא מתפקד כבר חודשיים...
ועדיין הוא שחקן ההתקפה הרציני היחיד שיש לנו.
תביאו לי את גילי ורמוט בחלון ההעברות ומצידי להעיף את ערן לוי לכל הרוחות.
עד שזה יקרה ולאור "המוגבלים" מבחינה יצירתית שקיימים היום בקבוצה, כל דיון על ערן לוי כן/לא הוא מגוחך, הזוי ותלוש מהמציאות.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's