מכבי נתניה

גירסה מלאה: לא שם שקל... נעלם ...משקר... הורס קבוצה ...אבל קובע...
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?Fo...65&lang=HE
אומרים שבעל המאה הוא בעל הדעה אבל כבר ידוע שהוא כבר לא
לא מבין למה נותנים לו עדיין לקבוע מה קורה בקבוצה בשלט רחוק
(לארץ הוא לא יחזור בקרוב חייב הרבה כסף (גם) בשוק האפור לכאורה)
מי שקרא בידיעות נתניה את הכתבה על ה"זוג הנוצץ" בערב ראש השנה ואת כתבת ההמשך בסופ"ש האחרון,מבין היטב איך העסק עובד בצד השני של השכונה ולאיזה סטנדרטים הביא אותנו הקשר בין השניים.
הנקודה היחידה שאין לו זמן לעסוק בה בחודשים האחרונים,אחרי לא מעט נזקים שעשה שם בשנה האחרונה זו מחלקת הנוער ושם עדיין יש חדוות יצירה למרות שעובדים ללא שכר .

אגב,כתוצאה מתוצאות 6 משחקי הדרבי ראשונים העונה (6 נצחונות למכבי נתניה),פוטרו מעבר לגדר חצי מהמאמנים..
(22-Dec-2014 13:13)אייל ס כתב: [ -> ]מי שקרא בידיעות נתניה את הכתבה על ה"זוג הנוצץ" בערב ראש השנה ואת כתבת ההמשך בסופ"ש האחרון,מבין היטב איך העסק עובד בצד השני של השכונה ולאיזה סטנדרטים הביא אותנו הקשר בין השניים.
הנקודה היחידה שאין לו זמן לעסוק בה בחודשים האחרונים,אחרי לא מעט נזקים שעשה שם בשנה האחרונה זו מחלקת הנוער ושם עדיין יש חדוות יצירה למרות שעובדים ללא שכר .

אגב,כתוצאה מתוצאות 6 משחקי הדרבי ראשונים העונה (6 נצחונות למכבי נתניה),פוטרו מעבר לגדר חצי מהמאמנים..

תקציר למי שלא קרא...? אני מפ"ת
נראה לי שכבר די קשה לדמיין כמה נזקים האיש הזה עוד מסוגל לעשות... הוא הולך לפרק אותנו לגמרי!
ברית אחים תאומים,בין האיש שהכריז על מהותו(פרוק מכבי נתניה),לבין האיש שכולנו האמנו שיוליך אותנו לחוף מבטחים,אך בחר לצאת לים 8/9 בספינה רעועה למרות שהים שורץ כרישים .
אחרי אחד כזה צריך לעשות במועדון ניקיון כללי. אם המשמעות של ללכת לפירוק זה רק -9 שילכו לפרוק ויתחילו מחדש. הבן אדם הזה חייב לעוף ממכבי נתניה ויפה שעה אחת קודם. לדעתי מפירוק יהיו כמה אנשי עסקים שיסכימו לקחת את הקבוצה.
אני אומר זאת בכאב רב כי המשמעות היא שנרד ליגה בודאות. אבל כמו שזה נראה כרגע ירידת ליגה היא הרע במיעוטו. במתכונת הנוכחית לא רואה אף אחד שיגע בקבוצה.
הואנרוצה לעזוב סבבה אבל לפחות שלאא יהרוס את הקבוצה ושלא יפרק אותה.
עצוב שזה מה שנהיה מאיתנו. אני תמה אם למישהו עדיין אכפת מהמועדון הזה ? למה בכלל מקשיבים לשגב ? למה מישהו בכלל מתייעץ איתו ומחכה שהוא יעשה סדר ? לא ברור לי האם הכתבה הזו נכונה טו מומצאת. איך שגב בכלל יכול להגיד משהו. הוא בחו״ל משכורות הוא לא משלם. מי בכלל צריך אותו שיקבע משהו? יש מנכל יש את קובי ויש צוות מקצועי . זהו.
(22-Dec-2014 13:53)טל.מ כתב: [ -> ]עצוב שזה מה שנהיה מאיתנו. אני תמה אם למישהו עדיין אכפת מהמועדון הזה ? למה בכלל מקשיבים לשגב ? למה מישהו בכלל מתייעץ איתו ומחכה שהוא יעשה סדר ? לא ברור לי האם הכתבה הזו נכונה טו מומצאת. איך שגב בכלל יכול להגיד משהו. הוא בחו״ל משכורות הוא לא משלם. מי בכלל צריך אותו שיקבע משהו? יש מנכל יש את קובי ויש צוות מקצועי . זהו.

פשכה לא ממציא כלום
שגב לא התחייב שהוא עוזב בינואר ומעביר את הבעלות ? יאללה שילך למה הוא מחכה לא ברור.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's