מכבי נתניה

גירסה מלאה: השער של ידיעות הבוקרהבוקר, דיכאון.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
[תמונה: d5cee72814c3539c2ca0b2d4e2b78bb8.jpg]
ממליץ לקרוא יש שם קצת מספרים.
עוד קצת פרטים על ״הבנק״ שאנחנו תלויים בו...
והתגובה של אלי שגב לשאלה האם מדובר בבנק מסודר:
״אני לא יודע, לא מעורב בזה. אני לא הוצאתי שום ערבות אישית. אני לא יודע על מה אתה מדבר, זה היה של חברה. אני לא קשור לזה״.
תשובה של נוכל.
מה זה לא קשור בזה ...לא רואים בדיוק את מה שצרפת לפחות באייפון שלי .. מה בדיוק כתוב שם ? והבנק הוא לא בנק ? כי זה זה באמת מזכיר את המערכון של הגשש ששמתי פה לא מזמן ...
הבנק נראה לך חשוד פינטו ..?
לא רק חשוד אפילו פלילית!
החוקים חייבים להשתנות , אדם שקונה מועדון חייבים לדעת את עיסוקו, עמידות כלכלית, וכו...
בסוף התברר שהוא לא שם שקל...מעניין אם זה שהביא אותו עדיין גאה?
(10-Dec-2014 10:53)דוד חטב כתב: [ -> ]החוקים חייבים להשתנות , אדם שקונה מועדון חייבים לדעת את עיסוקו, עמידות כלכלית, וכו...
בסוף התברר שהוא לא שם שקל...מעניין אם זה שהביא אותו עדיין גאה?

חטב הוא שם יותר משקל בעונות 12/13 ו13/14.
לגבי העונה אני בספק,מה שבטוח שהוא השנה הכין תקציב תוך כדי צפיה בסרט(לצערנו בסרט הלא נכון).
שם בטוח. בעונת הירידה 3 מיליון ש"ח. גם בטוח שהוא זה שסגר את הבור לפני העונה שעברה(יחד עם יוסי מאור).
כמה כסף הזרים העונה? אין לי מושג. לפי הכתבה הזו סביב ה- 3 מיליון ש"ח. מתוך 10 שהוא התחייב- ומכאן "ידיעות אחרונות" הגיעו למסקנה שיש בור של 7 מיליון ש"ח.
לגבי הבנק טל(הכל בהסתמך על בדיקת "ידיעות אחרונות"),
מדובר בבנק, שלמעשה יושב בסניף דואר במקום אחד ספציפי(אין לו עוד סניפים) במקום כלשהו(לא זוכר את השם-יש בכתבה תמונה של "הבנק"), למרות שבאתר שלו מצולם בניין מאוד מרכזי בלונדון. אין באתר אפילו מספר טלפון ליצירת קשר. רק כתובת אימייל.
ומה אומר אורליצקי?
שכשמדובר בבנקים באנגליה\קנדה\ארה"ב הוא מסתפק בבדיקה מאוד שטחית. קרי- נכנס לגוגל, בודק שיש בנק כזה שנותן ערבות(או לפחות טוען כך), ואם כן- אהלן וסהלן- יש ערבות!
פשוט לא יאמן!!!
הוא גם מודה, עפ"י העיתון, שיופתע אם יקבל את הכסף "מהבנק" הזה שאפילו לא בנק מוכר באנגליה ואינו חלק מהרגולציה הבריטית ובשל כך אין לו לקוחות אנגלים, לא פרטיים ולא עיסקיים. כנראה נותן שרותים כאלה ואחרים לאזרחים זרים.
ואיזה מסכנים השחקנים...
ואיזה מסכנים עובדי המועדון...
וכמובן...
"ואיזה מסכנים האוהדים - שאוכלים להם ת'לב".
הבנק לפי תחקיר ידיעות הוא ללא סניפים רק כתובת אחת הממוקמת בסניף דואר ללא טלפון, לא כפוף לרגולציה בנקאית לא משרת אזרחים אנגלים ובאתר שלו לא מופיע שום אזכור לערבות בנקאית בקיצור....
לא להאמין ...... אם זה כך אז צר לי הלך עלינו..Sad אם לא יבוא איזה מיליארדר שיכסה את החוב מכבי נתניה תלך לפירוק ועל הדרך לא לשכוח לתבוע את הבקרה התקציבית על רשלנות.
עידן עזוב את הבטוח,רק הצצה במאזן מבטיחה את הבטוח וגם אז יש כאלו שיודעים לדברים להראות/לא להראות,ראו מקרה 22 המיליון של ההתאחדות.
שגב תרם 650 אלף $ בעונת 12/13,תכפיל בשער הדולר הממוצע לאותה תקופה ותקבל בשקלים.
בעונה שעברה איש לא סגר גרעון,בנתניה גלגלו את הגרעון לתקציב 13/14,מכרו את עומרי בן הרוש(וגם על דג'אני וסבע התקבלו כספים) ולטובת התקציב המשותף הבעלים יזדקקו ל7/8 מיליון ש"ח הזרמות בעלים,שגב ומאור הזרימו בין 4 ל6 מיליון(בין 2 ל3 מיליון כל אחד) והפער התזרימי כוסה ע"י משיכת כספים שמגיעים בעונת 14/15(כבר במהלך עונת 13/14),מה שיצר התחלה במינוס תזרימי העונה.
.לגבי הפיסקה על סכום ההזרמה השנה,אני בספק(אך מכיוון שאורליצקי ייתן ת'דין,בסוף הכל התבהר).
עמודים: 1 2 3
Reference URL's