מכבי נתניה

גירסה מלאה: סף השבירה הכי נמוך של מכבי נתניה לדורותיה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
רציתי לפתוח עם עידו לוי בלם של שום דבר , רציתי לפתוח גם עם עמית בן שושן לא חלוץ לא קשר לא שחקן , אבל יש יותר מדי נקודות גרועות שלא מספיק היכן אתה רוצה לשים דגש זה אף פעם לא רק זה .

אני יודע זאת עונה ראשונה אחרי עליית ליגה ויש הרבה חוסר ביטחון אבל אני נזכר בעונת מוטי איווניר - לוי - מלמיליאן , גם בעונה ההיא סף השבירה היה גבוהה יותר . 7-1 נגד מכבי חיפה הביאו את מלמיליאן חזרה לקבוצה , פעמיים 4-0 זה לא פחות חמור זה פשוט ביזיון .

תיכף תגידו כסף משכורות יוסי מזרחי זה הכל ושום דבר מהעינינים האלו אנחנו פשוט לא קבוצה אין להט , אין מסירה אחת מדוייקת , שחקנים לא יודעים לשחק עם הגב לשער , שחקנים לא יודעים לעצור אפילו כדור קיבינימט .

רק דבר אחד אני רוצה לשאול את יוסי מזרחי , יש לך המון בעיות , יש לך הרבה כאבי ראש , יוסי רק שאלה קטנה למה שחקני מכבי חיפה ראשונים לכל כדור ? אנחנו רוצים לראות פעם אחת העונה את שחקני מכבי נתניה ראשונים לכל כדור , עזוב תוצאה עזוב טבלה ראשונים לכדור .

בשיא הרצינות אם השחקנים לא נותנים מינימום על המגרש אני נהנה מגרשומוב , תנו לצעירים לשחק , דיע סבע היה הכי טוב בנתניה , תן גם לאביב אברהם , הם יילחמו הם יהיו ראשונים לכל כדור .

טעות ראשונה הרוש ועידו לוי , טעות שניה הרוש השוער , טעות שלישית עידו לוי ....מתי יהיה משחק בלי טעויות בהגנה ?
אין מה לעשות, שחקנים חלשים גם כך, מחוייבות? אין כנראה לאף אחד.
אגב, לגבי עמאשה- כתבתי אתמול- אנחנו זה הברכה שלו( עוד מימי קרית שמונה),ללא קשר
פשוט אין לנו קבוצה...
צריך לעשות 1+1 ואז התמונה מתבהרת

עונה עם סף השבירה הכי נמוך.

עונה ראשונה שמגיע זבל לפורום ומצהיר בפה מלא שהוא נשלח לזבל לנו בשכל בשם ההנהלה

זאב רווח אשם

מ.ש.ל
אתם שוכחים שלפני הנטישה של שגב הקבוצה הזו לא התפרקה באף משחק. לא מול הפועל ומכבי ת"א בבלומפילד, לא מול ק"ש, ולא בטדי בתקופה יחסית טובה של בית"ר כשלחצי פורום כאן רעדו הביצים לפני המשחק הזה.
מאז נטישת שגב, הקבוצה התפרקה פעמיים תוך חמישה ימים- ועם כל הכבוד להפועל ב"ש ומכבי חיפה לא ראיתי אותן מפרקות קבוצות לפני שניתקלו בנו.

יש לי עוד חדשות בשבילכם- גם מכירת קאיודה(שנראית לי כרגע מיותרת לחלוטין כי הכסף ממכירתו הוא רק טיפה בים) לא תחרוץ את גורל הקבוצה לרדת ליגה.

מה שכן חורץ את גורלנו הוא המצב הכלכלי שלאור הפיסקה הראשונה מאוד משפיע על הקבוצה. ואני לא מאשים את השחקנים. אני יודע שיש כאלה שמצפים מהם ליותר ומאוכזבים. אני לא. אני גם חושב שהם צריכים לעשות צעדים מרחיקי לכת כדי לעשות את הרעש המתבקש לנוכח מה שקורה כאן- שהוא בעיני רעידת אדמה בכדורגל הישראלי בשל אזלת היד של הבקרה התקציבית לדאוג להם!

אם לא יקרה נס, או לחילופין- הבקרה התקציבית תתאפס על עצמה ותיקח אחריות על הכסף הזה- נתניה תרד ליגה אם או בלי 9-, וזה גם יקרה בערך באותה תקופה שהיא הוכרזה בעונה שעברה כעולה- איפשהו באזור פברואר...
כואב הלב!
לא יודע מה איתכם, אני אישית לא הצלחתי להירדם אתמול...
עידן אני מסכים ולא מסכים ..
זה נכון לא מקבלים כסף המצב הכלכלי בקאנטים. שום דבר מזה לא מסביר את השטויות של עידו לוי את הגולים שבאים בקלות של משחק שכונתי את השוער שלא יוצא לאף כדור, את העובדה שהקבוצה הפסידה כל קרב על הכדור את ההתנהגות המטופשת של הקפטן את המשחק לאחור את חוסר הלחץ ... זה לא קשור לכסף. זו התשוקה למשחק. ואם השחקנים האלה הם כל כך חסרי חוליות שלשם הם הגיעו, למרות שהם יודעים שקובי ורועי הופכים עולמות בשבילם אז באמת החברה האלה הם גונבי דעת. לגבי השרלטן הראשי ... האיש ששבוע אחרי שבוע נותן לאותו צמד בלמים לפתוח האיש שאחראי לפארסת לויטה הרוש ולעובדה ששניר דורי יהפוך להיות השוער הראשון בקרוב, האיש שהביא לכאן את השחקנים הגרועים בתולדות המועדון - גם הוא כמו בנין כנראה בתפקידו האחרון כמאמן.
מכבי נתניה כנראה סיימה את תפקידה בליגת העל ואולי בכלל. אני יודע שאני כנראה לא אחזור יותר ליציע השנה.

דרך אגב אני חושב שקיבלנו שיעור נהדר כמה תשובה או שקד או מי שזה לא יהיה פשוט לא שם על הקבוצה. תתפרק לא תתפרק מעניין להם את התחת.
טל.מ רק שאלה קטנטנה
ואם יצחק תשובה היה לוקח את מכבי נתניה ורוצה שרק יוסי מזרחי יאמן מה היית עושה ?
הייתי זורם עם זה אתה יודע למה ?
כי כל חמש דק היה מגיע שחקן חדש, ובסוף לתשובה כמו כל איש עסקים עם שכל שמבין שמסתלבטים עליו, היה עולה הסעיף ומזרחי היה עף.
אתה טועה בגדול או שאתה לא מכיר את יצחק תשובה

תשאל כל אוהד וותיק בעונת העלייה עם מלמיליאן תשובה הבטיח תקציב של 18 מליון שקל בחגיגות , לאחר מכן מלמיליאן פוטר , התקציב היה בקושי 6 מליון שקל מוטי איווניר הבטיח הרים וגבעות ולתשובה נמאס מהקללות בצעד מפתיע לפני שהגיע אשר אלון הוא מציע לזאב זלצר לאמן את מכבי נתניה תמורת צ'ק פתוח
שבוע לאחר מכן זלצר מסרב ותשובה מכר את הקבוצה לאשר אלון

אף בעלים במצב שנוצר עם תרבות אוהדים מקללים לא יקח את הקבוצה זה פשוט פוגע בהם בעסקים
Reference URL's