מכבי נתניה

גירסה מלאה: הקללה של גוטמן רודפת את בנפיקה .
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
33 שנים עברו מאז שהמאמן היהודי האגדי של המועדון הפורטוגלי הלך לעולמו, אבל האיום שזרק בעזיבתו ("גם בעוד 100 שנה בנפיקה לא תזכה בגביע אירופה!") עדיין מטלטל את הקבוצה. על שרשרת ההפסדים בגמרים וחייו המדהימים של הגאון

הזקן" הוא בלה גוטמן, המאמן היהודי האגדי, שהוליך את בנפיקה לשתי זכיות רצופות בגביע אירופה לאלופות, ב-1961 וב-1962. כאשר הוא ביקש העלאה בשכר אחרי הזכייה השנייה, נשיא בנפיקה, ד"ר אנטוניו קרלוס קבראל, סירב ואמר שאין סעיף כזה בחוזה שלו. גוטמן הזועם הודיע שהוא מתפטר. לפני שעזב את החדר הוא הסתובב לעבר הנשיא וחברי ההנהלה שמסביבו וירה: "גם בעוד 100 שנה בנפיקה לא תזכה בגביע אירופה!"

כי גם אם כל אנשי בנפיקה יגידו אחרת, אין דרך להתעלם מהעובדות: שמונה הפסדים רצופים בגמרים של גביעי אירופה, 52 שנים רצופות של כשלונות ברגע האמת. אם זו לא קללה, אז מה זה בדיוק?!
ולמה אני מספר לכם את כל זה? היום באצטדיון יהיה על ספסל האורחת אוהד לויטה אתם חושבים שאם נבקש יפה הוא יסלח לנו ולמיזרחי על מה שקרה שם?
אז אתה מאשים את לויטה בכשלונות שלנו.

ומה הפתרון להסרת הקללה?

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
אמיר גם אם מחר בבוקר תשובה קונה את נתניה אתה חושב שהרמה תשתנה ?? זה החומר שקיים כרגע בנתניה וזה לא משנה אם יש כסף או אין הרמה של השחקנים והמאמן נמוכה מאוד מאוד
קודם כל אני לא מאשים אף אחד רק מחפש באמת איך להסיר את הקללה ותאמין לי ישר שקרה מה שקרה עם לוויטה ידעתי שמהעונה הזאת טוב לא יצמח ולא בגלל המקצועית רק בגלל ההתנהלות של המועדון. אז אולי בכל זאת לוויטה יסלח לנו.
בינתיים לויטה צריך להתפלל שהקבוצה שלו לא תרד.

כנראה קילל את מזרחי ולא את מכבי נתניה
האמת שמה אכפת לו .. עפ החוזה הוא חוזר בקיץ לנתניה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reference URL's