מכבי נתניה

גירסה מלאה: שחקנים בלי כבוד למועדון לא הכל בחיים זה כסף
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
גם בעונת הירידה האחרונה ניצחנו בבאר שבע אני לא מתלונן על 4-0 בבאר שבע הם קבוצת צמרת אנחנו קבוצת תחתית אבל הדרך פשוט בושה וחרפה וההדלפות מחדר ההלבשה יותר מעליבות ופוגעות מההפסד !!!

אין ספק שבתקשורת אנחנו טרף קל הרי מה שקורה בחדר ההלבשה ישר דולף כאילו שצריך חדר הלבשה על מנת לדבר עם השחקנים עדיף שתזמינו עיתונאים לתוך חדר ההלבשה שיילוו אתכם גם לכל אימון ולאחר מכן לגן הילדים .....

ריבים בין שחקנים היו ויהיו זה טבעם של אמוציות קנאות וכל מיני מרעין בישין , המינימום הנדרש זה שתסגרו את הדברים ביניכם בלי לפגוע במועדון היקר לכולנו !!!

אז מה שחקנים יקרים טוב שיש עיכוב במשכורות על מנת להצדיק הפסדים ויכלת גרועה כי אם חלילה לא היה עיכוב מה ועל מי הייתם מפילים את התיק ??

טוב יעשה יוסי מזרחי אם יטפל בקבוצה כחבורת גנון ויתחיל להסביר להם שדבר ראשון נדרש אהבת חברים בקבוצת כדורגל גם אם החבר הזה הוא לא כוס התה שלך יש לך לפחות שנה את הצורך בשביל הקבוצה והמועדון לשתוק לסבול ולאחר מכן לצפות שאתה או חברך לקבוצה יעזוב !
השחקנים יודעים היטב שהשכר שלהם מובטח בבקרה התקציבית אבל משחקים כאילו כשהמחשבות על כדורגל אינן נקיות בגלל שאר הבלאגן ? זאת לא הבעיה שלהם מי יהיה בעלים ואיך יתנהל המועדון בזמנו של שפיגלר כשחקן וגם אחריו לא היו לשחקנים בכלל חוזים מוטל'ה היה בא לפריזנר ומבקש שיוציא כסף מהכיס ממכירת הכרטיסים , ואז שיחקו כדורגל בגרושים התלבשו בתוך מונית של מרצדס 7 נוסעים במשחקי חוץ בלי חדרי הלבשה וכאן מקשקשים על בתי מלון כאילו זה מה שיעלה או יוריד מההכנה למשחק ? בושה וחרפה יש לכם לנאים שאפילו ב 77 לא חלמו עליהם ואז נתניה לקחה דאבל !!!!

לאוהדי הפורום אני שב וחוזר אתם חוזרים כל הזמן על מנטרות על מנת שיוסי מזרחי יילך תפסיקו אנחנו במצב הכי טוב מבין כל קבוצות התחתית , בתחילת העונה לשמוע את הפועל חיפה וסכנין היה כאילו שומעים חו"ל כאילו הם קבוצות צ'מפיון והנה אנחנו מתמודדים איתם יותר משווים , אחנו צריכים רק לעודד ולאהוד תוציאו את הראש שלכם מהחרא שמתחולל בהנהלה זה לא מעניין אותנו כל עוד לא הבטחנו את הישארותנו בליגה ממקום רביעי שזאת הפועל תל אביב עד למקום האחרון יילחמו עד סוף העונה נגד הירידה , צריך אדם מנוסה על הקווים צריך קור רוח ומישהו שמרגיש את השחקנים וזה רק יוסי מזרחי יכול , בבקשה אל תפריעו אתם תגרמו לירידת הקבוצה ליגה לא הבעלים- שנטש , לא השחקנים המזלזלים , האוהדים יגרמו לירידת ליגה אנחנו מצד אחד יכולים לסיים במקום רביעי ומצד שני יכולים לרדת ליגה , הבחירה בידיים במעשים ובפה שלנו !

גם אם אין בעלים ואין כסף ואין שחקנים כל הזמן אנחנו אומרים " לעולם לא תצעדי לבד מכבי נתניה " עכשיו בזמנים הקשים הקבוצה זקוקה לכל אוהד לכל עידוד לכל שקט , עכשיו צריך להוכיח שהמשפט הזה לא סתם מהפה לחוץ אלא לתת לו משמעות אמיתית !!!
Reference URL's