מכבי נתניה

גירסה מלאה: אף שחקן לא עוזב בינואר!! מצילים את המועדון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
(26-Nov-2014 22:27)טל.מ כתב: [ -> ]מה שמניע את העולם זה כסף. ולשגב יש בור בחשבון וחוב לשלם על הרוש וחובות לכל העולם ואשתו וכספים בבקרה שהוא לא רוצה שיגעו בהם ויש לו נכס שקוראים לו קאיודה. מה לדעתך הוא יעשה ? זה ברור לא?
לגבי קאיודה .. בחייך ילד בן 21 .. יעשה מה שיגידו לו. אני מאמין לקאיודה שזה מה שהוא רוצה אבל יבוא דודו דהאן יסביר לו איזו הזדמנות נפלה בחיקו , יבוא שגב יסביר לו איך הוא מציל את כולנו וזהו הוא ישנה את דעתו.

טל אתה צודק ב-100 אחוז ששגב רוצה למכור את קיודה , אבל מה לעשות שקיודה זה לא דירה בקיסריה? צריך ששני הצדדים ירצו ויסכימו
גם שגב רצה למכור את שלו מנשה לקבוצה מהליגה הלאומית והרצון הזה עזר לו במשהו? הוא משלם את החוזה של שלו כמו ילדה טובה.
כמו שאי אפשר להשאיר בקבוצה שחקן שרוצה לעזוב כך אי אפשר למכור שחקן שרוצה להשאר עד לסיום העונה!

על איזו הזדמנות אתה מדבר? כאילו שזו ההצעה האירופית היחידה שקיודה יקבל במהלך כל חייו? כל עוד הוא ישאר פה ההצעות רק יתרבו ויגדלו , כמו שאמרו פה קיודה זו מנייה בטוחה שמשתבחת עם השנים
ואם אמרת שדודו דהאן יכול להסביר לו ולשכנע אותו אז גם אנחנו יכולים להסביר לו ולשכנע אותו (כי הוא רק ילד בן 21.. לא?)
ערן לוי הכריז שהוא רוצה לסיים במכבי נתניה את הקרייה! נראה לך שהוא יעזוב? וכך עוד הרבה שחקנים שאוהבים את מכבי נתניה, שחקנים שירדו איתנו ליגה לא יעזבו אותנו פתאום וינטשו את הסירה
וטל למה אתה מתעלם מהציטוטים של קיודה? בשבילך אני אצטט שוב אולי תביא את הרצונות שלו...
"העמדה שלי מאוד ברורה - אני לא מתכוון לעזוב את מכבי נתניה העונה. לא אעזוב בחודש ינואר. אני אוהב את המועדון הזה. יש לי מחויבות לאוהדים ואיש לא יוכל להגיד לי לעזוב בלי לדבר איתי ולשאול את דעתי".
"הרי אי אפשר לעשות שום מהלך בלי הסכמתי. אלה החוקים הברורים של פיפ"א. אף אחד לא יוכל למכור אותי בלי לדבר איתי קודם. צריך לשאול מה אני חושב ולבקש את הסכמתי לפני שעושים איזשהו צעד".

וטל כל מקצוען שמבין ושיחק כדורגל יגיד לך שממש לא כדאי לעבור לאירופה לקבוצה חדשה ולשבת על הספסל ועד שהוא יתאקלם במועדון וישחק הוא רק ידעך והכושר משחק שלו ירד , מבחינה אופטימלית הכי כדי לו להגיע בתחילת העונה הבאה לשם ולעשות עם הקבוצה מחנה אימונים כמו שצריך ולהשתלב מכל הבחינות , ומבחינה כלכלית בטוח שהוא יקבל חוזה עם שכר יותר גבוה בתחילת העונה הבאה מאשר כרגע אם יעזוב בינואר..
לא הכל בחיים זה כסף ואהבה בהרבה מקרים מנצחת ויותר חשובה! לא חסרים מקרים ששחקנים ויתרו על קריירה לטובת עזרה למועדון אהוב .. ראה מקרה אלי אוחנה
אין שום דבר שיכול למנוע את מכירת קאיודה. אני צופה שרק מכירה של קאיודה לקבוצה בארץ במחיר מגוחך תוביל למחאה משמעותית של הקהל. גם אם פתאום אלי שגב מגיע לארץ, ומספר לכולם שהכל היה בדיחה של אחד באפריל והוא עדיין הבעלים ובעונה הבאה רצים לאליפות, לא תוכל למנוע מקאיודה לצאת לאירופה באנחה שדודו דהן מניח הצעה מקבוצה בכירה בבלגיה(ויש לי תחושה שזה מה שהולך לקרות, וגם קאיודה למרות כל ההצהרות הבאמת משובבות לב- לא יגיד לא) אז על אחת כמה וכמה במצב הנוכחי.
(26-Nov-2014 22:41)ORENARIEL כתב: [ -> ]ניצן בוא תגיד את האמת מה אתה היית עושה במקום השחקנים או במקום קיודה?

ראה מה כתב עידן.
קאיודה לא יהיה כאן בינואר.
אני באמת מקווה כפי שכתבתי בפוסטים אחרים ששגב ינתק מגע ולא יפריע , כי לקלקל הוא יכול, הוא עדיין הבעלים הרשמי.
לגבי היתר- לצערי יוסי מזרחי נכנס לפאניקה ועשה לא מעט שטויות, בוודאי עם מס' שחקנים שנראה על פניו כי הם מיותרים.
אני מקווה שלגבי חלקם באמת יש אופציית שחרור ע"י המועדון ללא נזק או פיצוי( לא ראיתי את ההסכמים), כמו כן ניתן לחסוך במס' בעלי תפקידים, בתוספת הסכום שאמור להיכנס ממכירת קאיודה יכול לעזור לסיים את העונה ללא בורות ועם גירעון סביר.
עדיין צריך שיהיה מי שייקח את המושכות והקבוצה הלאה, בין היתר מידי הבעלים הנוכחי...
כפי שכבר כתבתי היום, יקרה הנס וכל ה"אם" שלי יתרחשו וגם נישאר בליגה.... אז יהיה ניתן לדבר על המשקיעים הבאים ועל העונה הבאה בתקציב שפוי ביחס למגבלות שלנו.
תאמין לי, אני כואב את המצב ,אבל ריאלית אנחנו כרגע בבור...
שגב יכול למכור עכשיו את קיודה אבל קיודה יכול לבחור לעבור רק בעונה הבאה . הדאגה שההזדמנות תתפספס אבל אם המכירה תתבצע והכסף יעבור כעת וההעברה תהיה רק בסוף העונה זו אפשרות ריאלית היו מקרים כאלה בעבר.
סלטיק או כל קבוצה אחרת לא צריכה כרגע את קיודה גם ככה הוא צעיר וצריך לשחק ולצבור בטחון ודקות משחק. וסביר להניח שהם ישאילו אותו לעונת התחשלות בקבוצה אירופית קטנה יותר.
ושוב מכל הבחינות לא כדאי לקיודה לעבור בינואר קבוצה! לא כלכלית לא מקצועית לא חברתית צריך לעשות המון תכנונים והכנות למעבר לאזור חדש ומנטליות אחרת .
מישהו פה מכיר מעבר מוצלח של שחקן בינואר שהצליח לעשות משהו באותה עונה?
כולם פה מתעלמים מהציטוטים של קיודה כאילו שזה שקר .. קיודה לא מתכוון לעזוב את נתניה העונה והוא לא יעזוב בחודש ינואר צריך לכבד את ההחלטה שלו

יש כל כך הרבה פתרונות למצב אבל שגב אטום ולא מעניין אותו שום דבר הוא רוצה לעזוב במיידי ולגרום לכמה שיותר הרס
מגעיל שהוא לחוץ על הכסף כאילו שהוא רעב ללחם , עד כדי כך שהוא מעדיף למכור את קיודה עכשיו במחיר נמוך מאשר בעתיד במחיר גבוה , אם זו לא טיפשות אז זו רשעות
מדהים שמתכננים למכור את אחד השחקנים הכי טובים בקבוצה ואף אחד לא עושה כלום..
מעשה כזה לא היה עובר בשתיקה בשום מועדון אחר בארץ . איך בעלי המנויים לא דורשים את כספם בחזרה?
צריך להזכר קצת בימים עברו : "אוהדי מכבי נתניה מאיימים בחרם מנויים אם שטראובר יעזוב
רבים מאוהדי הקבוצה מתארגנים למחאה גדולה כנגד ההחלטה לשחרר את השוער.."

אם יש ערביות של 23 מיליון שח תקציב והבעלים מוכר את כל השחקנים הטובים של המועדון אז מה הערביות שוות?
אורן, לגבי השאלה ששאלת יש הרבה דוגמאות. ערן זהבי היא אחת מהן. וגם ראדה פריצה הגיע יחד איתו בינואר ושניהם יחד סחפו את מכבי ת"א לאליפות.
לפי דעתי להשארת קאיודה יש מפתח אחד, שלדעתי הוביל אותו להגיד את מה שהוא אמר בראיון- המפתח הזה הוא אישתו, שאיפשהו קראתי(אולי כאן בפורום) שהיא התאקלמה כאן מצויין והתאהבה ואולי היא זו שהיתה רוצה שישאר בנתניה עוד קצת. השאלה כמה משקל יש לזה. מבחינת קאיודה אני בטוח שהרבה, ועדיין לא רואה את זה מספיק. תהיה בטוח שידעו להסביר לו טוב טוב(ועפ"י הראיון הוא מבין את זה מצוין) שמכירתו הכרחית על מנת שהמועדון ישרוד.
החשש הגדול שלי הוא שקאיודה לא יהיה היחיד... רק ה' יודע מה עובר בראש של שגב ועד כמה הוא נואש מבחינה כלכלית.
המועדון ישרוד את העונה הזו בכל מקרה בזכות הערבויות, אפשר צריך וכדאי למכור אותו בסוף העונה לכל המרבה במחיר .. זה הכל
(26-Nov-2014 23:57)ORENARIEL כתב: [ -> ]המועדון ישרוד את העונה הזו בכל מקרה בזכות הערבויות, אפשר צריך וכדאי למכור אותו בסוף העונה לכל המרבה במחיר .. זה הכל

כמו שטל אמר, עושה רושם שאלי שגב מוכן לעשות צעדים נואשים על מנת למנוע את חילוט הערבויות. זה אומר למכור שחקנים. אם אני קורא נכון את המפה זה שהוא לקח עורך דין מול הבקרה זה למטרה אחת- שהוא יעזור לו למשוך זמן לפחות עד ינואר. במקביל הוא בטח עושה שמיניות באוויר עכשיו כדי לשלם את המשכורות כדי לדחות את הקץ לעוד שבועיים(למשכורת דצמבר), ועושה רושם שהוא מאוד מתקשה, מה שמעיד על מצבו הכלכלי, וזאב רווח יכול להמשיך לחיות באשליה שהאיש מולטי מיליונר... אני מקווה שנפל לו האסימון שהאיש בבעיה כלכלית קשה. הוא לא רעב ללחם, ואולי גם יצליח לבסוף להשיג את הכסף לשלם לאנשים משכורות, אבל האיש בבעיה, ואולי אפילו גדולה יותר ממה שידוע כרגע!
ינואר הוא חוף המבטחים שהאיש ינסה להגיע אליו, כי נראה שהוא לא רוצה\לא מסוגל להביא עוד כסף, ומצד שני הוא גם לא רוצה שיממשו את הערבויות שלו. שני אלה יחד מביאים למסקנה אחת בלתי נמנעת- קיצוצים!!!
אורן חמוד אני היחידי שמבין אותך אם היו 10 אלף אוהדים לא 100 אלף לא היו מעיזים לדבר על מכירה אלא על קניה
לצערי הרב אין גם 10 אלף אוהדים שיבואו למשחק לינם נגד סכנין או פ"ת

לכן אני שאלתי כאן ואף אחד לא ענה

נגיד שהעונה רק מתחילה ויש לך הזדמנות לקנות את לארי קיודה ב 400 אלף יורו בשביל מי שמתעתד לרכוש ולהחזיק קבוצה בליגת העל כמו יוסי מאור ושותפיו העסקיים זה כסף קטן אפילו בתקציבי שפיות
אז למה שיוסי מאור לא יתן לאלי שגב 400 אלף יורו וישאיר את קיודה בנתניה ?
בפעם האלף, יוסי מאור לא יגע במכבי נתניה עם גרעון של מיליונים. אם תשאל אותי הוא כבר הזרים לקבוצה סכום שכבר הולך למתקרב לסכום שנקבת בו, מבלי שהוא חתום על אף סעיף מהתקציב המנופח של שגב שהוא לא מחויב לו.

אולי שגב ואיזיקוביץ' מתנהלים כמו סוכני שחקנים יותר מאשר בעלי מועדונים. לא נראה לי שזה הקטע של יוסי מאור...
אז טענתך שיוסי מאור לא יהפוך לבעלים של מכבי נתניה בינואר ?
אז מה עושה כאן רועי דניאל ? מתנדב ?
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's