מכבי נתניה

גירסה מלאה: מכבי נתניה- הפועל רעננה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
כן... אז הגיע הזמן לשים הכל בצד... יש מחר משחק, ומשחק חשוב. יש כאלה שיגידו שמהחשובים בתולדות המועדון. אין ספק שניצחון מחר ירגיע את המערכת. הפסד יוציא מאלפי האוהדים מחר את רפרטואר הקללות העשיר, שיתכן ולראשונה יכול לפנות כלפי אלי שגב. אני כבר אומר, ולמרות הברדק שהוא השאיר כאן- זה לא מגיע לו!
דבר כזה יכול להוציא לאיש סופית את הרוח והרצון שנשארו לו להוציא את העגלה מהבוץ, ואם זה יקרה- אנחנו בברוך גדול!

אני מודה שהייתי שמח לראות מחר את מכבי נתניה יוצאת כמו מלוע של תותח, מתנפלת מהרגע הראשון ומראה להפועל רעננה מי באמת בעלת הבית באצטדיון היהלום.
בחשיבה מהראש ולא מהבטן יש לעצור רגע, ולהבין שלא זו הדרך לנצח את החבורה הבונקריסטית עם החוד הכישרוני של חיים סילבס.
לצד ניצחונות מרשימים בסמי עופר על מכבי חיפה, באשדוד, התמודדת מעוררת כבוד מול הפועל ב"ש ומכבי ת"א, רעננה הפסידה למכבי פ"ת, הפועל עכו, והפועל ת"א.
זה אומר שקבוצות דומיננטיות שבאות לתקוף- נעקצות! קבוצות שבאות ומשחקות מול רעננה "בנשק שלה"- סגירה חזקה ויציאה למתפרצות, יוצאות עם ידם על העליונה.
אני מקווה ויש לי תחושה שגם יוסי מזרחי יודע את זה. נקווה שמזג האוויר לא יקשה מידי על השחקנים, ואם כבר דשא רטוב, לא הגיע הזמן לשער שדה של ערן לוי בבעיטה שטוחה שלא תשאיר סיכוי לשוער?
אני רוצה להאמין שהשחקנים שלנו למרות הכל יגיעו למשחק עם מוטיבציה גבוהה, מרוכזים, ישחקו בחוכמה, ואם כך יהיה ננצח את המשחק.
שיהיה לנו בהצלחה!
יאללה נתניה!!!
אני מקווה שהשחקנים שלנו יגיעו למשחק. ממה שאני קורא ומבין חוץ מכסף אין להם כלום בראש, וזה אומר הרבה על מה שצפוי לנו מחר.
(22-Nov-2014 1:39)טל.מ כתב: [ -> ]אני מקווה שהשחקנים שלנו יגיעו למשחק. ממה שאני קורא ומבין חוץ מכסף אין להם כלום בראש, וזה אומר הרבה על מה שצפוי לנו מחר.

אז לא להגיע היום?אם זה בלבד מה שמעניין אותם אפשר לסגור את הבאסטה כבר היום..
(22-Nov-2014 1:39)טל.מ כתב: [ -> ]אני מקווה שהשחקנים שלנו יגיעו למשחק. ממה שאני קורא ומבין חוץ מכסף אין להם כלום בראש, וזה אומר הרבה על מה שצפוי לנו מחר.

אני מקווה שלא יהיה כפי שאתה חש.
ויתקיים מה שכתב קודמך

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
אחד המשחקים הקשים ביותר לצפייה
מה שחשוב 3 נקודות ןאפס שערי חובה

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
Reference URL's