מכבי נתניה

גירסה מלאה: מורן שגב קח את הניהול עליך עד שאלי שגב יסיים באנגולה עבודתו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מורן שגב קראתי בוואלה ספורט את דבריך
אני רוצה לומר לך שאתה טועה מכבי נתניה ואלי שגב זה לא הפועל חיפה ורובי שפירא ז"ל
אנחנו מאחלים לאלי שגב המון בריאות ואריכות ימים הרבה אושר ושמחה

תמיד ידברו וילכלכו על בעלי קבוצות כדורגל אין מה לעשות כנגד זה אם אתה לא יכול לעמוד בחום של המטבח אל תבשל ... לעומת זאת אתה לא שומע את הקול הכואב משום מה קומץ קטנטן של חולירות נשמע חזק נשמע בוטה תאמין לי אני כבר אוהד 47 שנה את מכבי נתניה כן יותר מהגיל שלך ראיתי אוהדים מכל הסוגים שהעליבו את יצחק לנד ז"ל , ראובן פריזנר ז"ל , שמוליק פרלמן ז"ל , מוטלה שפיגלר להבדיל , יצחק תשובה , אשר אלון , דניאל יאמר , קובי בלדב וגיל לב , ועכשיו את אביך אלי שגב ....גם כשלקחנו אליפויות קיללו ירקו איימו על כל אחד מהשמות שהזכרתי ...

אבל אלו הן מקסימום 20-30 אוהדים שבכל שנתיים שלוש מתחלפים מי יקח את המושכות של החוליגניות לידיו זה מושך תשומת לב להיות חוליגן וברברי גם אם אתה בוחש מאחרי הקלעים ולבוש בחליפה מחוייטת עם עניבה פייר קארדן זה לא מחסיר מאותו אדם את התואר חוליגן .

אם יש ביכולתך לקחת את ניהול הקבוצה עד גמר הפרוייקט של אביך קח אותו מכל הלב , אלפי האוהדים יכניסו לך אהבת מכבי נתניה ללב לא כבעלים כאוהד זה משהו שאף חוויה לא דומה להיות אוהד מכבי נתניה ... אם קשה לך קח את קובי בלדב אדם ישר וטוב לב שאוהב את הקבוצה בנימי נשמתו , לפני שהוא מנכ"ל הוא אוהד , מאות ילדים בקבוצות ואלפי ילדים ובני נוער עיניהם כלות אל מכבי נתניה , לא מדובר על ענין של כבוד מדובר על עשייה חברתית על מתן הזדמנויות לילדים שלעולם לא יקבלו במקום אחר .

אבל חוץ מכך קח את הניהול על מנת לסתום את הפה לכל המלכלכים לכל בעלי לשון הנחש הרע , לכל בעלי הען הצרה , סתום את הפה שלהם ורק אחרי שתצעיד את מכבי נתניה לתפארתה אם תרצה לעזוב אז מה שאני לא מאמין עשה זאת בקלאסה באצילות !!!!
אתה לא אמיתי...
למה ?
Reference URL's