מכבי נתניה

גירסה מלאה: סמי עופר- חוויה בלתי רגילה אבל אין לנו במה להתבייש!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אתמול הייתי לראשונה בסמי עופר. חוויה בלתי רגילה!
נהניתי מאוד, כיף שיש לנו בארץ מתקנים כאלה. חוויה אירופאית לכל דבר ועניין.
אבל...
ויש אבל...
התאורים ששמעתי על האיצטדיון הזה היו גרנדיאוזים מדי. שמעתי עיתונאי שאומר שהאיצטדיון בנתניה הוא באמת נהדר- אבל כל האצטדיון בנתניה הוא כמו מחלקה אחת בסמי עופר. אתה רציני???? מאיפה הבאת את זה? איצטדיון באמת נפלא! אבל תרגעו... זה לא האמירויות ולא וומבלי. אולי לעומתם האיצטדיון בנתניה זו מחלקה אחת.
אם יבנו בנתניה את היציעים מאחורי השערים הוא לא יפול מסמי עופר כמעט בכלום. אפילו הופתעתי לרעה מרמת הגימור. באיצטדיון בנתניה הגימור ברמה גבוהה יותר- אין מדרגות בטון חשופות(של היציע במבט מבחוץ), אזור המזנונים סגור לחלוטין, לעומת סמי עופר(ביציעים בצד שאני ישבתי לפחות...) שבין המזנונים לחוץ האיצטדיון מפרידה גדר עלובה.
בקיצור, לא רואה הבדלים כאלה גדולים בין נתניה לסמי עופר מלבד היתרון המשמעותי - זה שהוא סגור מכל הכיוונים.

עוד דבר שתמיד מעצבן אותי הוא השם הרע שהוציאו לאיצטדיון בנתניה מבחינת הפקקים כאילו שיש איזה איצטדיון בארץ שקל לצאת ממנו כשמגיע קהל רב. אז גם בסמי עופר המצב מהבחינה הזו קטסטרופה, וכשמספרים לנו על תרבות אירופאית שאנשים לא מגיעים עם מכוניות למגרש, לפחות תהיה אמיתיים וגם תספרו שרמת התחבורה הציבורית בארץ אפילו לא קרובה למה שקורה באירופה כולל בבונבוניירה הבאמת נפלאה הזו שנקראת סמי עופר. הגעתי לנתניה אתמול ב 1:30 בלילה, ויש לי תחושה חזקה שעם הרכבת זה לא היה יותר טוב... אבל זה היה שווה כל רגע!!! מחכה לפעם הבאהSmile

אגב, גם היה כיף לראות שם שני בוגרי מחלקת הנוער שלנו בהרכב. הם אמנם לא כוכבים גדולים. סך הכל שני שחקני הגנה... די אפורים... אבל בכל זאת כבוד!
לא היתה אף קבוצה עם יותר בוגרים מאיתנו בהרכב:
מכבי ת"א 2
הפועל ת"א 2
מכבי פ"ת 2
הפועל כ"ס 1
אשדוד 1
הפועל חיפה 1

מכבי חיפה 0...
בית"ר י-ם 0...
ק"ש 0...
בחיים לא יסיימו את האצטדיון בנתניה , כמו אצטדיון הסופרלנד בראשל"צ שם עדיין מחכים לשלב ב.
למרות שאם היו מסיימים אותו , הוא יהיה ללא ספק יפה יותר מסמי עופר.

בחיפה יש אופציות נוספות לאוהדים להגיע.
בנתניה או רכב או תבוא ברגל.
Reference URL's