מכבי נתניה

גירסה מלאה: אלי שגב בראיון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
למשה פרימו עכשיו ברדיו טוען שמצבו הבריאותי לא תקין וזה בנוסף ללחץ משפחתי ולאולטימטום של השותף שלו שלוחץ עליו לעזוב אלה הגורמים לפרישה שלו הוא עדיין מנסה לעשות איזה שהוא מהלך להשאר אבל לא חושב שזה ילך.
הוא מקווה שיוכל בעתיד לעזור למחלקת הנוער ולתמוך בקבוצה מרחוק.
בקשר לקאיודה אמר שקיבל מספר פניות מכמה קבוצות אבל הוא לא מעוניין לעשות משהו שיפגע בקבוצה וביוסי מזרחי שהוא ממש מוכיר אותו וחבל לו על מה שיקרה לו.
טוב שמעתי את זה ברדיו אז מקווה שדייקתי ברוב הפרטים.
איפה שמעת את זה ?
(12-Nov-2014 22:04)טל.מ כתב: [ -> ]איפה שמעת את זה ?
פרימו זה כמו הפניקס שממציא את עצמו מחדש כל פעם זרקו אותו מרדיו ללא הפסקה עכשיו חזר לשירים ושערים ואפילו קיבל תוכנית ספורט אישית ברשת ב.
שודר ברשת ב' ב-17:30.
סיפר שהיה לו אירוע.

שורה תחתונה ימשיך לסייע לפי יכולתו

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
ומי שהיה לו ארוע - הרפואה באנגולה זה המקום בשבילו ..?
http://www.iba.org.il/Mobile.aspx#!/audi...ar/1711062

החל מדקה 8:30

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
למיטב הבנתי, אלי שגב אשר תרם לא מעט מכספו האישי( מוכח) בעונות האחרונות, הופך מרגע לרגע לפחות רלוונטי.
מה שרלוונטי כעת הוא היום שאחרי, ראשית עד סיום העונה ( כאן ככל ששגב לא יפריע או יחבל ע"י מהלך לא צפוי כזה או אחר שלו... יש סיכוי סביר לעבור את העונה הזו בשלום.)
אם שלב זה יעבור בשלום ( דגש על אם גדול) , יש סיכוי לא רע לקבוצה שפויה בתקציב שפוי באמצעות אנשים שפויים שתילחם על מקומה בליגת העל( אני מקווה)...
פרימו.
חברים יקרים. היום בתכנית הספורט ברשת ב' ראיינתי את אלי שגב בעקבות ההחלטה שלו לעזוב את מכבי נתניה. אלי מדבר על לא מעט דברים שגרמו לו להחליט לעזוב ובין היתר מצב בריאותי לא תקין. אני יודע שרבים מאיתנו לא יודעים מה יהיה עתידה של הקבוצה, בהחלט לא פשוט. לפי עופר אורליצקי, יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, אין שום בעיה כלכלית, משום שיש ערבויות לתשלומים עד סוף העונה. אני מבטיח להיות זהיר בכל הקשור לפרסומים על עתידה של מכבי נתניה, וכבר ראיתי שאולי יוסי מאור יקח עליו את הקבוצה. יוסי מאור אומר "אני לא מבטיח כלום, כשאלי שגב ישוב לארץ אלמד מה קורה". בכל מקרה אני שולח לכם את הלינק של התכנית, תוכלו לשמוע את אלי שגב שני, אחרי ביברס נאתכו. ערב טוב ונקווה לשמוע בשורות טובות.http://www.iba.org.il/bet/player.aspx…
אנחנו ההפועל פ״ת של העונה שעברה. לא יאמן כמה משברים ופרשיות הקבוצה הזו מסוגלת לייצר בתקופה של מספר חודשים... פשוט קללה! נקווה שגם אנחנו נעבור את זה בשלום כמוהם ונחייך בסוף העונה.
Reference URL's