מכבי נתניה

גירסה מלאה: הלוואי 2...
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מידיי פעם ובמיוחד לאחר הפסדים אני קורא פה ובפורומים אחרים על שחקנים כאלה ואחרים שצריכים להגיע במקום שחקנים כאלה ואחרים שלא נותנים את התפוקה המצופה מהם. אין ספק שהקבוצה שנבנתה היא קבוצה עם סגל שחקנים חלש שלרובו אין מקום ב-11 של קבוצה בליגת העל(החלשה)שלנו. גם המאמן שלנו, שכנראה, יצא לפגרה "מעט זחוח" לאחר סיום העונה שעברה ולכן בנה את שבנה בקיץ פועל לא מעט מתוך לחץ ופאניקה, משנה הרכבים, שיטות ומערכים ללא הפסקה, מחתים שחקנים מתוך לחץ וללא כל מבחן ומעקב(רומריו וגביש), דבר המהווה טלאי על טלאי. לדעתי, טוב יעשו במועדון אם יקחו צעד אחורה, ישתו מים קרים וינסו להביא לכאן את החיזוק מספר אחד שיכול להיות וזה לואיס מארין. כן,כן, לואיס מארין. לדעתי אם יוסי מזרחי יהיה מסוגל לאמץ את הרעיון ולבקש ממארין שיעזור לו לפתור את הבעיות במשחק ההגנה, כמו שעשה בנבחרת קוסטה ריקה הוא ייצא גדול. לא מבקש שחקנים כאלה ואחרים, מבקש רק אחד שרוצה להגיע לכאן (לפחות על פי מה שאמר בראיון איתו) ובאמת יכול לעזור.
הלואי שלואיס יסכים להיות מנהל מקצועי כמו גורדי ויעשה סדר בכול הזרים סוג ז שבאים לפה כי יוסי את הולצמן לא מסוגלים
הבעיה אינה שמות.
הבעיה נעוצה ברוח".
שחקנים מקבלים מדרך ההרכב מסר שהם נחותים.
לכן הם מתנהגים על המגרש כמי שבאו להפסיד

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
אין לנו בלם אחד ראוי לרמת הבינונית של ליגת העל. ממש מפחיד כשמגביהים כדורים לרחבה שלנו במיוחד שיש גם שוער הססן בשער.
הבעיה שכל הקבוצות למדו את זה.
הפגרה באה בזמן.
להכשיר את גביש ולשחק עם מגנים שיעבירו את כובד המשחק לחצי של היריב.
מספיק עם החופש לשחקני הקישור והחלוצים היריבים

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
לא יודע עם לואיס ירצה או לא ואין לי מושג האם הוא האיש הנכון,אני כן יודע שיוסי מזרחי הוא לא האיש שיוביל אותנו למחוזות שאנחנו ראויים להם,אני מתפלל שנשרוד(למרות המאמן),בדיוק כמו שעלינו ליגה והגענו לגמר גביע..
(10-Nov-2014 16:29)אייל ס כתב: [ -> ]לא יודע עם לואיס ירצה או לא ואין לי מושג האם הוא האיש הנכון,אני כן יודע שיוסי מזרחי הוא לא האיש שיוביל אותנו למחוזות שאנחנו ראויים להם,אני מתפלל שנשרוד(למרות המאמן),בדיוק כמו שעלינו ליגה והגענו לגמר גביע..

מאוד הייתי רוצה לראות את לואיס כמאמן ההגנה שלנו. משחק ההגנה של קוסטה ריקה במונדיאל היה פשוט מדהים. לא נראה לי שזה כזה ריאלי, אבל זו הפנטזיה שלי...
גם אני מייחל ללואיס מרין ושיביא זרים נורמלים.
כולם מדברים על משחק ההגנה בצדק אבל חוץ מקיודה אין לנו גם התקפה.
לא לשכוח שאנחנו מתחילים כל משחק עם עשרה שחקנים.
Reference URL's