מכבי נתניה

גירסה מלאה: בתוך הקדרה - רשימה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
הדברים הקולעים ביותר אודות המשחק נגד בית"ר י-ם נאמרו ע"י יוסי מזרחי: "בית"ר לא הגיעה לאף מצב כל המשחק, ואני מרוצה מהתיקו. לא קל להחזיק אותה על כמעט אפס הזדמנויות בטדי". זה אשר, לעת עתה, אנו זקוקים לו: שהיריבות לא תגענה למצבי הבקעה מול קבוצתנו. זה לא בדיוק מה שקרה נגד הפועל פ"ת. כולנו מצטמררים נוכח האפשרות שאסולין היה מצליח להבקיע את ה-0:2 (לקבוצתו. לנו זה היה 2:0). מזלנו, באותו רגע, שיחק לנו, ומכאן והלאה כבר נכנסו לתמונה כוחות אחרים אשר הכתיבו את ההתפתחויות.

כולנו יודעים מה קרה בהפסקה: גרינפלד התקשר מחדר ההלבשה לאחד מאנשי שלומו כדי לקבל חוות דעת על פועלו במחצית הראשונה, וכך התבשר שהוא עולל לקבוצתנו עוולה קשה. כל שופט מסכם עם איש האמון עליו על הליך כזה. קשה להאמין שאין זה כך, ואפילו ייתכן שהוא מסכם עם אדם ביציע על תנועות איתות מסויימות להעברת מסרים בעניין זה. למצער הוא שמע על כך מעיתונאי המקובל עליו כאובייקטיבי ואמין. כיון שהתמונה הובהרה לו בצורה אמינה הוא חיפש לאזן את התמונה, וכך, אם כן, קרה מה שקרה. מחנה היריבה הקים קול צווחות על הפסיקה המאזנת כשמנגד טוען מחננו שההרחקה והפנדל היו צריכים להתחולל כבר במחצית הראשונה, ואין לבטל דברי שום צד. אלו ואלו דברי אלוהים חיים. יש לנהוג בכובד ראש עם כל אחת מדעות אלו הסותרות זו את זו, אלא שלדעתי לא בחובן טמון מוקד העניין. זה טמון בכך שבאה העת לשפיטה אלקטרונית. שפיטה באמצעות טלויזיה. החלטות שיפוטיות בכדורגל מכריעות כיום את גורלם של עשרות מליוני ש"ח, או עשרות מליוני יורו לכאן או לכאן. אנו כבר לא בזמנים בהם התמורה על הצלחה על כר הדשא הייתה מנה פלאפל, וכבר הוכח אין ספור פעמים שלא ניתן לסמוך על החושים האנושיים. לא ניתן להסתפק בהם. אגב, לאנשי הפועל פ"ת אין מה לדאוג: גרינפלד כבר ימצא את העיתוי לפצות אותם. בשורה התחתונה הם לא יצאו מקופחים. כל עוד אין שפיטת טלויזיה כך ייראו פני הדברים.

אבל כל זה דברים ישנים. פרשת זהבי באה כצונאמי, ושטפה כליל את כל מה שקדם לה. המקרים בהם עסקתי לעיל נראים עתה, בעקבות סערת הדרבי, כפריהיסטוריה. את זהבי תמיד ראיתי כפרובוקטור בזוי, והנה עתה הוא מתגלה גם כאויל משריש. ה"פיו פיו" שלו לכיוון יציע אוהדי הירוב לאחר כל שער שהוא מבקיע הוא התגרות לכל דבר ועניין (ואיך זה שהוא עדיין לא חטף צהוב על כך?), אבל ההיגררות שלו לתיגרת ידיים עם אותו "פואד" היא כבר מעשה של ילד טיפש ושל כדורגלן הרחוק שנות אור ממקצוענות. אוהד חודר לשדה המשחק ותוקף אותך? נתק ממנו מגע ללא כל שהיות (יש סיכוי שאתה – ספורטאי העובר אימונים אינטנסיביים – תודבק על ידו?), ולאחר מכן תבע אותו בבית משפט (העורך דין שלך כבר ימצא איזשהו סעיף) ותרום את הכסף למטרה ראוייה כלשהי. היית יוצא הגדול שבגדולים. כל אמצעי התקשורת היו גומרים עליך את ההלל. תביט מה שקרה עם קורנפיין: תבע את אותו אוהד שהתייצב להפגנה מול ביתו וניבל קשות את פיו, ולבסוף הוריד אותו על הברכיים. השיג את שלו ללא שום היגררות לתיגרת מלים או ידיים. ברור שהיו נמצאים כאלו שלמראה מנוסתך מאותו "פואד" היו מטיחים בך שאתה "יורם" ו"חנון", אבל היית צריך לבלוע את זה. זה גורלך כמקצוען. על שדה המשחק תהיה חכם. לא עבדאי.

ועתה מנסים במכבי ת"א לבטל לו את האפקט של האדום: דהיינו ביטול ההרחקה ממשחק שלאחר מכן. מה הם מקשקשים? אין אדום מוצדק מזה. על האירוע למדתי מהאינטרנט. לא צפיתי, אכן, בשידור הישיר. הסתפקתי בקפיצות לאתרי ספורט מעת לעת, אולם כשלמדתי שהתחולל שם משהו דרסטי הפעלתי מיד את הטלויזיה. כשראיתי, בסיקור המאורעות שהביאו לפיצוץ (וזה שודר שוב ושוב), כיצד הוא מגיב למעשיו של אותו אוהד, מיד קבעתי שההרחקה מוצדקת ולא שיניתי מאז את דעתי כמלוא הנימה. אני יודע שכאוהד מכבי נתניה אני צד מעוניין (וכולכם מבינים מיד במה מדובר), אבל זו הייתה דעתי בכל מצב. אני יודע לעשות את ההפרדה. המצפון שלי שקט לגמרי.
אם אתה יושב וכותב את כל הסאגה המעניינת הזאת מן הראוי היה שתעשה שיעורי בית ותראה שזהבי כן קיבל צהוב על ההתגרות ולא בפעם הראשונה בכל מקרה ברור לכולם שאוהדי הפועל תכננו לפוצץ את המשחק הזה וזה לא היתה פעולה של מפגע בודד אלה ארוע מתוכנן מראש.
(08-Nov-2014 12:21)amir כתב: [ -> ]אם אתה יושב וכותב את כל הסאגה המעניינת הזאת מן הראוי היה שתעשה שיעורי בית ותראה שזהבי כן קיבל צהוב על ההתגרות ולא בפעם הראשונה בכל מקרה ברור לכולם שאוהדי הפועל תכננו לפוצץ את המשחק הזה וזה לא היתה פעולה של מפגע בודד אלה ארוע מתוכנן מראש.

אכן, לא עשיתי בדיקה ראוייה בעניין זה, ואם אתה אומר אז אני מקבל שהוא חטף צהוב. הבעייה שה"פיו פיו" הזה קורה כל הזמן, עד שהתרשמתי שתמיד מוחלים לו על כך. שזה נעשה, בעיני השופטים, ללגיטימי.
שיעשה מה שבא לו. מצידי שיוריד מכנסיים... אבל שיעשה את זה מול הקהל שלו. כשהוא עושה את זה מול הקהל של היריבה הכוונה ברורה.
לאחרונה אנו עדים להרבה שחקנים שמשחקים מול קבוצה שהם שיחקו בה בעבר ומתוך כבוד לא חוגגים שער במידה והם כובשים. זהבי בחר אחרת. האמת שזו שאלה של ביצה ותרנגולת מה קדם למה. אוהדי הפועל ירדו לחייו וכך הוא החליט להגיב, או שהפיו פיו הזה עוד בדרבי הקודם הקצין את השנאה שלהם אליו? אני נוטה לחשוב שהסדר הנכון הוא האופציה הראשונה, אך עדיין, תהיה גדול... תהיה מעל זה... ועוד אומרים עליו שהוא קלאסה...
יגאל יהב אין לך מושג בגרוש מה זה להיות שחקן שפתאום קופץ עליך אוהד שאין לך מושג האם הוא רוצה לרצוח אותך או סתם מחפש תשומי
היה מקרה כזה עם שוער בהולנד והוא פירק את האוהד על הדשא

לדעתי לא מגיע לזהבי אדום על שתקפו אותו מגיע לו צל"ש אבל כאוהד מי אני שאתווכח על האדום כשהוא עוזר לקבוצה שלי ????
יגאל אנחנו חושבים אותו דבר והצורה שבה זהבי , מכבי ת״א , והתקשורת מציגים את הדברים שגויה מתלהמת וממש לא מכובדת , זהבי היה עושה הטעיה ומסתובב ופואד השיכור היה נופל והופך לבדיחה...נניח שעל האדום עוד ניתן להתווכח ...על כל מה שקרה מאז זהבי צריך להיות מורחק לחודש נוסף...
רק ענישה חריפה תשנה כאן את חוקי המשחק...
הפועל צריכה להיענש - בהפחתת נק׳ בלבד לא רדיוסים ולא קנס כספי
מכבי- צריכה לקבל הפחתת נק׳ פחות מהפועל אבל עדיין צריכה לקבל...
אוברוב- הרחקה לכמה חודשים
שי אבוטבול- הרחקה לכמה חודשים
ברק יצחקי- לכמה משחקים בחוכמה מהיום שהוא משחק שלושה אח״כ
והדבר הכי חשוב להקים בית דין של המינהלת נורמלי ולא חשוך כמו פעם...
פואד - שנה בכלא קנס כספי של לפחות 250 אלף ש״ח
יגאל וחטב אתם חכמים בדיעבד. שחקן הולך להרים קרן או אאוט עם הגב לאוהדים ופתאום קופץ עליו אוהד . מה אתם חושבים שהוא מתרגל תרגילי התחמקות מאוהדים באימונים ? הוא עשה את הדבר הכי בסיסי - התגונן והחזיר . לא הייתם נוהגים אחרת .
(09-Nov-2014 12:00)טל.מ כתב: [ -> ]יגאל וחטב אתם חכמים בדיעבד. שחקן הולך להרים קרן או אאוט עם הגב לאוהדים ופתאום קופץ עליו אוהד . מה אתם חושבים שהוא מתרגל תרגילי התחמקות מאוהדים באימונים ? הוא עשה את הדבר הכי בסיסי - התגונן והחזיר . לא הייתם נוהגים אחרת .

הייתי נוהג אחרת בוודאות,מרתק אותו לריצפה וגורם לו להחליף תמונה בתעודת זהות.
מצד שני,השופט לא היה אמור למנוע את הסיטואציה בהרחקה של זהבי מייד אחרי הפרובוקציה מול יציע 4/5 וזה לא הפעם הראשונה שהפרובוקטור הזה (בדיוק כמו אסולין) מתסיס ת'אווירה.
Reference URL's