מכבי נתניה

גירסה מלאה: טיפ לאוהד: איך תזהה משחק עינוי?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
כירורגים מצטיינים / הבלוג של צביקה נעים
המפגש בין נתניה להפועל פ"ת נראה כמו אוסף פעולות אקראיות של אנשים שהתמידו עם החוג שאמא שלחה אותם אליו בגיל 9. כשאתה מעורב רגשית, זה כבר הופך ל בסדר, אמרו לי שהיה אתמול איזה קלאסיקו כדורסל ושהייתה שם הצגה ושהערב יש דרבי וגם שם בטח יהיה הפרש משוגע, אבל עם כל הכבוד לזוטות מהסוג הזה, הראש שלי בכלל בקלאסיקו הפרטי שלנו, בדרבי העולות לליגת העל. חברים, אני עדיין מנסה להתאושש מהניצחון הגדול של מכבי נתניה על הפועל פ"ת.

זה היה קשה, מתיש ובשלבים מסוימים קשה לצפייה. כצרכן של כדורגל ישראל אתה נקלע לא פעם למשחק שכולו אוסף פעולות אקראיות של אנשים שהתמידו עם החוג שאמא שלחה אותם אליו בגיל 9, ולבסוף הפכו איכשהו לכדורגלנים. כשזה קורה בין שתי קבוצות שלא ממש אכפת לך מהן, זה יכול לשמש כתענוג מפוקפק ומשעשע (כמו לצפות בטראש טלוויזיוני), אבל כשיש לך שם מעורבות רגשית - במילים אחרות: זו הקבוצה שלך שמסתובבת בחוסר חן ושכל על הדשא – זה כבר הופך לעינוי שמורט לך את העצבים ביעילות כירורגית.
ואתמול ערן לוי וחבריו היו כירורגים מצטיינים. שהתוצאה לא תבלבל אף אוהד או פרשן, זה היה משחק כדורגל ברמה ירודה עם יותר מדי שחקנים (בשתי הקבוצות) שנכשלים בפעולות הכי בסיסיות: ממסירת קרן קצרה, מיקום בזמן הגבהה ועד אפילו הוצאת חוץ. יוסי מזרחי יכול להתעודד מכך שמכבי נתניה צברה 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. בכל מה שקשור לכדורגל עצמו אין באמת שינוי מהפתיחה הגרועה. למאמן ולנו עדיין נותרו הרבה סיבות לדאגה.

טיפ לאוהד: איך תזהה משחק עינוי? אם בדקה השנייה בלם הרכש שהצטרף אחרי קריירה עלומה בפולין והשוער הבכיר שהגיע מהנבחרת מתנגשים זה בזה ומסדרים ליריבה את הגול הכי קל של השנה, זה הזמן להתארגן על כוס מים, נורופן ולהבין - זה הולך להיות ערב קשה.
וואללה ... כאילו כתבתי את זה..:-)
Reference URL's