מכבי נתניה

גירסה מלאה: קצת יותר אמונה ואופטימיות חברים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
ראיתי כאן תגובות של אנשים לפני המשחק אתמול ולא הייתי בטוח מול מי אנחנו הולכים לשחק. אלה תגובות ותחזיות שאני מוכן לקבל לפני משחק מול מכבי ת"א.
אבל בית"ר י-ם??? אתם לא מרגישים מגוחכים אחרי הדיבורים שלכם על זה שהולכים לחטוף? מה יש בבית"ר? נכון, קבוצה קשה. נכון, קבוצה שרצה(אתמול לא כל כך), נכון בטדי עם הקהל יש לזה אפקט. אבל למה שקבוצה כזו תדרוס אותנו? למה לפני משחק מול קבוצה כזו(שבאמת מלבד כמה צעירים טובים וזרים יציבים אין בה שום דבר מיוחד) צריך להיות כל כך פסימיים?

תכניסו את זה טוב לראש- אנחנו קבוצה לא טובה בליגה לא טובה! מלבד מכבי ת"א ואולי הפועל ב"ש(מול ק"ש כבר שיחקנו ואני לא רואה אותה שונה בהרבה מבית"ר מלבד העובדה שהיא יותר מבושלת ויותר משומנת עם הגנה יוצאת מהכלל) אני לא רואה קבוצות שצריך לשקשק מהן. וגם ב"ש בהמון משחקים מול קבוצות נחותות נכנסת לפלונטרים. תתפלאו אבל דווקא מכבי חיפה ביום טוב יותר מפחידה בעיני אולי אפילו ממכבי ת"א.

כמעט כל קבוצה יכולה לנצח כמעט כל קבוצה. לא מפחד כמעט מאף קבוצה, אבל גם מודע לזה שכל קבוצה יכולה לנצח אותנו- כולל הפועל פ"ת ביום ראשון.
משחק חשוב מאוד ביום ראשון- חייבים לנצח! בית"ר בהחלט נראתה קצת עייפה אחרי ששיחקה שלושה ימים קודם. רק שלא יקרה לנו ביום ראשון!

בעצם שומע עכשיו ראיון עם המאמן שלהם וקולט שגם הם שיחקו אתמול- אז אין להם את היתרון שהיה לנו על בית"ר מבחינת העומס.
Reference URL's