מכבי נתניה

גירסה מלאה: יוסי מזרחי יצליח על אפכם ועל חמתכם
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
יוסי מזרחי יצליח בגדול במכבי נתניה על אפכם ועל חמתכם
מה לעשות וכשלון של יוסי מזרחי מקרב את משאלות ליבכם לשוב למעגל מקבלי ההחלטות , ואילו הבעלים זה ששם כסף גדול ולא מדבר 50 שנה אחרי על הלוואה שנתן או כסף קטן שתרם אלא בכל חודש שם כסף למשכורות כמו כל התרומה וההלוואה של אייל סגל פעם בחיים !

אותו בעלים רוצה את יוסי מזרחי , הוא כבר העביר את פירס הקשר הנסוג בבקרה , החתים את עודד גביש כבלם , ואם יצטרך להביא בינואר עוד שחקנים הוא יפתח את הארנק ויביא עוד שחקנים העיקר שמכבי נתניה תחת ניהולו של מוטל'ה שפיגלר ורועי דניאל תצליח .

בעבר כשרציתי שיהיה רק מאמן מכבי נתניה כמו בני לם היה זה רק מהרצון לשחזר את תקופת שמואל פרלמן , ואני מאמין בלב שלם גם כשנחזור לקחת תואר כלשהו יהיה זה תחת מאמן נתנייתי . אז טענו שאני מקורב לבני לם היום שאני מקורב לאיזיקוביץ' לא משנה מה אנשים רפי שכל טוענים שנים אני בעד מכבי נתניה כמה ? 47 שנה לא פחות !!

פה טענו לכם שקרים שלאלי שגב נגמר הכסף ושזה הלירה האחרונה שבה הביא את עודד גביש , כרגיל הכל על מנת לעשות סבוטאג' בקבוצה להכפיש אדם יקר כמו אלי שגב שלא רואה מסנטימטר אנשים כמו סגל וחטב אינטרסנטים בכל מילה שהם כותבים !!!

הכי חשוב זה שאוהדים אמתיים כמוני ולא אינטרסנטים ימשיכו לתמוך בקבוצה בכל מצב גם כשאנחנו מקום אחרון בליגה גם בזמנים קשים לבוא לעודד את השחקנים בלי לקלל להוריד לחץ שיקבלו ביטחון ורק אז הקבוצה תצליח וכל העכברים יחזרו לחורים שלהם כמו שהיה נוהג לומר רפי כחלון !!!
זאב הכדור הכדור לא לקחת את הכדור עוד שעה אתה מתהפך כמו חביתה


Sent from my iPhone using Tapatalk
אמרתי לך כבר זיו פלם התקופה שלנו זה לא כדורים זה "כיף-חשיש" גראס מריחואנה , אבל התקופה שלך גדלת על ריטלין כדורים מתאימים לך חחחח יש כל מיני צבעים ? קח לך בצבע דגל הקשת אם אתה הבנת ....
צא מהשפעת של חבורת הזבל אתה עוד צעיר יש לך אפשרות להתיישר עץ שגודל עקום ישאר עקום
מצטער אני למזלי לא צריך כדורים בשביל להיות שמח וגם לא עשבים למינהם


Sent from my iPhone using Tapatalk
אז מה אתה טבעי כזה ? חחחחח

לא נורא לא כולם נולדים נורמלים תחיה עם זה
תתפלא יש גם נורמלים שמחים תמיד לא כמוך חביתת ירק


Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה שפעת לא נורמלי כל עוד תתנהג כמו תוכי כל מילה תפתח תגובה להראות נוכחות שאתה עדיין בזרם תקבל יחס של שפעת לא נורמלי

למה אני לא מתנגד לכתיבה של טל.מ ? כי הוא מראש אומר המטרה שלי זה לא את יוסי מזרחי כי אחרי שנה שראיתי שאין לו כדורגל ואין שיטה ואין כלום די מספיק לי - אני מקבל את זה אפילו שהוא התחיל כבר מסיום העונה שעברה !!!

אבל אתה לא כותב כלום לא מנמק כלום רק מוסיף הערות בעלמא כאילו הנה חברים אני איתכם , עזוב נו אין לך דעה בכלום כשתהיה לך דעה אוכל להתייחס לדבריך
אויי נעלבתי לא זאב אני מבקש תתייחס אלי בבקשה נו אני חייב צומי
ועכשיו ברצינות
זאב אתה ליצן חצר שמחפש רק צומי וכמות הפוסטים והשטויות שאתה כותב בתוכן שווה לשטויות שיוצאות ליובל המבולבל מהפה והוא עוד עושה מזה כסף
אז עשה לי ולשאר האנשים פה בפורום צא לחופש על חשבון הפנסיה שלך


Sent from my iPhone using Tapatalk
צריך לעשות לזה סוף. פשוט לא לענות לו יותר לא להתייחס לפוסטים המשעממים שלו ולא להתייחס אליו.
Reference URL's