מכבי נתניה

גירסה מלאה: מזרחי צריך להגיד "תודה" לאבו יונס
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
"בזכות" אבו יונס ושות' כל העליהום והביקורת המקצועית שהיתה על מזרחי החל ממוצ"ש ועד אתמול אחרי פירסום הדרישות המשטרה למשחק בשבת התפוגגה לה והוסתה למשחק בשבת ולעניין הלאומני.
אני שומע כבר על קריאות לשירת תקווה המונית, תהלוכות עם דגלים, להיכנס בסכנינים, אירוח של כהניסטים ועוד. מישהו החליט שנתניה צריכה להיות בשבת הקרובה בית"ר ירושלים2 מבלי שאף אחד ביקש או דרש ממנה.
ואני חשבתי שאיצטדיון "היהלום" זה איצטדיון כדורגל ובשביל הפגנות נועדו כיכרות ופארקים.
איכשהו זה כמובן בסוף ייגמר בקללות גזעניות ובאלימות ומשם לקנסות ורדיוסים כאילו לא חסר צרות.
מסתבר שהמטומטמים והמשועממים במדינה הזו לא מתים, הם רק מתחלפים.
כשאתה רוצה אתה יכול. ...
יפה כתבת ואללה אפשר אחרת וזה לא קשה
זה זמן הדובר לקרוא לנציגי האוהדים של נתניה לצאת בקריאה שאנחנו לא ביתר אנחנו נתניה ולא מענין מול מי אנחנו משחקים מעניין אותנו רק נתניה ושתנצח אמן
נציגי האוהדים לא רק שלא יוצאים אלא גם נוטלים חלק בליבוי היצרים.
כמובן שהם לא קוראים לאלימות וגזענות וכו' אבל פירסום פוסטים לאומניים ותמיכה בהפיכת המשחק לנבחרת נתניה הלאומית מול נבחרת סכנין הפלסטינית עושים את שלהם.
למה אי אפשר פשוט לבוא לראות משחק, לעודד וללכת הביתה?!
להזהיר ולהזהר מהמשחק הזה כמו מאש.

אסור להנזק בגלל הטמטום המיותר של אחרים

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
(20-Oct-2014 11:15)פיליפצוק כתב: [ -> ]נציגי האוהדים לא רק שלא יוצאים אלא גם נוטלים חלק בליבוי היצרים.
כמובן שהם לא קוראים לאלימות וגזענות וכו' אבל פירסום פוסטים לאומניים ותמיכה בהפיכת המשחק לנבחרת נתניה הלאומית מול נבחרת סכנין הפלסטינית עושים את שלהם.
למה אי אפשר פשוט לבוא לראות משחק, לעודד וללכת הביתה?!
כי זה הכדורגל המגעיל שלנו,אנשים מחפשים "סיבה למסיבה" ומבחינתי עוד סיבה למה לא להביא את הבן שלי למשחק...
מצד אחד הקהל שלנו מתגאה כמה הוא איכותי לעומת הקבוצה ומצד שני מוכיח את ההפך...
כשהערבים האלו יניפו דגל פלסטין בשבת ויחרבנו על עם ישראל ועל החיילים שלנו אני רוצה לראות אותכם נשארים אדישים,פוליטיקה כבר מזמן נכנסה חזק לכדורגל והערבים האלו יודעים שיש לנו התאחדות שתוותר להם,וכן,לא נשתוק להם,שירת התקווה והנפת דגלי ישראל תיהיה בשבת!
הקהל של נתניה לא יזום מהומה. נדיר שזה קרה בעבר, וגם כנראה שלא יקרה בעתיד, אבל זה ברור כשמש שפרובוקציות של אוהדי סכנין כגון דגלי פלשתין ביציע(לדעתי המשטרה צריכה לחפש כל תירוץ לא לאפשר להכניסם), וקריאות אללה וואכבר יחממו את האווירה ויתסיסו. תוסיפו לזה חס וחלילה הפסד של נתניה וקיבלתם חגיגה. אני רק מקווה שלהבדיל ממקרה אחי נצרת בעונה שעברה המשטרה הפעם תנהג כמו שנוהגים בנו במשחקים במגזר, ותכלא את אנשי סכנין באיצטדיון עד לפיזור הקהל שלנו, דבר שלצערי נדיר שקורה בנתניה(למיטב זכרוני קרה באופן נדיר מאוד במשחק הירידה מול ב״ש).
אני לא זונה של אף אחד הם עשו כבוד והוקרה לעזמי בשארה שהואשם והורשע שלא בפניו לסיוע לחיזבללה לטווח טילים בישובים ישראליים !!!
נכון שלא צריך להכניס פוליטיקה לכדורגל אבל גם אסור לפתוח רגליים לקיצוניים צריך להחזיר מלחמה שערה נגמרו הזמנים שיהודים מכופפים את הראש בפני הפריץ וזה בכלל לא קשור לבית"ר או לכהניסטים זה כבר כבוד אישי ולאומי של כל יהודי שחי בארץ הזאת !
לא קורא מוחמד מת וכו' אבל לשיר את התקווה זה גאווה וחובה במקרה כזה אם ישירו אצטרף מכל הלב
עמודים: 1 2 3
Reference URL's