מכבי נתניה

גירסה מלאה: העליבו אותנו. אין כאן שום מהלך של מנהיגות מצד המאמנים".
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
"מעכשיו ישחקו שחקנים לוחמים".

מכבי נתניה במקום האחרון בטבלה, זאת עובדה. בקבוצה של המאמן יוסי מזרחי שורר בלאגן כללי שהדליק נורות אדומות של סכנה ספורטיבית. כבר בשבוע ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ההתנהלות סביב המועדון הייתה חובבנית. האיחור בתשלום המשכורת, שאמור להיות משולם היום (ראשון) הכניס המערכת לסחרור. מזרחי והולצמן יצאו בהתקפה כללית על שחקניהם בלי לבדוק עובדות אמת בשטח והאשימו את כל השחקנים בהתנהלות מכוערת של אמירות נגד הקבוצה והבעלים אלי שגב.
 
 
הולצמן, כך נראה, גרר את יוסי ממזרחי למערבולת ממנה הם מנסים עכשיו לצאת בשלום. שחקן בקבוצה הבהיר: "איש מבין השחקנים לא יצא נגד אלי שגב או הקבוצה. אמירות הזלזול בשחקנים של המאמן ועוזרו העליבו אותנו. אין כאן שום מהלך של מנהיגות מצד המאמנים".
 
 
בסיום ההפסד להפועל חיפה 3:2 נאלץ יוסי מזרחי לעזוב בחסות המשטרה את האצטדיון בעכו. מזרחי שמע את האוהדים שהגיעו מנתניה זועקים לעבר השחקנים ההמומים: "תורידו את החולצות אתם מביישים את מכבי נתניה". מהמאמן הם דרשו לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידו.
 
 
הבעלים, אלי שגב, מיהר לתפוס יוזמה והכניס את המאמן לרכבו הפרטי. מזרחי הבטיח כי ימצא את הפתרונות המקצועיים, בדיוק כפי שהיה אמור לעשות אחרי ההפסד במחזור הראשון בבלומפילד להפועל תל אביב. שגב הבטיח למאמן אורך רוח ויד חופשית בצד המקצועי, במבחן שלושת המשחקים הבאים נגד בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל פ"ת.
 
 
יוסי מזרחי: "יהיו שינויים בהרכב, ישחקו שחקנים לוחמים כבר במשחק הקרוב. הדברים חוזרים על עצמם, השערים שאנחנו סופגים הם של קבוצה נאיבית". שגב אמור לצרף למרכז ההגנה את הבלם עודד גביש ולהעביר בבקרה התקציבית את הברזילאי רומאריו פירס. שחקן בקבוצה: "להפסיד לקבוצה עם עשרה שחקנים זה שיא הבושה, חובה למחוק את הכתם הזה". 
Reference URL's