מכבי נתניה

גירסה מלאה: כולם יודעים שהמצב קשה מה הייתה עושה במקום יוסי
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
כולם פה כותבים כמה המצב קשה וסופי ושנה הבאה בטוח בליגה לאומית בוא נראה אתכם נותנים פתרנות ליוסי .
יש לכם 120 אלף דולר זה הסכום שאלי נתן לו עכשיו לחיזוק (רמריו) מה אתם הייתם עושים ??? ( ומסי לא יבוא ולא יוסי לא מתפטר ) .
אני לא מכיר את רומריו ואין לי מושג איזה שחקן הוא. אבל הייתי מביא אחד מהשניים:
שחקן על המשבצת של דודו, מישהו שיעזור לבנות משחק, אופציה נוספת לערן לוי.
או בלם נוסף אבל בלם רציני ולא מתחזה.

אנחנו נופלים כל פעם כי אין לנו קישור ואין לנו הגנה. חיזוק אחת העמדות הללו הוא קריטי. רומריו כגרזן אולי ישבור התקפות במרכז המגרש אבל לא יפתור לנו בעיות במצבים נייחים, שערים מנגיחות ברחבה, ומצד שני לא יוסיף לנו אופציות בהתקפה. אם הוא עוד מהסוג שכבר יש לנו - גבי צלישר פרץ - אז הוא מיותר. דרך אגב הייתי בודק מה עלות השחרור של שני הרומנים ושולח אותם הביתה . הם לא יותר טובים משום דבר שכבר יש לנו, הם רק עולים יותר.
גם אני נוטה לחשוב ככה, אבל לדעתי שנינו חוטאים בשפיטה המהירה(לפעמים לשחקן זר לוקח מספר חודשים להתאקלם- לפעמים הוא אפילו לא מצליח להתאקלם בכלל גם אם הוא שחקן טוב).
אני חושב שצריך לתת להם זמן. לדעתי הבלם חייב לנו כבר איזה 3-4 נקודות, אבל יכול להיות שזה באמת שילוב של חוסר ביטחון, חוסר התאקלמות ו... חוסר מזל.
וחוסר גובה וחוסר יציבות וחוסר התמצאות וחוסר כללי. יאללה הביתה.
(05-Oct-2014 11:40)עידן444 כתב: [ -> ]גם אני נוטה לחשוב ככה, אבל לדעתי שנינו חוטאים בשפיטה המהירה(לפעמים לשחקן זר לוקח מספר חודשים להתאקלם- לפעמים הוא אפילו לא מצליח להתאקלם בכלל גם אם הוא שחקן טוב).
אני חושב שצריך לתת להם זמן. לדעתי הבלם חייב לנו כבר איזה 3-4 נקודות, אבל יכול להיות שזה באמת שילוב של חוסר ביטחון, חוסר התאקלמות ו... חוסר מזל.

לא יודע .. לא כל כך נראה לי שמדובר בהתאקלמות.
את הבלם לא הייתי שולח הביתה יש בו משהו וצריך לתת לו זמן.
את גבי הקשר כן הייתי שולח ,כי מה שהוא מראה זה מה שיש לו ,ואת זה אנחנו לא צריכים.
כן הייתי מביא את תמיר כהן כי הוא 50/50 מה שחסר לנו,ואיתו אנחנו נראה אחרת.
אני במקום יוסי מזרחי נותן צאנס אחרון לשיטת המשחק הזו, רק שהפעם עם קשר הורס כמו רומאריו(בתקווה שהוא באמת גרזן לעומת צלישר וגבי הרכים), ואם הקבוצה ממשיכה להיות חסרת תכלית מקדימה ולספוג גולים טפשיים מאחורה, אין מנוס ממעבר לשיטת 3 בלמים שלדעתי הרבה יותר מתאימה לחומר השחקנים הקיים.
ממליץ לכולם לראות היום ב7 רומא יובה, תראו את רודי גרסיה המאמן הצרפתי הראשון באיטליה דוגמה למאמן שמוציא מים מסלע בכל קבוצה שאימן עם שיטת משחק של 4 3 3 נהדר מומלץ.
(05-Oct-2014 10:04)mordii2 כתב: [ -> ]כולם פה כותבים כמה המצב קשה וסופי ושנה הבאה בטוח בליגה לאומית בוא נראה אתכם נותנים פתרנות ליוסי .
יש לכם 120 אלף דולר זה הסכום שאלי נתן לו עכשיו לחיזוק (רמריו) מה אתם הייתם עושים ??? ( ומסי לא יבוא ולא יוסי לא מתפטר ) .

אני במקומו מקווה שיקפיאו את הליגה ובמצב הזה נשארנו בליגה,חוץ מזה הוא יכול רק להתפלל כי בסגל השחקנים הזה אנחנו יורדים בטוח.....
ואחכ אומרים שאני נביא זעם ..Wink
עמודים: 1 2 3
Reference URL's