מכבי נתניה

גירסה מלאה: אנחנו חלשים חלשים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
(24-Sep-2013 9:32)טל.מ כתב: [ -> ]
(24-Sep-2013 1:11)פיליפצוק כתב: [ -> ]
(24-Sep-2013 0:25)טל.מ כתב: [ -> ]
(24-Sep-2013 0:06)יגאל יהב כתב: [ -> ]
(23-Sep-2013 23:42)טל.מ כתב: [ -> ]תעשה לי טובה יגאל ... חלשה חזקה אפורה וואטאבר ... ככה לא עולים ליגה. אנחנו כל פעם ניצלים בעור שיננו. צריך כאן שינוי קיצוני בצורה שבה הקבוצה משחקת. אין קישור ואין התקפה.

טל, אל תרשה לעצמך להיות שטחי. הקבוצה חזקה (קבוצה שאינה מאפשרת ליריבותיה יותר מהזדמנות אחת או שתיים למשחק היא בהחלט חזקה) אולם אינה מבריקה. חוזק הוא הקרן. ברק הוא הריבית. כשהקרן איתנה הריבית עוד תגיע. סבלנות.

יגאל מילים גבוהות לא משנות את המציאות...
נתניה משחקת כדורגל גרוע איטי נסוג חסר יכולת התקפית. שים לב שלא דיברתי על דמיון יצירתיות ווירטואוזיות.
יש בהרכב יותר מידי שחקנים איטיים מבוגרים חסרי כושר גופני לצד צעירים לא מוכשרים. צלישר לא יכול להמשיך ולהניע את הקישור האחורי, זה לא עובד. שלו לא יכול להמשיך להתחבא מאחור כי אין מי שיניע כדור בהתקפה.
ערן לוי כרגע משחק למען ערן לוי והוא תוקע את המשחק.
רן רול מאכזב עדי סופר לא מוצא את עצמו בהרכב כזה.
אנחנו כרגע חיים מעקיצות ומניצול מאוד גבוה של מצבים.
בשלושה משחקים הגענו לשישה מצבים וכבשנו שלושה שערים . 50% שזה ניצול מצבים מטורף . הפוקס הזה יגמר מתישהו ולדעתי בקרוב. מזרחי שוגה איפשהו. בין עם בבנית הקבוצה סביב צלישר ובין עם בהחתמת שחקנים שמתקשים לשחק ביחד.
כשאתה מעקר מהמשחק גם את המהירות וגם את הטכניקה אתה חי על הברקות אישיות של בודדים. פעם מסירה של ערן לוי נגד ביתר תא ופעם של שליו היום וזהו, זה כל מה שיש לך. פעם זה שריקי מול שוער והיום אקסברד מול שוער ופעם זה ריבאונד מיקרי של קובי חסן.
דרך אגב השחקן המצטיין לפחות בעיני כבר שבוע שני ברציפות זה לויטה. אז מה זה אומר לדעתך ?

אתה קצת הרבה נסחף, ערן לוי עדיין השחקן הכי טוב בקבוצה, ראיית משחק כמו שלו וכדורים כמו שהוא מחלק אף אחד לא מתקרב לרמה הזו.
כאשר עידו לוי יחזור או ירין חסן ישתפר אני מציב את ליאור ג'אן בקישור במקום צלישר ופותר גם את הבעיה הזו.
צריך גם לזכור שהרבה שחקנים זו טבילת האש הראשונה שלהם בליגה השנייה, ישנה תקופת התאקלמות, לא קל להסתגל מליגת העל שם לא מרבים לרוץ לליגה לאומית שם הצעירים האלמוניים רצים, קופצים ומזנקים כמו קמיקזות כדי להוכיח את עצמם.
ובשורה התחתונה הקבוצה עם 9 מ: 9 היה יכול להיות בקלות גם 3 מ: 9

אתה מדבר על פוטנציאל. ערן לוי יכול להיות השחקן הכי טוב בקבוצה. בינתיים הוא אחד הגרועים. בליגת העל משחקים בעמידה ..? בחייך.. בליגה הלאומית מושכים זמן מהדקה הראשונה. היתה אתמול למזרחי בהנחה שליאור ג׳אן היה כשיר את האופציה לשנות את הקישור האחורי. לא יכול להיות שהוא מרוצה ממה שהוא רואה מצלישר.
יגאל לגבי אלמוג כהן - ראית את אלמוג כהן בונה משחק ? התפקיד הזה של קשר שכל מה שהוא יודע לעשות זה להרוס התקפות וזהו תלוי בזה שיהיה לידו אחד שיבנה . בנתניה אין את זה. קובי שליו וערן לוי לא בונים משחק ולא עושים הגנה , הם מבחינת אופיים קשרים תוקפים.
האמצע צריך להיות של ג׳אן . אם מזרחי רוצה שישים את צלישר לידו.

בליגת העל נתנו לערן לוי קצת ספייס וגם הוא לא שיחק בשפיץ אלא מאחורי החלוץ, שם הוא צריך לשחק.
היום איך שהוא מקבל את הכדור, מזנקים עליו 2-3 שחקנים כמו קמיקזות ולא בוחלים בכלום בכדי להוציא ממנו את הכדור וזה משהו שהוא יצטרך להתרגל אליו וכמה שיותר מהר עדיף.
ביום שישי אגב נראה לי שזו תהיה הפעם הראשונה שערן לוי יפתח בתפקיד הטבעי שלו שזה מאחורי אקסברד.
לגבי צלישר, אני לא רואה בו שחקן עם פוטנציאל להתפתחות כמו שראיתי בזמנו באלמוג כהן, כנראה שמזרחי כן רואה בו משהו והוא ימשיך לתת לו לצערי את חולצת ההרכב.
אני מבחינתי מעדיף את ליאור ג'אן בקישור האחורי יחד שלו מנשה ובהגנה את ליפניה עם עידו לוי.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's