מכבי נתניה

גירסה מלאה: ראיתי את השער של עזרא והתחלתי לפנטז
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אם בתקופת יאמר הכל היה מתנהל כמו שצריך ולאיש לא היה מסתובב פתאום הפיוז, איזה קבוצה היתה יכולה להיות לנו היום... בואו נפנטז שגם כבר אז היה שת״פ עם טוברוק-
אריאל הרוש; איתן טיבי, שיר צדק, אוראל דגני, עומרי בן הרוש; חן עזרא, אלמוג כהן, אייל גולסה; שמעון אבוחצירה, איתי שכטר, דודו ביטון.
בלי זרים, כמעט כולם תוצרת מחלקות הנוער של העיר נתניה. פשוט חלום!!!
ראיתי את אבו זייד ולא הבנתי למה להביא ברזילאי בסימן שאלה שיש לך ישראלים כאלה פה בחצי מחיר.
(28-Sep-2014 21:50)עידן444 כתב: [ -> ]אם בתקופת יאמר הכל היה מתנהל כמו שצריך ולאיש לא היה מסתובב פתאום הפיוז, איזה קבוצה היתה יכולה להיות לנו היום... בואו נפנטז שגם כבר אז היה שת״פ עם טוברוק-
אריאל הרוש; איתן טיבי, שיר צדק, אוראל דגני, עומרי בן הרוש; חן עזרא, אלמוג כהן, אייל גולסה; שמעון אבוחצירה, איתי שכטר, דודו ביטון.
בלי זרים, כמעט כולם תוצרת מחלקות הנוער של העיר נתניה. פשוט חלום!!!

ההבדל הוא לא יאמר דווקא.
בעבר כל כישרון מקומי או אחר רצה וחלם להגיע לבוגרים במכבי נתניה..
והיום...?
מבחינה אישית קשה לי להאמין שהתקופה הזו תחזור אי פעם...
מירב מאור (אשתו של) אמרה לי אתמול שזו אחת התקוות של יוסי. הנוער..אני פחות אופטימי.... רק שנחזור להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל..
ואולי והלוואי שאני טועה
ההבדל הוא כן יאמר. זה גם מאוד ברור למה... כסף... יאמר הפך את מכבי נתניה שהיה מועדון גדול וקבוצה קטנה לקבוצה גדולה. בתקופת יאמר אף שחקן לא התפתה ללכת למכבי חיפה או מכבי ת״א(ומקרה איתן טיבי היה מקרה מאוד מוזר ואפילו הזוי שהיה מאוד בשוליים... רבים אפילו לא היו מודעים לו), הצלחת למשוך לכאן שחקנים בכירים, הצלחת לגרום לשחקנים להעדיף אותך על פני קבוצות אחרות... הקיץ הזה שהגיעו שטראובר, סטרול, דדי בן דיין, איתי שכטר, אדריאן פיטו, מזואה אנסומבו, לואיס מרין, אופיר חיים ועוד ועוד ועוד, בניצוחם של אייל ברקוביץ׳ ואלי גוטמן היה בהחלט קיץ שהרגשתי אוהד של קבוצה גדולה ולא רק מועדון שהוא גדול בזכות ההסטוריה שלו.
די מסכים, רק אם לא היה פועל מהבטן ומפטר את גוטמן סביר להניח שהיום היינו עם 6 אליפויות או 2 גביעים...
ומה שהכי מבאס דויד, כל מה שהיה דרוש זה עוד שנה... רק עוד שנה אחת של השקעה ונתניה היתה אלופה. בית״ר של גאידמק כבר היתה מפוררת והצליחה לזכות בגביע כבר על ״האדים של הדלק״ ומכבי חיפה בהחלט קבוצה שנתניה של יאמר יכולה היתה להמשיך להשאיר לה אבק... מרגיש פספוס ענק!
נולדנו לסבול,תבינו את זה כבר,זה לא צירופי מקרים עוד שנה פחות שנה,קיצוצים או כל זה,פשוט נולדנו לסבול מהקבוצה הזאת אין הסבר אחר
Reference URL's