מכבי נתניה

גירסה מלאה: צריך להתפלל שמזרחי פגע עם רומאריו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
במבחן התוצאה מזרחי פירק הגנה טובה לליגה לאומית וסבירה לליגת העל (עמדה יפה בעונה שעברה מול פ"ת, רמה"ש וק"ש) ובנה הגנה טובה הרבה פחות.
שני הרומנים - במילה אחת - נפילה. סרגי (לפיניה טוב יותר ממנו) מזכיר לי את פניירו מעונת הירידה וגבי אני עדיין מנסה (ולא מצליח) להבין מה תפקידו במגרש הוא פשוט מטייל 90 דק' באמצע.
לוי/חסן - אותה גברת בשינוי אדרת, אבו עביד טוב משניהם.
אין לקבוצה קישור אחורי הגנתי והלחץ על ההגנה החלשה ממילא הוא גדול.
מזרחי צריך לסדר את הבלאגן אני לא פוסל הבאת זר חמישי בתפקיד הבלם (חובה גבה קומה) ולהתפלל שרומאריו יסתום את הבור באמצע ויוריד קצת לחץ מההגנה.

ק"ש קבוצה יותר טובה מנתניה לפחות בדרגה אחת ועדיין היא לא הייתה היום במיטבה מבחינה התקפית (קהת, מנגה, עאבד לא הורגשו בכלל) אבל ניצלה את המתנות של הגנת נתניה.
קסיו פרננדז, פנקה, דלמוני, עאהד עזאם, אלקיים, שיר צדק אחד אחד שחקנים חבל"ז.
אם אתה חושב שתפילות הן הפיתרון אז קדימה יש לך כל השבוע ובשבת גם כיפור אז בהצלחה.
אתה ממש מצטט אותי. כשכתבתי את זה אחרי משחק אחד ביקשת לראות תעודת פרו. אולי בעתיד תתן יותר כבוד ..
אני לא יודע אם וכמה כסף יש בכלל לעוד שחקן. כשנופלים בשלושה זרים מתוך ארבעה (ואולי מתקנים באחד) זה בדרך כלל מבשר רעות. נתניה בבעיה רצינית בהגנה, בצוות הקיים אין על מי לסמוך. לא הייתי זורק את אבו עביד כבלם פותח ליד שלושה בלמים חלשים כאלה .
משה השער הראשון לא הכל אשמת סרגי גם ג'ורג'ו צלישר ושמעון הרוש אשמים פה לא פחות ואיפה היה חסן בשער הראשון ?

אין מה לעשות נשחק בצורה הזאת ככה עד ינואר בינואר אם צריך יערכו שינויים
(28-Sep-2014 0:52)טל.מ כתב: [ -> ]אתה ממש מצטט אותי. כשכתבתי את זה אחרי משחק אחד ביקשת לראות תעודת פרו. אולי בעתיד תתן יותר כבוד ..
אני לא יודע אם וכמה כסף יש בכלל לעוד שחקן. כשנופלים בשלושה זרים מתוך ארבעה (ואולי מתקנים באחד) זה בדרך כלל מבשר רעות. נתניה בבעיה רצינית בהגנה, בצוות הקיים אין על מי לסמוך. לא הייתי זורק את אבו עביד כבלם פותח ליד שלושה בלמים חלשים כאלה .

לא מצטט ולא נעליים, אני אומר את דעתי ובניגוד אלייך אחרי שראיתי כמה משחקים וראיתי לאן הרוח נושבת.
ועדיין אני חושב שלא הכל שחור וניתן לתקן את הליקויים וזה מתחיל בהכנסה של רומאריו עניינים כמה שיותר מהר ובתקווה שאיתו פגעו.

(28-Sep-2014 0:52)זאב רווח כתב: [ -> ]משה השער הראשון לא הכל אשמת סרגי גם ג'ורג'ו צלישר ושמעון הרוש אשמים פה לא פחות ואיפה היה חסן בשער הראשון ?

אין מה לעשות נשחק בצורה הזאת ככה עד ינואר בינואר אם צריך יערכו שינויים

כתבתי, עידו לוי/ירין חסן אין הבדל, בלמים בינוניים יש כמוהם בשפע בליגה לאומית.
גם עם פגעת עם פירס ואני לא יודע לאיזה תפקיד הוא מיועד כי סתם גרזן לא יעזור צריך גם בונה משחק ולדעתי הוא לא כזה, זה אחד בשרשרת. אין אופציה להחליף בלמים כל הרביעייה חלשה או לא מנוסה מספיק. גם אם נעלה עם אבו עביד - בצוותא עם מי ? כולם לא מתאימים.
(28-Sep-2014 1:13)טל.מ כתב: [ -> ]גם עם פגעת עם פירס ואני לא יודע לאיזה תפקיד הוא מיועד כי סתם גרזן לא יעזור צריך גם בונה משחק ולדעתי הוא לא כזה, זה אחד בשרשרת. אין אופציה להחליף בלמים כל הרביעייה חלשה או לא מנוסה מספיק. גם אם נעלה עם אבו עביד - בצוותא עם מי ? כולם לא מתאימים.

תעלה עם 5 בהגנה 3 בלמים
כדי לשחק עם שלושה בלמים צריך שלושה בלמים עם אינטליגנציית משחק כי אז המגינים יותר למעלה מאשר למטה. אני לא בטוח שיש לנו את הכלים לזה. ומה זה יעזור אם לא סוגרים בכדורי גובה? אם לא קופצים בקרן ?
למישהו יש מושג כמה המשכורת של קסיו פרננדס הבלם של קריית שמונה? כי אם הרומני שלנו מרוויח כ90 אלף יורו הוא צריך לקבל מיליון לפחות.
(28-Sep-2014 1:29)amir כתב: [ -> ]למישהו יש מושג כמה המשכורת של קסיו פרננדס הבלם של קריית שמונה? כי אם הרומני שלנו מרוויח כ90 אלף יורו הוא צריך לקבל מיליון לפחות.

מינדאוגאס פאנקה נמצא בראש טבלת המשתכרים עם שכר של כ-170 אלף דולר לעונה. במקום השני נמצא דוד מנגה עם שכר של כ-160 אלף דולר עונה כאשר במקום השלישי נמצא קאסיו פרננדז עם שכר של כ-150 אלף דולר. רוג'רס קולה וגיא חיימוב נועלים את החמישייה הראשונה עם שכר של כ-140 אלף דולר וכ-130 אלף דולר בהתאמה.

התקציב של עירוני ק"ש יעמוד על 23 מיליון שקל כאשר איזי שירצקי מביא מכיסו כ-16 מיליון שקלים. הקבוצה אף מקבלת מהטוטו כ-5 מיליון שקלים כאשר מכירת כרטיסים ומנויים מכניסה למועדון כ-2 מיליון שקלים.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's