מכבי נתניה

גירסה מלאה: וההרכב למחר
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
שוב לא שונה אולי למעט קנדה . אם ההגנה כזו חלשה למה הוא לא שוקל את החלפת אחד הבלמים לפחות כשחסאן ואבו עביד על הספסל. למה רן רול על שלל החמצותיו ממטר וחצי עדיין פותח ודיא סבע שמוכשר ממנו בהרבה לא רואה דקות ? לאן נעלם אנס דאבור ?
חבל שלא הספיקו להעביר את פירס, לפחות אולי מרכז השדה היה מתייצב.
בקיצור מזרחי לא מפנים שה11 שלו לא מספיק טובים וממשיך עם הראש בקיר.
אני לא בטוח שזה ההרכב הסופי ואם כן התהיות במקום, בכל מקרה פירס לא שיחק חודשיים ובקושי התאמן איך אתה רוצה שישחק לפי דעתי יקח לו לפחות עוד חודש עד שיפתח בהרכב.
לדעתי הוא התאמן עד לפני 10 ימים במסגרת ואמור להיות בכושר סביר אבל זה לא משנה, ממילא המחזור הבא רחוק.
יוסי מזרחי מבין שיש משחקים שהם לא מדד לכלום וכזה היה המשחק נגד מכבי פ״ת ...
לגבי רן רול יש הרבה כעס עליו לטעמי קצת נסחף הקהל המרחק בין החולשה שלו לבין העליהום גדול לא נסחפנו קצת הוא רץ משתדל נותן ת׳תחת תנו לו צ׳אנס הוא יבין שכמו שאני אומר לילדים שלי (בני 11)שאנחנו משחקים נגד ילדים בני 14-15 אתם לא יכולים לעבור אותם הם יותר פיזיים ויותר מהירים ,ככה רי רול צריך להבין ולשנות פאזה במהירות המחשבה לשחק פשוט וכשהבטחון יחזור נרוויח אותן.

לגבי עידו לוי אם הוא פותח זה אמון אמיתי של מזרחי כי לא מגיע לו כולי תקווה שעידו יידע להחזיר במגרש להיות יותר אגרסיבי ראשון לכל כדור וסוף סוף לא להרחיק כדורים לאמצע...לדעתי יש משקל לזה שמזרחי מעדיף את קנדה על כחלון בקיצור הוא משנה את ההגנה בהדרגה ...הרוש במקום עביד שבוע שעבר השבוע קנדה במקום כחלון ואם עידו שמקבל צ׳אנס אחרון לא יהיה טוב אז ירין יכנס...
עידו לוי זה אחד שחבל על הזמן איתו. מה שהוא לא למד עד עכשיו הוא כבר לא ילמד. הבחור עושה במכנסיים בכל פעם שהכדור מגיע עליו ולא משנה באיזה מרחק ממנו נמצא היריב. משדר פאניקה נוראית במסירות שלו ובהחזרת הכדור שלו.
(26-Sep-2014 15:21)משה.ד כתב: [ -> ]עידו לוי זה אחד שחבל על הזמן איתו. מה שהוא לא למד עד עכשיו הוא כבר לא ילמד. הבחור עושה במכנסיים בכל פעם שהכדור מגיע עליו ולא משנה באיזה מרחק ממנו נמצא היריב. משדר פאניקה נוראית במסירות שלו ובהחזרת הכדור שלו.

אבו עביד במקום עידו לוי..הוא כבר לא ילמד כלום.. ושריקי או אור ברוך במקום אן אול..הם יביקיעו את המצבים שלו..סבע לא פותח כי הוא לא עושה הגנה....
כחלון מגן חלש ביותר. לא מתאים לרמות האלה בכלל.
Reference URL's