מכבי נתניה

גירסה מלאה: נתונים של הזר החדש Romario Santos Pires
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
(24-Sep-2014 1:32)yaron73 כתב: [ -> ]http://int.soccerway.com/players/romario...es/112944/

מה שמדאיג ומטריד זה שבחמש העונות האחרונות הוא שיחק בשבע קבוצות ובסך הכל הופיע ב- 78 משחקים (מהם רק ב- 56 משחקים פתח בהרכב).
האם זה בגלל שיש לו נטיה להיפצע?
האם זה כי המאמנים לא האמינו בו?
הלוואי שיצליח בנתניה.
כיוון שגם צלישר וגם גבי לא ממש גרזנים וגם לא ממש תורמים למשחק ההתקפה חסרים לנו שני שחקני קישור. אחד שהוא יותר טכני ועם יכולות התקפיות ואחד גרזן. כמו שזה היה נראה בשני המשחקים הראשונים יותר דחוף כרגע גרזן. כזה הוא השחקן שהבאנו. ממה שהבנתי מדובר בשחקן פיזי מאוד, חזק מאוד, שיתן הרבה כוח באמצע. הוא לא יכבוש. הוא כנראה גם לא יבשל יותר מידי. אני חושב שחסר לנו שחקן כזה. שיהיה בהצלחה!
רגע להבין .. זה שחקן שישבור את ההתקפות אבל לא יעזור בהנעת הכדור ובבניית התקפות ? אז בעצם מי יניע את ההתקפה ? מה ישתנה ? כי הרי גבי וצלישר גם לא עושים את זה. לא מכיר את השחקן אבל השאלה היא האם הוא סוג של אנסומבו או סוג של דג׳אני ?
ממה ששמעתי מדובר בשחקן מאוד פיזי, גרזן, אך לוקה ביכולת הטכנית. מצד שני, בכל זאת ברזילאי... גם המוגבלים טכנית מביניהם הם די טכניים. מצד שלישי יכול להיות שהמידע שבידי לא נכון, ומצד רביעי, הבחור כבש רק שער אחד בכמה עונות, מה שאופייני לקשרים הגנתיים עם יכולת התקפית מוגבלת. נחכה ונראה.
טוב אני מקווה שאתה טועה כי אחרת אנחנו עדיין תלויים בערן לוי בלבד .
אומרים שמזרחי מאוד מעריך את צעירי(וזה גם אחד השמות שניקשרו בנו הכי הרבה פעמים). מזרחי בכל זאת התעקש על רומאריו ושם את צעירי כאופציה חילופית. נקווה שהוא יודע למה.
מישהו יכול ליצור קשר עם טוטו תמוז ולשאול אותו לגבי רומריו? הוא שיחק והתאמן איתו במשך תקופה ..

מעניין איך מזרחי התרשם מרומריו ואיך הוא כל כך מכיר אותו... כנראה הוא סומך על טביעת העין של הצוות המקצועי של הפועל ב"ש
(24-Sep-2014 18:14)ORENARIEL כתב: [ -> ]מישהו יכול ליצור קשר עם טוטו תמוז ולשאול אותו לגבי רומריו? הוא שיחק והתאמן איתו במשך תקופה ..

מעניין איך מזרחי התרשם מרומריו ואיך הוא כל כך מכיר אותו... כנראה הוא סומך על טביעת העין של הצוות המקצועי של הפועל ב"ש

טוטו תמוז המליץ עליו בזמנו כשעמד לחתום בב"ש.
Reference URL's